Naftový boxer Subaru: výkon je konečně znám

Příchod prvního naftového motoru automobilky Subaru už začínal připomínat čekání na Godota. Čekat jsme na něj začali už na loňském autosalonu v Paříži, fyzicky se poprvé objevil v Ženevě, ale ani půl roku poté jsme neznali jeho technické parametry. Už to vypadalo, že Godot jako obvykle nepřijde, ale tentokrát to dopadlo jinak. Subaru učinilo přítrž všem spekulacím právě dnes ve Frankfurtu, kdy ke známým informacím o podobě motoru přidala i jeden z nejdůležitějších faktů - jeho výkon.

Dvoulitrový tubrodieselový boxer s dmychadlem umístěným pod blokem motoru bude dosahovat výkonu 110 kW (150 koní) a jeho nejvyšší točivý moment bude činit 350 Nm. Nízká bude i spotřeba, kterou naznačují udané emise CO2 150 g/km. Motor se nejdřívé ukáže pod kapotou modelu Legacy.

Klepněte pro větší obrázek 
Dvoulitrový naftový boxer Subaru
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků