Nedávno nás Škoda nechala nahlédnout  do výroby elektrického Enyaqu iV  a teď nabízí další pohled do zákulisí. Zdroj: Škoda

Nedávno nás Škoda nechala nahlédnout do výroby elektrického Enyaqu iV a teď nabízí další pohled do zákulisí. | Zdroj: Škoda

Tentokrát ale v případě zkušebních prototypů a techniky, pro které automobilka otevřela zbrusu nové centrum. Pod jednou střechou má tak nyní značka veškeré výrobní kroky a know-how. Zdroj: Škoda

Tentokrát ale v případě zkušebních prototypů a techniky, pro které automobilka otevřela zbrusu nové centrum. Pod jednou střechou má tak nyní značka veškeré výrobní kroky a know-how. | Zdroj: Škoda

Právě v novém moderním komplexu v Mladé Boleslavi bude na jednom místě vznikat až 300 testovacích vozů a 120 prototypů za rok, tedy vozů předcházejících zbrusu novým chystaným modelům značky.  Zdroj: Škoda

Právě v novém moderním komplexu v Mladé Boleslavi bude na jednom místě vznikat až 300 testovacích vozů a 120 prototypů za rok, tedy vozů předcházejících zbrusu novým chystaným modelům značky.  | Zdroj: Škoda

Ostatně zkušební verzi elektromobilu Enyaqu iV vyráběla Škoda už částečně v této nové budově. Zdroj: Škoda

Ostatně zkušební verzi elektromobilu Enyaqu iV vyráběla Škoda už částečně v této nové budově. | Zdroj: Škoda

Velká část testovacích činností dnes probíhá na digitálních modelech, fyzické jízdní zkoušky pro ověření jednotlivých dílů i vozů jako celku jsou však nadále nezastupitelné. Zdroj: Škoda

Velká část testovacích činností dnes probíhá na digitálních modelech, fyzické jízdní zkoušky pro ověření jednotlivých dílů i vozů jako celku jsou však nadále nezastupitelné. | Zdroj: Škoda

Vzhledem ke stále výkonnější elektronické architektuře moderních vozů sehrávají klíčovou roli funkční testy elektriky, elektroniky, asistenčních systémů a komunikace mezi palubními jednotkami. Zdroj: Škoda

Vzhledem ke stále výkonnější elektronické architektuře moderních vozů sehrávají klíčovou roli funkční testy elektriky, elektroniky, asistenčních systémů a komunikace mezi palubními jednotkami. | Zdroj: Škoda

V novém centru se však děje mnohem více. Pod jednou střechu na třech patrech najdete mimo jiné i sklad dílů, výrobnu karoserií, lakovnu, montáž, oddělení pro virtuální realitu a dohromady 168 pracovních míst a 13 zasedacích místností. Zdroj: Škoda

V novém centru se však děje mnohem více. Pod jednou střechu na třech patrech najdete mimo jiné i sklad dílů, výrobnu karoserií, lakovnu, montáž, oddělení pro virtuální realitu a dohromady 168 pracovních míst a 13 zasedacích místností. | Zdroj: Škoda

Výroba vozů se soustředí na 14.000 metrech čtverečních a všechno zde funguje na vysoké úrovni automatizace se dvěma robotickými stanicemi. A pro přejímky jsou k dispozici zkušební válce s rychlostmi až 300 km/h. Zdroj: Škoda

Výroba vozů se soustředí na 14.000 metrech čtverečních a všechno zde funguje na vysoké úrovni automatizace se dvěma robotickými stanicemi. A pro přejímky jsou k dispozici zkušební válce s rychlostmi až 300 km/h. | Zdroj: Škoda

Tentokrát ale v případě zkušebních prototypů a techniky, pro které automobilka otevřela zbrusu nové centrum. Pod jednou střechou má tak nyní značka veškeré výrobní kroky a know-how. Zdroj: Škoda
Právě v novém moderním komplexu v Mladé Boleslavi bude na jednom místě vznikat až 300 testovacích vozů a 120 prototypů za rok, tedy vozů předcházejících zbrusu novým chystaným modelům značky.  Zdroj: Škoda
Ostatně zkušební verzi elektromobilu Enyaqu iV vyráběla Škoda už částečně v této nové budově. Zdroj: Škoda
Velká část testovacích činností dnes probíhá na digitálních modelech, fyzické jízdní zkoušky pro ověření jednotlivých dílů i vozů jako celku jsou však nadále nezastupitelné. Zdroj: Škoda
8
Fotogalerie

Nakoukněte do výroby prototypů Škoda. Uplatnění zde našla i virtuální realita

Mladoboleslavská značka má nové centrum určené pro tvorbu a zkoušky prototypů.

Nedávno nás Škoda nechala nahlédnout do výroby elektrického Enyaqu iV a teď nabízí další pohled do zákulisí. Tentokrát ale v případě zkušebních prototypů a techniky, pro které automobilka otevřela zbrusu nové centrum. Pod jednou střechou má tak nyní značka veškeré výrobní kroky a know-how.

Právě v novém moderním komplexu v Mladé Boleslavi bude na jednom místě vznikat až 300 testovacích vozů a 120 prototypů za rok, tedy vozů předcházejících zbrusu novým chystaným modelům značky. Ostatně zkušební verzi elektromobilu Enyaqu iV vyráběla Škoda už částečně v této nové budově.

Velká část testovacích činností dnes probíhá na digitálních modelech, fyzické jízdní zkoušky pro ověření jednotlivých dílů i vozů jako celku jsou však nadále nezastupitelné. Vzhledem ke stále výkonnější elektronické architektuře moderních vozů sehrávají klíčovou roli funkční testy elektriky, elektroniky, asistenčních systémů a komunikace mezi palubními jednotkami.

V novém centru se však děje mnohem více. Pod jednou střechu na třech patrech najdete mimo jiné i sklad dílů, výrobnu karoserií, lakovnu, montáž, oddělení pro virtuální realitu a dohromady 168 pracovních míst a 13 zasedacích místností. Výroba vozů se soustředí na 14.000 metrech čtverečních a všechno zde funguje na vysoké úrovni automatizace se dvěma robotickými stanicemi. A pro přejímky jsou k dispozici zkušební válce s rychlostmi až 300 km/h.

Rozsáhlejší nahlédnutí do prostorů centra prototypů Škody nakonec zajistí video níže...

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud