Naftový duel: Peugeot 307 HDI vs. Fiat Stilo JTD

12 komentářů

Jarous
23. prosince • 19:25

Podobných "exotů" jako je Fred  je na Webu spousta, důvod je jednoduchý - anonymita. Jinak, kdyby se měla kvalita aut posuzovat podle prodejů, tak v současné době je "shit" spousta automobilek. Například Saab se chystá propustit několik tisíc zaměstnanců, atd.Osobně si myslím, že 307 válcuje Stilo především designem.  

theo
26. prosince • 10:08

Stilo neoslní na první pohled, ale při podrobnějším seznámení člověk zjistí u toho auta takových věcí, co by nečekal - akorát na ten počítač by to chtělo týdenní školení, těch funkcí je až nestravitelně moc (všelijaký ty individuální nastavovačky, výstrahy atd.) A to se bavíme o autu v základní verzi. P307 určitě boduje designem. 

Martin
2. ledna • 8:38

Je to tak. Dnes bych si nedovolil rict, ze nektera automobilka vyrabi shity a pokud ano, tak potom vsechny, protoze temer kazdy model kazde automobilky ma nejake problemy. Globalne bych si netroufl tvrdit, ze Fiat dela smejdy, stejne tak jako ze VW ma nejlepsi auta Myslim, ze konkurence proste vyrobu shitu nedovoli, samozrejme nepocitam podobne auta jako Dacie atd.

fred
21. prosince • 19:50

Fiat je total shit.Je to videt i na klesajicich celkovych prodejnich cislech.Nejvetsi propadak Fiatu ma jmeno Stillo.Uz se tesim na noveho golfa V.

theo
21. prosince • 21:08

Když jsem poprvé uzřel Golf V., tak jsem se jen smál... s tímto nemají proti Francouzům šanci  Jinak asi "right" said Fred asi Nikdy!! nejel ve Fiatu (odtud asi název příspěvku

Cooltour
12. prosince • 12:14

Mezi těmito dvěma vozy se právě rozhoduji,Stilo však vyhrálo na celé čáře (samozřejmě ale 3-dveřové,protože je nesrovnatelně hezčí než 5-ti dvéřové). Peníze jsou nezanedbatelnou položkou,a tak pokud srovnáme dva nejvyšší turbodiesely obou značek, respektive dovybavíme na stejnou úroveň - především 307-ku,nebudeme se stačit divit,jaký cenový rozdíl ve prospěch Stila tu je...a to nemluvím o probíhající slevové akci. Když jsem to počítal,vycházelo to zhruba na 100tis. v neprospěch  Peugeotu. Momentálně vlastním 206-ku,takže zaujatý nejsem,ovšem prozatím,co se servisu a ochoty dealerů francouzské značky týče, jsem jejich přístupem doslova otráven....po dlouhém hledání jsem nalezl pobočku,která jakžtakž splňuje moje představy ohledně péče o  zákazníka. Vzhledem k objemům prodaných vozů by nám ale měli líbat ruce a předcházet si nás,ovšem opak je pravdou.Arogance,nezájem. A tohle je pro mne taky podstatné kritérium.   A to ještě nepadlo slovo o spolehlivosti obou vozů.Zatímco Stilo v testu Světa Motorů prozatím jede bez problémů,kamarádovi už 2x shořela na 307-ce řídící jednotka,má neustálé problémy s ovládáním stěračů, a potvrdil naprosto stejnou zkušenost se značkovými servisy. Bohužel tedy 307-ka nebude ,alespoň u mne,logickým pokračováním v posloupnosti 2xx > 3xx.

Už se těším na své nové STILO >>>

Cooltour
12. prosince • 12:11

Mezi těmito dvěma vozy se právě rozhoduji,Stilo však vyhrálo na celé čáře (samozřejmě ale 3-dveřové,protože je nesrovnatelně hezčí než 5-ti dvéřové). Peníze jsou nezanedbatelnou položkou,a tak pokud srovnáme dva nejvyšší turbodiesely obou značek, respektive dovybavíme na stejnou úroveň - především 307-ku,nebudeme se stačit divit,jaký cenový rozdíl ve prospěch Stila tu je...a to nemluvím o probíhající slevové akci. Když jsem to počítal,vycházelo to zhruba na 100tis. v neprospěch  Peugeotu. Momentálně vlastním 206-ku,takže zaujatý nejsem,ovšem prozatím,co se servisu a ochoty dealerů francouzské značky týče, jsem jejich přístupem doslova otráven....po dlouhém hledání jsem nalezl pobočku,která jakžtakž splňuje moje představy ohledně péče o  zákazníka. Vzhledem k objemům prodaných vozů by nám ale měli líbat ruce a předcházet si nás,ovšem opak je pravdou.Arogance,nezájem. A tohle je pro mne taky podstatné kritérium.   A to ještě nepadlo slovo o spolehlivosti obou vozů.Zatímco Stilo v testu Světa Motorů prozatím jede bez problémů,kamarádovi už 2x shořela na 307-ce řídící jednotka,má neustálé problémy s ovládáním stěračů, a potvrdil naprosto stejnou zkušenost se značkovými servisy. Bohužel tedy 307-ka nebude ,alespoň u mne,logickým pokračováním v posloupnosti 2xx > 3xx.

Už se těším na své nové STILO >>>

Cooltour
12. prosince • 12:08

Mezi těmito dvěma vozy se právě rozhoduji,Stilo však vyhrálo na celé čáře (samozřejmě ale 3-dveřové,protože je nesrovnatelně hezčí než 5-ti dvéřové). Peníze jsou nezanedbatelnou položkou,a tak pokud srovnáme dva nejvyšší turbodiesely obou značek, respektive dovybavíme na stejnou úroveň - především 307-ku,nebudeme se stačit divit,jaký cenový rozdíl ve prospěch Stila tu je...a to nemluvím o probíhající slevové akci. Když jsem to počítal,vycházelo to zhruba na 100tis. v neprospěch  Peugeotu. Momentálně vlastním 206-ku,takže zaujatý nejsem,ovšem prozatím,co se servisu a ochoty dealerů francouzské značky týče, jsem jejich přístupem doslova otráven....po dlouhém hledání jsem nalezl pobočku,která jakžtakž splňuje moje představy ohledně péče o  zákazníka. Vzhledem k objemům prodaných vozů by nám ale měli líbat ruce a předcházet si nás,ovšem opak je pravdou.Arogance,nezájem. A tohle je pro mne taky podstatné kritérium.   A to ještě nepadlo slovo o spolehlivosti obou vozů.Zatímco Stilo v testu Světa Motorů prozatím jede bez problémů,kamarádovi už 2x shořela na 307-ce řídící jednotka,má neustálé problémy s ovládáním stěračů, a potvrdil naprosto stejnou zkušenost se značkovými servisy. Bohužel tedy 307-ka nebude ,alespoň u mne,logickým pokračováním v posloupnosti 2xx > 3xx.

Už se těším na své nové STILO >>>

cowgaR
14. prosince • 19:04

Chlape, pockaj trocha do noveho roka, ukludni sa situacia, a budes sam prekvapeny. S tou 307 mas pravdu, Peugeot je tiez moja srdcova zalezitost, skoda vsak ze "pravé" Peugeoty su len vo Francuzsku. Na svk je kvalita ludi/i kvalita aut nejako divne ina.

Ja osobne by som ti vsak odporucal novy Renaul Megane 2. Sice ma ako novinka zatial vysoku cenu, ta casom klesne. Nie nadarmo je autom roka, imho v sucasnosti i etalonom triedy. Zapory vidim jedine, trocha divny pocit z interieru, pohodlie vzadu. Inak vo vsetko je lepsi.

Za bezpecnost na 5* v NCAP. Podvozkom prekonava ako i 307, tak i Stillo, brzdami je na spici. Kvalita pouzitych materialov ako i vypracovanie auta je tiez na vysokej urovni(nie ako 307), nemal som moznost vidiet Stillo zvnutra. Ak chces benzinovy motor, 1.6 je uplne spica(nie ako zastarala 1.6 v peugeot ci benzin od Fiatov). Diesle mozno Renault nema tak premakane ako Peugeot, na druhu stranu ich nema tak lenive. A ber svetlu farbu(bielu), na avantgardny Renault Megane sa hodi viac, tak ako tmava viac pasuje na 307. A interier rovno ber maximalny, cenovo to skoro nic nerobi!
Viac najdes na webe, myslim ze neolutujes.

Renault Megane-- etalon triedy do prichodu Golfa 5

Martin
12. prosince • 16:04

Stilo 1.6 5dveri mam a musim souhlasit, ze to auto je cenova bomba. Zvlast ted jsem koukal na www.imofa.cz a tam maji takovy veci jako 1.6 5 dveri za 320 000,- ci tak nejak a 3dvere JTD 115k za 380 000,- coz jsou neuveritelny ceny. Zatim nemuzu moc slouzit zkusenostmi s kvalitou. Menili mi zadni napravu - udajne u nekterych modelu celoevropska zalezitost. Chovani servisu prikladne, takovou slusnost jsem nikde nezazil. Bohuzel kvalita trochu horsi, stale nejsou schopni odstranit nekolik drobnosti. Nicmene jednani opravdu na urovni. Jezdim v Praze k Vavrincovi na Kolbenove.

Petr K.
9. prosince • 8:55

Dobrý den,

mohli byste prosím do článku dávat tabulky? Například porvnání výbavy a výkonů by bylo mnohem snadnější.

děkuji

Petr K.

Redakce
9. prosince • 18:29

Pokusíme se o to 

Doporučujeme

Články odjinud