NASCAR: hrozivě vypadající srážka desítek vozů

10 komentářů

Vojta
10. října • 15:23

Byl to skvělej závod. Sledoval jsem přes stream na netu a to posledni kolo bylo neuvěřitelné! Na F1 se dávno nedívám toto postrácejí akci a napínavost. F1 jsem neviděl asi půl roku a vůbec mi to nevadí už se na to nedá dívat . NASCAR je skvělý ať si kdo říká co chce sleduji každou nedeli večer a nelituji.

Marek Lutonský
10. října • 16:13 • CZECH NEWS CENTER

Kde to na netu běží? Zrovna před pár dny jsem se pozastavoval nad tím, co někdo vidí na homogenním bloku aut pohybujících se na betonovém oválu. Třeba mě to taky chytne, nebo aspoň pochopím :)

Vojta
10. října • 18:28

Já sleduji na Firstrowsports.com kvalita streamu sice mizerná ale jediný způsob jak zadarmo sledovat. V neděli je zde upřesněn čas kdy bude závod odstartován vždy v sekci motorsport. Ale vždy očekávejte časovou prodlevu protože v USA mají velice dlouhé reklamní breaky. Do konce sezóny zbývá 6 závodů takže 6 týdnů. Tuším že příští závod se v našem čase jede cca kolem 2-3 v noci ale příští týden se jede kolem 20:00-21:00 takže mnohem přijatelnější čas. Takže můžete dát NASCAR také šanci;-). Jinak od přístí sezóny pojedou nové modely aut takže to bude zas o něco atraktivnější.

Vašek
11. října • 16:58

Ahoj..kluci a kde získáváte informace o nascar??..na jakých webech??..přímo na nascar.com

Vojta
12. října • 20:10

jo na nascar.com Anglický jazyk pro mne není problém takže já jen tam.

Kenny
9. října • 23:03

O nic nejde. Auta mají vnitřní rám s normální pevností pro prežití + deformační zóny na stumení nárazu. Bonus jsou pan sedačky a vícebodové bezpečnostní pásy. Takže pohoda, ne jak sériovka kde se v "alobalové" kastli (navzdory marketingovým hlodům) umírá jak na běžícím pásu.

homer
9. října • 23:23

Prosimtě... si myslíš že toho víš o karoseriích, ale když nazveš seriový auto "alobalem", tak asi ne. Protože pokud tě nezabije náklaďák, nebo SUV který má nárazník v úrovni tvejch očí, tak je nejčastějšim zabijákem přetížení. Když to v kilu-pade narveš do stromu, a zastavíš se na pár metrech, byly by ti k ho*nu i ty vícebodový pásy a rám, protože by ti vnitřnosti skončily v uzlu a rupla páteř ať už s airbagama a deformačníma zonama nebo bez. Navíc - já nascar nesleduju (pro jeho stupiditu, 3 hodiny zatáčení doleva je vážně řidičský umění), ale každej kdo viděl aspoň jedno video s bouračkou v nascar ví, že ten náraz tam taky nikomu nevadí, ale co je blbý jsou požáry který to klasicky provázej.
Podívej se na normální seriový auta po bouračkách - pokud se rychlost nárazu pohybuje do těch 80, tak se kolikrát ani nerozbije čelní sklo, ty alobale

Kenny
10. října • 23:17

homer: Možná jsem viděl karoserií během pár dní vyrobit víc než ty za půl života :-D ale to je jedno.... Strom a betonová zeď je specifická věc. Ano máš pravdu, že od cca 100km/h je to pak jedno, díky přetížení se první trhají aorta a orgány se rozbíjejí o břišní stěnu. Akorát to je méně obvyklý případ. Jsi asi neviděl desítky rozpáraných aut, ani nemůžeš, tady to není zvykem. Ale už jen ruský youtube je plný masa mezi troskama o velikosti papíru A4 rozesetých desítky metrů daleko. To jsou nehody. Auta mnohdy pokračují zvoleným směrem. Kdyby deformační zóny byly delší a zůstala by klec, tak větší půlka těch lidí tady ještě je. Je to jen a jen o nákladech. Lady Diana umřela proto, protože nebyla připoutaná. Jen prostě nesmíš bourat v "alobalu" :-P Když už nic jiného, video jak Q7 krásně projede Fiatkem 500 asi znáš že.

Patas
9. října • 23:30

Souhlas, nazyvat karoserie modernich osobaku alobalem by bylo docela nespravedlivy. A v te bouracce bylo zrejme celkem stesti, ze to bylo v poslednim kole, kdy byly nadrze skoro prazdny.

Vojta
10. října • 15:26

Nádrže byly uplně prázdné několik jezdců po závodě sdělilo že jim po big one okamžitě došel benzín.

Doporučujeme

Články odjinud