Naftový boxer Subaru: výkon je konečně znám

Příchod prvního naftového motoru automobilky Subaru už začínal připomínat čekání na Godota. Čekat jsme na něj začali už na loňském autosalonu v Paříži, fyzicky se poprvé objevil v Ženevě, ale ani půl roku poté jsme neznali jeho technické parametry. Už to vypadalo, že Godot jako obvykle nepřijde, ale tentokrát to dopadlo jinak. Subaru učinilo přítrž všem spekulacím právě dnes ve Frankfurtu, kdy ke známým informacím o podobě motoru přidala i jeden z nejdůležitějších faktů - jeho výkon.

Dvoulitrový tubrodieselový boxer s dmychadlem umístěným pod blokem motoru bude dosahovat výkonu 110 kW (150 koní) a jeho nejvyšší točivý moment bude činit 350 Nm. Nízká bude i spotřeba, kterou naznačují udané emise CO2 150 g/km. Motor se nejdřívé ukáže pod kapotou modelu Legacy.

Klepněte pro větší obrázek 
Dvoulitrový naftový boxer Subaru
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků