Ten Vlček mne vždycky pobaví, tím jak svůj proslov doprovází gestikulací. Přemýšlím na jakém marketingovém školení a kterej kauč ho to naučil. Taky jsem na začátku 90 let v době fialových sak, mokasiin a bílých ponožek takové školení absolvoval. Ale jinak si myslím, že až se ty tříválce ještě vypiplají a zvedne se objem, třeba na 2 nebo 2,5 litru, tak to s ohledem na nižší hmotnost, nižší tření může být takový motor docela dobrý i ve větším autě.
Vozy s tříválcovým motorem jsou značně předražené oproti čtyřválcovým 1.2 TSI .Zkuste tříválec dát do Audi A6 .a uvidíte jaké to bude fáro.
Ta EU nám dává. To je šikana. Už se nesvezem. Už vidím, jak pojedu při zaměstnání s naloženou škodovkou, kde v kufru budu mít vercajk. Nebo s autem na baterky a víc budu nabíjet, než makat. Šel jsem kolem policejního nastartovaného auta u nehody. Říkám policajtovi ať to chcípne, že otravuje ovzduší. A on, že má v autě zapojený počítač a uvnitř si svítí. Když chcípne motor, tak již neodjede. Tak jsem mu doporučil dnes propagované auto na baterky. Ten mne hnal. Měl jsem nakonec strach.
Ti jsou v práci, to se dá pochopit. Hlavně chtějí auto vytopit. Ale co je vrchol, když člověk vidí, jak slečna s velkým uchrochtaným dusíkometem zastaví na okraji parku, jde vyvenčit psa a nechá 20min puštěný motor a to není venku zima.
Budoucnost patří všem :-O
Tak a máte to, za rakovinometama zaklaplo víko rakve a benzínu usekla zubatá jeden hrnek kosou. Přefouklý tříhrnky jsou voddělaný za par tisíc km, zákazníku plať. Plynoprdy nejsou žádná výhra jen starost navíc, hybridy má vychytaný jenom Toyota. Taky jim to trvalo 20 let. Ostatní to dělaj jak pejsek s kočičkou a jen lepěj agregáty dohromady a říkaj tomu hybrid. Spalováky frčej do hrobu ještě rychlejc než jste doufali.
Jezisimarja kuk.To, ci sa trojvalec alebo osemvalec stane spolahlivym asi rozhodne v prvom rade z coho a ako to bolo postavene. Vezmime si W8 v Passate, ktore je jednym z najnepodarenejsich motorov vobec. Potom si vezmime napriklad 1.6 8v (55kW), ktory bude sluzit az do aleluja a ak ho chcete znicit, potom jedinou moznostou je ho utopit v jazere alebo rozmlatit na sr.cku. Posledne HTP (po xyz technickych zmenach, kedze to navrhoval blb a potom to po nom bolo treba dorabat), su normalne a pouzitelne motorizacie. Na rozdiel od neslavne znamych TSi prvej generacie, ktore sa vysypali na druhy den, len co Ste do priviezli domov. A dalo by sa pokracovat. Trebars V10 TDi, ktory zasa navrhoval niekto, kto mal ist radsej hadzat lopatou do miesacky - a posledne motory su hotove catterpillary. Atd.Je to stale len o tom, co a kolko sa vrazi do vyvoja a co sa vrazi do produkcie. A uplne samozrejme NEKUPOVAT AUTO Z PRVYCH ROKOV VYROBY, dat tomu co to potrebuje, spravat sa k tomu slusne a pojazdi to. Az kym to zakaznikovi 'niekto' nezakaze. Pretoze ho treba donutit kupit si nove. A je jedno ako. Idealne LZAMI a PODRAZMI.
Už i Škodofka chytla nerva a místo čekání na svoje elektrický SUV, dá už příští rok na trh elektrický Citigo.https://automix.cars.cz/nova-auta/prvni-elektrick... ...
:-D
Nechápu, lidé by rádi naftové šestnáctistovky a ve větších autech dvou litry. A škodovka do 1,5 tunového auta cpe motor vhodný tak leda do sekačky. Je fakt, že jiné auotomobilky sledují přání zákazníků a proto část skalních Škodováků uteče jinam.
Přijel zákazník se Škoda Octavie na plyn, říkám jaké to je když je to originál zabudované. Říká že co 40 000 km měnil plynové vstřiky pak směšovač. ořád poruchy. Tak to vyměnil za dodělávaný plyn. Ten aspoň se tak nekazí. Ale má tam originál nádrž tu neměnil zatím.No a teď abychom se bály kolik ta ekologie bude stát nás lidi.
Nové octavie na plyn už jsou dělané poněkud jinak než staré auta. Už se to nestaví jako MPI
To se nadá..."..abychom se bály..".
přijedu tankovat cng a přede mnou dva autobusy-1hod a 10minut....řidič řekl, že mám štěstí, že když to má prázdný, tak asi 45minut jeden. Ví někdo kdo vyrábí ty auta na cng, že na malém městě nejsou rychlé plničky? Auto jsem vrátil a poděkoval jsem.
Vodíkový sluníčkáři to budou mít taky zábavný, 5 jich vycucne jednu čerpačku a pak se bude čekat na další kamión s vodíkem :-DB-]
Blbost ;-)
Koukám tebe taky vožrali tou destilkou. Víš hovno tak aspoň vykřikuješ B-]
Tak urcite ;-) A vubec to nesouvisi s tim, kolik se do stavajicich vodikovych aut natankovat a jak vypada/funguje byt nejjednodussi vodikova stanice. Btw prvni vodikova cerpaci stanice u nas (x let zpatky) mela nadzemni zasobnik s kapacitou asi 50 m^3. Mirai ma nadrz na cca 5 kg (cca 120 l pri 700 barech). Plivej dal, vdecne obecenstvo urcite najdes.
Akorát škoda, že si Mirai v Neratovicých "načepuje" jen půlku nádrže, maj tam sotva poloviční tlak než je potřeba. ;-)
;-)
Ty máš také dost, elektriko.
Jak naznačuje nadpis článku víme kde je budoucnost no přece v prd.....Situace se obrátí a budeme dělat moderní motory o objemu cca 200 ccm přeplňované 20 turby s fitry pevných částic a systémem start stop který bude vypínat jednotlivá turba.
No, to je vlastně ještě ta lepší varianta. Taky může být, že budem jezdit od zásuvky k zásuvce. (Teda alespoň ti, kteří k ní dojedou dřív, než jim to chcípne)
Titulek jak z Blesku. :D
Ekologia je exaktna a medzi-zanrova veda. Ale tu sa musi pani Ekologia priam zvijat a v agonii zmietat pod baganzdami fasopolitickeho nadnarodneho korporatu. Fuj.
A jak jistě víte, tyto dva „okruhy“ už Škodovka umí kombinovat – Vision X je toho důkazem. Cerstve predstaveno v Zeneve, ale mistri z autorevue uz vi, ze mistri z MBoleslavi umi ;-)
Víra hory přenáší:-D
Shrnuto: škodovka bude vyrábět třívalcové půlitrové sociální mrdky ..
budoucnost je další sestavička pokut, žádné peníze na rozvoj a čekání na ránu z milosti .
Budoucnost je jasna : zazehove jedno a dvovalce s objemem max. 0,7 litru a pekne foukane. At zije budoucnost,velka pochvala inzenyrum do M.Boleslavi!
Budoucnost patří aluminiu!Jára Cimrman:-)
Dokvad to nebouráš. Vyklepávat zvohybanej zkřehlej hliník je naprd.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.