Jaky vyhody ma tenhle typ motoru?
Velmi tichý chod bez vibrací, jenom třeba ve Foresteru se občas tak zachvěje, asi jako na lodi ;-) ale je to prý model od modelu, v Impreze a Legacy to prý zas nedělá
Omlouvám se, myslel jsem samozřejmě 2.0 R benzin ;-)
Obrovske. Nizke teziste.
pod blokem motoru, no nevím jak bude chráněno?
Takze kdo cekal, ze mu to natrhne p...l, tak je ted asi zklamany. Podobne parametry jsou v nabidce temer kazde automobilky. Na druhou stranu s dieslem Subaru nekdy zacit muselo. Vypada to, ze radsi zvolili skromnou strategii, kdy vyjedou se standardem, u ktereho vyzkousi, jak si vubec boxer s dieslem poradi. Rozhodne ale nebudu patrit k testovacim kralikum, kteri si to rychle koupi . . .
papierove udaje nieco napovedia, ale je to iba cast reality. Dolezita je aj chut do otacok, turbolag, vibracie, hluk... Kedze suba je skor do sportovna, myslim, ze prave na tieto atributy vsadili.
Ano. Tři až pět let musíme počkat, než se tenhle průměr odladí v provozu. A pak už to budou parametry podprůměrné ... :-D
No nejsou to zrovna oslňující parametry. A taky by mě zajímalo, jak se bude řešit, když odejde turbo, které je pod motorem. To se bude kvůli výměně turba vyndávat motor? :-|
to vymeni zespoda ne :)Kdyz uz bych sel do auta porad me to k subu tahlo ale .. kralika bejt nechci a 2.5t nebo 3l jezdi hezky ale kdyz najedu denne 100km jen do prace a zpet tak si radeji zachrochtam v dieselu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.