Nakonfigurujte si svou vlastní Fabii. Klidně s červenou střechou i koly

Nakonfigurujte si svou vlastní Fabii. Klidně s červenou střechou i koly

Škoda na svých oficiálních mezinárodních stránkách zveřejnila 3D konfigurátor nové Fabie, ve kterém si můžete vyzkoušet téměř všechny možné barevné kombinace karoserie, dostupné ráfky kol různých rozměrů a rovněž barvu čalounění v interiéru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Fantazii se meze nekladou. Je libo třeba červená střecha nebo oranžový interiér?

Uvidíme, jestli se funkce rozrostou o další doplňky jako originální příslušenství či příplatková výbava, ale už tak si vlastně můžete novou Fabii prohlédnout i z jiných úhlů a v odlišných barvách, než jak ji oficiálně prezentuje automobilka.

Nová Škoda Fabia III konečně odhalena. Podívejte se na první fotky celého auta

Nová Škoda Fabia III konečně odhalena. Podívejte se na první fotky celého auta

Oproti minulým generacím Škody Fabia jsou možnosti barevných kombinací exteriéru i interiéru mnohem rozsáhlejší. Teď už jen zbývá čekat, jak to všechno bude vypadat naživo. Sympatické je, že automobilka do 3D konfigurátoru zařadila i základní výbavovou linii a obyčejná plechová kola s poklicemi.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků