Naftový boxer Subaru: výkon je konečně znám

Příchod prvního naftového motoru automobilky Subaru už začínal připomínat čekání na Godota. Čekat jsme na něj začali už na loňském autosalonu v Paříži, fyzicky se poprvé objevil v Ženevě, ale ani půl roku poté jsme neznali jeho technické parametry. Už to vypadalo, že Godot jako obvykle nepřijde, ale tentokrát to dopadlo jinak. Subaru učinilo přítrž všem spekulacím právě dnes ve Frankfurtu, kdy ke známým informacím o podobě motoru přidala i jeden z nejdůležitějších faktů - jeho výkon.

Dvoulitrový tubrodieselový boxer s dmychadlem umístěným pod blokem motoru bude dosahovat výkonu 110 kW (150 koní) a jeho nejvyšší točivý moment bude činit 350 Nm. Nízká bude i spotřeba, kterou naznačují udané emise CO2 150 g/km. Motor se nejdřívé ukáže pod kapotou modelu Legacy.

Klepněte pro větší obrázek 
Dvoulitrový naftový boxer Subaru
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 10 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků