Doufám že si tady konečně lidi uvědoměj že italové dělaj fakt výborný auta a konečně se zase osamostatnili jen tak dál a hlavně at vydržej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vypadá to hodně slibně.
..tím je tedy myšleno dvě v sérii ? Opel tak značí sériový (Vectra OPC), v americe zase klidně paralelní (Dodge Stealth).
To je otázka; dle výkonu motoru 2.2 JTS TT (224 kW) bych tipoval, že půjde o dvoustupňové přeplňování. Rovněž 3.0 V6 JTD (221 kW) má příliš vysoký výkon na to, aby šlo o běžné jednostupňové přeplňování.
To se nedá odhadovat podle výkonu, může bejt jedno na polovinu válců, ale s vyšším tlakem...
Ano, může, ale motory s takovými výkony a přitom pouze jedním turbem na řadu válců nejsou vůbec běžné.
ale muze, viz porsche
Tak Alfa je tam, kde má být. Špičkový desing, vynikající výkonné motory skvělé podvozky. Nikdy jsem na tato auta nedal dopustit a jsem rád, že (doufám) bude i v německém Česku oceněno toto srdcařské auto. Konečně snad i český zákazník pochopí, co je to auto a přestanou věčné diskuse o nudných, pardon konzervativních, desingech koncernu VW a nic neříkajících a přiznejme si zastaralých TDI či nemastných neslaných FSI. A teď mě můžete kamenovat, ale kdo si vyzkoušel Alfu ví o čem mluvím. Já jsem osobně najezdil tisíce km s VW (VW i Audi) i s Alfou. A věřte mi, už nikdy více nic od VW.
Dělám si srandu...
To je fotka z místa - oblíbeného baru testovacích jezdců maskovaných aut všech značek či co ? To si tam jdou jak kamioňáci na oběd ?
No ale ty plasty....
No to průvan nejen v benzínech. To 200 koňové 1,9 JTD se mi taky zamlouvá. O 3,0 JTD se 300 koňma asi nemá smysl diskutovat...
Kdepak, nenene...jen TDI PD jsou nejlepší motory na světě....
Vážně, je to velmi zajímavá nabídka, ale já prostě, ač nevím přesně proč, nemusím italská auta, třeba se to časem změní. Jinak dle mě je to varovný signál pro konkurenci, což je pro nás zákazníky nejlepší věc....
akorát kde by byli kdyby to Italové nevymysleli přímej střik.
Ty motory, k tomu snad ani není co říct.. Ten design mě nikdy nenadchl, ale teď to vypadá, že to bude mít rypák á la Brera a to je rozhodně příjemná změna
Vzdyt ten rypák má i faceliftovaná 156........
No je to prostě paráda. Na novou alfu se těším jako malej kluk, současná 156 je super, ale 157 bude stokrát lepší. Ježíši, já to nevydržím
Uz sa tesim ako v buducnosti vymenim Forda za Alfu 1,9JTD, mam slubenu predvadzaciu jazdu na 140 konovej Ti.
Super!To pojede ako píla!!!
tiez nemam slov je to sila, konecne cerstvy vietar v oblasti benzinovych motorov, v poslednom case som mal pocit ze kazdy modernizuje len diesle..ten 1.9 JTS 118kW sa mi paci, uz s nim musi byt 157 slusna, dost vykonu a lahky predok :)
No jestli je tohle pravda, tak Alfa bude dělat nejlepší motory v Evropě.
Na papire to vypada pomerne zajimave, uvidime, jak to bude "vypadat", az to bude pod kapotou. K Alfe mam neduveru, ale to neznamena, ze me nemuze presvedcit. Doufam, ze si ji nejaky kamarad koupi, rad bych se svezl. Jinak za nejlepsi motory povazuju motory od BMW a Hondy, zajimave muzou byt taky ECOTEC od GM, ale ty jsem jeste nezkousel.
Snad jen copy/paste z jednoho clanku, abych oduvodnil, proc nemam k teto znacce duveru.
Dlouhodobým testem časopisu Auto Motor und Sport, prošel v letech 1998-1999 model 156 1.8 T.S.. Během této doby přibylo na počítadle 100 tisíc kilometrů. Automobil strávil celkem 31 dnů v servisu a bohužel se nejednalo jen o pravidelné prohlídky a běžnou údržbu. Už po 15 tisících km bylo nvýměna převodovky a spojky, při stavu 26980 km se převodovka měnila podruhé. Z dalších nákladných oprav jmenujme výměnu kotoučů a obložení (při 52143 km), třetí opravu převodovky (při 85981 km), výměnu hlavy válců a olejového chladiče (při 97684 km) a kompletní výměnu řízení včetně posilovače (99309 km). Alfu potkala také řada menších problémů: nefunkční klimatizace, problémy s ABS, nefunkční centrální zamykání atd. To není zrovna lichotivý výsledek náročného testu. V praxi vás podle AMS asi občas také pozlobí větší poloměr otáčení, slabší topení a tvrdší odpružení zadní nápravy .
Mít k něčemu nedůvěru je sice celkem legitimní, nicméně než vyslovím tento úsudek tak bych asi měl čerpat z více zdrojů než jen z totálně proněmeckého automobilového periodika jako je AMS, ne?. Napsali tam taky doufám, že šlo o téměř předsériový kousek? Jak je známo auta z prvních sérií ještě vychytávají dětské nemoci. Takže by fakt bylo lepší kdyby sis nějakou Alfu pořádně zkusil, protože kouzlo této značky sice není (zatím) o 100% spolehlivosti, ale o čiré radosti z jízdy. Mluvím z vlastní zkušenosti. Jo a zatím jezdím absolutně bez problémů.
Co se týká těch motorů tak papírově vypadají fantasticky a není důvod tomu nevěřit. Alfa byla vždy na špici v motorech. Hlavně ten 2.2 JTS Turbo bych chtěl fakt točit.
Testy AMS treba brať z veľkou rezervou, hlavne talianským autám tam doslovne nevedia prísť na meno. Vychvalovanie nemeckých je až smiešne. Podobne je tomu na Motorvision. Najnovšie som sa dozvedel, že Golf V GTI je najlepšie GTíčko na svete!!! Určite je to super auto, ale trochu súdnosti by nezaškodilo. Pritom v oblasti m otorov práve bežne dostupné nemecké autá/TDI, trojválce.../ nejak pokrivkávajú. Hlavne že majú super zlícované plasty.Ale aj na najnovšie talianske Multijety sa tam zniesla vlna kritiky a človek s tých "rezenzií" má dojem, že sú to úplne šity. Neťahá od spodu, hučí, vysoká spotreba a iné dookola opakované frázy /pod. ako o plastoch/ pritom opak je pravdou a v nezávislých testoch - Naklepší motor roka sa v rôznych kategóriach nové Multijety /1.3, 1.9, 2.4/ umiestnili v prvej trojke, jasne na prvých miestach dominovali japonské motory,ale to boli benziňáky, čiže medzi naftovými motormi jednoznačne dominovali Multijety.
ja som tiež nechápal - dúfajme, že to bol len zlý kus. Pre objektivitu treba ale povedať, že ani Golf nevyšiel slávne z testu Auto Motor und Sport.
Inak na serveri Auto.cz sú aj výborné recenzie majiteľov automobilov Octavia TDI po 330 000 km a Passat TDI po 250 000 km. Odporúčam.
no myslim, ze nejen v Evrope. Honda bude mit co dohanet, ale to je dobre.
Neviem co ma honda dohanat? Sak s2000 ma litrovy vykon 120ps. Ak to nieje vobec najlepsi atmosfericky seriovo vyrabany motor tak k tomu urcite neni daleko...
Ze co ma Honda dohanat? Napriklad uz rok vsade ospevovany motor 2,2 i-Ctdi do Accorda! Vsade len citam, pocujem, vidim aky je to len genialny kus motora; ludia ved sa zamyslite ako moze byt PRVY naftovy motor (1,7 Ctdi do Civicu nie je origos Honda) od Hondy tak vydareny - proste nijak, lebo ani nie je. Uvediem priklady: feferoni skusali naftoveho Acorda a dospeli k tymto zaverom: 1. VYKON 103 kW -> z objemu 2,2 nic moc - Alfa ho ma z objemu 1,9 2. KRUTAK 340nm -> nic moc - Ford ho ma z tohoto objemu 400nm 3. SPOTREBA 5,4l -> tak tu sa sekli rakosnici najviac, ponevadz v teste vysiel priemer hladkych 8 litrikov; ktore bolo treba vypocitat systemom plnej nadrze, ponevadz Honda do Accorda palubny pocitac nedava a vraj sa neda ani doobjednat - nie je v priplatkovej vybave. Tolko fakty, pripustam ze o 10 rokov mozu byt tieto japonske motory oproti europskym v lepsom stave, to sa vsak dozvieme az potom.
o S2000 nebo Type-R zadna - mel jsem na mysli porovnatelnou konkurenci a tou je Accord 2.0 114 kw a 2.4 140 kw - tady je na tom Alfa lepe
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.