Naftový boxer Subaru: výkon je konečně znám

Příchod prvního naftového motoru automobilky Subaru už začínal připomínat čekání na Godota. Čekat jsme na něj začali už na loňském autosalonu v Paříži, fyzicky se poprvé objevil v Ženevě, ale ani půl roku poté jsme neznali jeho technické parametry. Už to vypadalo, že Godot jako obvykle nepřijde, ale tentokrát to dopadlo jinak. Subaru učinilo přítrž všem spekulacím právě dnes ve Frankfurtu, kdy ke známým informacím o podobě motoru přidala i jeden z nejdůležitějších faktů - jeho výkon.

Dvoulitrový tubrodieselový boxer s dmychadlem umístěným pod blokem motoru bude dosahovat výkonu 110 kW (150 koní) a jeho nejvyšší točivý moment bude činit 350 Nm. Nízká bude i spotřeba, kterou naznačují udané emise CO2 150 g/km. Motor se nejdřívé ukáže pod kapotou modelu Legacy.

Klepněte pro větší obrázek 
Dvoulitrový naftový boxer Subaru
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků