Jihoafrické nárazové testy: Nula i jedna hvězdička, Sandero nejlepší

Organizace Global NCAP poprvé v historii uspořádala nárazové testy nejprodávanějších malých vozů v Jihoafrické republice.

Segment levných vozů segmentu B v Jihoafrické republice opravdu jede, což se třeba o českém trhu říct nedá. Pětice VW Polo Vivo, Datsun Go+, Toyota Etios, Renault Sandero a Chery QQ3 dokonce tvoří 65 % trhu v JAR.

Na slušném statistickém podkladu tedy uspořádala organizace Global NCAP, jejíž evropskou odnoží je nám známe Euro NCAP, sérii nárazových testů podle přísných evropských pravidel hodnocení. Jak si nejdůležitější vozidla Jihoafrické republiky vedla?

Stará versus nová. Jak dopadl crashtest dvou modelů Toyota Corolla?

Stará versus nová. Jak dopadl crashtest dvou modelů Toyota Corolla?

"Je skvělé vidět čtyřhvězdičkové výsledky v prvních afrických nárazových testech. Na druhou stranu je extrémně znepokojivé, že tu máme auto s nulou. Ukazuje to, jak moc je pro tyto země důležité zavést evropské standardy pro nárazové zkoušky," komentuje výsledky David Ward generální sekretář Global NCAP.

Podívejte se na výsledky vozů ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

dnes | Vladimír Kadera | 54 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků