Jihoafrické nárazové testy: Nula i jedna hvězdička, Sandero nejlepší

Organizace Global NCAP poprvé v historii uspořádala nárazové testy nejprodávanějších malých vozů v Jihoafrické republice.

Segment levných vozů segmentu B v Jihoafrické republice opravdu jede, což se třeba o českém trhu říct nedá. Pětice VW Polo Vivo, Datsun Go+, Toyota Etios, Renault Sandero a Chery QQ3 dokonce tvoří 65 % trhu v JAR.

Na slušném statistickém podkladu tedy uspořádala organizace Global NCAP, jejíž evropskou odnoží je nám známe Euro NCAP, sérii nárazových testů podle přísných evropských pravidel hodnocení. Jak si nejdůležitější vozidla Jihoafrické republiky vedla?

Stará versus nová. Jak dopadl crashtest dvou modelů Toyota Corolla?

Stará versus nová. Jak dopadl crashtest dvou modelů Toyota Corolla?

"Je skvělé vidět čtyřhvězdičkové výsledky v prvních afrických nárazových testech. Na druhou stranu je extrémně znepokojivé, že tu máme auto s nulou. Ukazuje to, jak moc je pro tyto země důležité zavést evropské standardy pro nárazové zkoušky," komentuje výsledky David Ward generální sekretář Global NCAP.

Podívejte se na výsledky vozů ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků