Nákladní vozy v ČR: již 10 let je na trůnu Mercedes-Benz

Nákladní vozy v ČR: již 10 let je na trůnu Mercedes-Benz

Svaz dovozců automobilů (SDA) zveřejnil výsledky registrací vozidel v České republice za rok 2011. V kategorii nákladních vozidel (N2 – N3) bylo v roce 2011 registrováno 7962 nákladních automobilů, což představovalo meziroční nárůst o 46%.

Mezi značkami byl opět nejúspěšnější Mercedes-Benz s počtem 1660 registrovaných nákladních vozidel a dosáhl tak tržního podílu více než 20%. Dále se umístily MAN (1410), DAF (1337), Volvo (1055), Scania (781), Iveco (775). 

S prvenstvím za rok 2011 slaví značka Mercedes-Benz v České republice již desátý rok v řadě na první příčce prodejů nákladních vozidel.

A úspěchy sklízí i na mezinárodním poli. V listopadu 2011ocenila mezinárodní komise vůz Mercedes-Benz Actros titulem „Truck of the Year 2012“ a o rok dříve získal ve stejné anketě titul nákladní automobil roku model Atego.

Mercedes-Benz se stal vítězem této prestižní ankety již celkem 8 x a je tak nejúspěšnější značkou v její 36leté historii.
 

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků