Pokud budou pravidla výhodná pro parní stroj, vyhraje parní stroj. Pokud pro elektromotor, vyhraje elektromotor. A pokud pro diesel, vyhraje diesel..... Nic víc, nic míň...... (podle mě by zážehový motor postavený podle stejných pravidel jako ten diesel, neměl 650, ale tak 1300 HP....)
Jasně, tak myslíž zakázat turba a 4x4 jako v F1?
když udělají výhodná pravidla pro Zetor, vyhraje Zetor ( nebo Case, New Holland, Fendt apod. )
zapomínáš na džon dýra
neco mi to pripominaL: Co neni autem? Jako vono je to sice zatim jenom na těch stotřiceti koních ale hlavně de taky vo krouťák žejo a tam se benzíny nechytaj to vim dyť sem měl toho Golfa vole.LM: A co je to ten krouťák?L: To nevíš vole? To je tamto ty Nm (vysloveno n m)LM: Aha ale co to je?L: Prostě něco jako výkon to bys nepochopil. Ne tak benzíny maj krouťák malej a přitom sprinty věčinou vyhrávaj tak co teprve když tam přijedu já s krouťákem dvakrát takovym ne, bhehe.
ty seš teda vtipnej ty tuzingu!
Audi to urobilo velmi presibane.Islo do Le Mans az vtedy ked odtial odisli vsetky automobilky.Ked tam bola silna konkurencia ako Porsche,Toyota,Mercedes,BMW vtedy tam radsej nesli.Chcel by som vidiet ,ci by mali taketo vysledky aj v takjto silnej konkurencii.Teraz su tam oni jedina automobilka.Myslim okrem Bentley.Ale ten tiez patri pod ich koncern.Ale klobuk dole pred ich predvidavostou.
To je sice trochu pravda, ale R8 musí být hodně dobré, protože spousta automobilek nebyla schopná se svými auty v Le Mans porazit ani všechny "soukromníky". Třeba Toyota nikdy nevyhrála, protože málokdy dojela do cíle. Nissan, propadák. Cadillac taky nic moc. A vzpomeňte na Mercedesy, které akorát krásně lítaly.
Zas tak bych to nevidel. Toyota byla v novodobe historii na Le Mans jen dvakrat - poprve 2 hodiny pred cilem vedoucimu autu odesla prevodovka, jinak by vyhraly s velkym naskokem (na kdyby se nehraje, ale na prvni pokus z toho byli vsichni pekne vysokovani). O rok pozdeji uz byla Toyota regulerni favorit a mela smulu - v noci jejich auto na prvnim miste smetl nejaky sasek s Porsche v kategorii GT3, kdyz se nedival do zrcatka a v jedne z sikan Toyotu sejmul. 2 hodky pred koncem pak na druhem miste jela se ztratou asi minuty dalsi Toyota a Suzuki za jejim volantem zajel nekolikrat rekord okruhu. Podle casu bylo zrejme, ze to bude v poslednich 15 minutach bitva kolo na kolo, protoze Suzuki stahoval vedouci auto v podstate porad stejnym rozdilem. Bohuzel, na jedne rovince po kolizi zustal bo.del a Suzuki na troskach, rozhazenych po silnici, prasknul kolo. Presto dojela Toyota druha. Pokud jde o Nissan, hosum hodila FIA (tusim, ze to byla FIA) klacek pod nohy a par tydnu pred zavodem zmenili nejaky predpis tak, aby Nissan jako jediny musel menit pozici tusim nadrzky s chlazenim. Nebyl cas to nejak vyznamne testovat a i kdyz Nissany mely po kvalifikacnim warm-upu (jezdi se tusim 2 tydny pred zavodem) jednoznacne nejlepsi casy, v zavode uz se narychlo provedena zmena projevila a problemy s olejem (prave kvuli novemu umisteni nejakych komponentu) znamenaly stop v podstate pro vsechny auta. O rok pozdeji uz Nissan nebyl nejrychlejsi, ale dojel 3. za Toyotou a dalsi 2 auta mel na 5 a tusim 7 miste. Takze o propadaku bych nemluvil, jedinym skutecnym propadakem byly Mercedes a Cadillac. Jeste dnes si pamatuju nabubrele kecy hochu z Mercedesu, kteri o Toyote mluvili jako o znacce, ktera pro nemecky uber-vuz neni zadnym souperem. Jak to dopadlo uz vime, Mercedesy predvedly akorat leteckou sou a s ostudou stahly zbyvajici jedouci auta. Toyota ten rok dojela druha, Nissan treti. Jinak plne souhlasim s tim, ze vyhrat v zavode, kde neni zadna konkurence, je jen marketing. Prvni vystoupeni Audi byla tragedie a predevsim kapotovane verze byly vic v servisu, nez na trati. Dnes, kdyz v podstate nemaji soupere, uz jde jen o reci. A k tomuto TDI pocinu uz jsem sem jednou napsal svoje - ropak ma jina omezeni, nez benzin a neni zadny problem vhodne zvolenymi pravidly jakekoliv snahy benzinu zazdit. Lobby funguji vsude. Staci se podivat, jak na dlouha leta skoncily jakekoliv sance Porsche v kategorii GT3 - po prichodu Viperu se proste reklo, ze atmosfera muze byt 10 valcu 8 litru, zatimco turbo jen 6 valcu a tusim 3.5 litru. S temito pravidly byly sance Porsche postavit auto vykonove i vytrvalostne srovnatelne s Vipery nekde u nuly. Stejne problemy jsou vsude, kde jsou povoleny ruzne objemy pro ruzne pocty valcu (treba i superbiky). Proste ta pravidla vzdy nekoho zvyhodnuji. A nemyslim, ze by byl zas takovy problem zvyhodnit "ty prave".
Oni ti kluci japonští jsou tak utiskovaní, chudáčci malincí... Když se něco nepovede, tak prostě jim někdo hází klacky pod nohy.... Nikdo japončíky nemá rád, že? teda kromě tebe ;)Holt Toyota cpe všechny prachy do F1, tak už nemá čím uplácet LeMans :D :D
Ty jsi komik (to asi bude i tou prezdivkou, ExtraZabava, ne?). Jasne, Toyota v F1 uplaci a aby vyhrala, tak uplatila vsechny i na Le Mans, jen tomu jednomu dementovi s Porsche nechtela zaplatit a tak je za to sestrelil. To se mi snad zda...
Jednak jsem tohle nikdy neřekl.Druhak, doufám, že jsi pochopil, jak jsi svými úplatkářkými a anti Japan, pro Porsche, pro Audi teoriemi směšný. Když se může prosazovat v F1, mohla i v LeMans, mohl Nissan. Ale využij své paranoi a napiš nějaké konspirační sci-fi, třeba si vyděláš na Skyline.Nečekám, že to pochopíš.
Klobouk dolů, pěkně se to čte.
Sakra chlape, jak te nekdy nemam rad, tak za tohle zaslouzis pusu .Pekny, ani jsem tolik informaci netusil, rad jsem si to precetl.
Brzdi s tim nadsenim, nebo si nas tady jeste nekdo nespravne zaradi Ale pochvala potesi
pokud vim tak jsou tam jeste vozy Pescarolo ktere taky patri ke spicce
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.