Naftový boxer Subaru: výkon je konečně znám

Příchod prvního naftového motoru automobilky Subaru už začínal připomínat čekání na Godota. Čekat jsme na něj začali už na loňském autosalonu v Paříži, fyzicky se poprvé objevil v Ženevě, ale ani půl roku poté jsme neznali jeho technické parametry. Už to vypadalo, že Godot jako obvykle nepřijde, ale tentokrát to dopadlo jinak. Subaru učinilo přítrž všem spekulacím právě dnes ve Frankfurtu, kdy ke známým informacím o podobě motoru přidala i jeden z nejdůležitějších faktů - jeho výkon.

Dvoulitrový tubrodieselový boxer s dmychadlem umístěným pod blokem motoru bude dosahovat výkonu 110 kW (150 koní) a jeho nejvyšší točivý moment bude činit 350 Nm. Nízká bude i spotřeba, kterou naznačují udané emise CO2 150 g/km. Motor se nejdřívé ukáže pod kapotou modelu Legacy.

Klepněte pro větší obrázek 
Dvoulitrový naftový boxer Subaru
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků