Naftové motory se do Fabie a Rapidu nevrátí. Víme, v čem je budoucnost

Kvicala  |  06. 03. 2018 15:54

Budoucnost je jasna : zazehove jedno a dvovalce s objemem max. 0,7 litru a pekne foukane. At zije budoucnost,velka pochvala inzenyrum do M.Boleslavi!

Odpovědět  |   | 
cbr  |  06. 03. 2018 16:22

Budoucnost patří aluminiu!
Jára Cimrman

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 03. 2018 22:35

Dokvad to nebouráš. Vyklepávat zvohybanej zkřehlej hliník je naprd.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  06. 03. 2018 16:54

budoucnost je další sestavička pokut, žádné peníze na rozvoj a čekání na ránu z milosti .

Odpovědět  |   | 
Marek  |  06. 03. 2018 17:18

Shrnuto: škodovka bude vyrábět třívalcové půlitrové sociální mrdky ..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 03. 2018 17:19

A jak jistě víte, tyto dva „okruhy“ už Škodovka umí kombinovat – Vision X je toho důkazem.

Cerstve predstaveno v Zeneve, ale mistri z autorevue uz vi, ze mistri z MBoleslavi umi

Odpovědět  |   | 
kkk  |  06. 03. 2018 17:32

Víra hory přenáší

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  06. 03. 2018 18:07

Ekologia je exaktna a medzi-zanrova veda. Ale tu sa musi pani Ekologia priam zvijat a v agonii zmietat pod baganzdami fasopolitickeho nadnarodneho korporatu. Fuj.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  06. 03. 2018 18:09

Titulek jak z Blesku. :D

Odpovědět  |   | 
milan  |  06. 03. 2018 18:47

Jak naznačuje nadpis článku víme kde je budoucnost no přece v prd.....
Situace se obrátí a budeme dělat moderní motory o objemu cca 200 ccm přeplňované 20 turby s fitry pevných částic a systémem start stop který bude vypínat jednotlivá turba.

Odpovědět  |   | 
cbr  |  06. 03. 2018 19:51

No, to je vlastně ještě ta lepší varianta. Taky může být, že budem jezdit od zásuvky k zásuvce. (Teda alespoň ti, kteří k ní dojedou dřív, než jim to chcípne)

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  06. 03. 2018 20:34

přijedu tankovat cng a přede mnou dva autobusy-1hod a 10minut....řidič řekl, že mám štěstí, že když to má prázdný, tak asi 45minut jeden. Ví někdo kdo vyrábí ty auta na cng, že na malém městě nejsou rychlé plničky? Auto jsem vrátil a poděkoval jsem.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2018 01:32

Vodíkový sluníčkáři to budou mít taky zábavný, 5 jich vycucne jednu čerpačku a pak se bude čekat na další kamión s vodíkem

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 03. 2018 08:45

Blbost

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2018 15:19

Koukám tebe taky vožrali tou destilkou. Víš hovno tak aspoň vykřikuješ

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 03. 2018 17:35

Ty máš také dost, elektriko.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 03. 2018 19:05

Tak urcite A vubec to nesouvisi s tim, kolik se do stavajicich vodikovych aut natankovat a jak vypada/funguje byt nejjednodussi vodikova stanice. Btw prvni vodikova cerpaci stanice u nas (x let zpatky) mela nadzemni zasobnik s kapacitou asi 50 m^3. Mirai ma nadrz na cca 5 kg (cca 120 l pri 700 barech). Plivej dal, vdecne obecenstvo urcite najdes.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2018 22:50

Akorát škoda, že si Mirai v Neratovicých "načepuje" jen půlku nádrže, maj tam sotva poloviční tlak než je potřeba.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 03. 2018 09:07

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  06. 03. 2018 21:33

Přijel zákazník se Škoda Octavie na plyn, říkám jaké to je když je to originál zabudované. Říká že co 40 000 km měnil plynové vstřiky pak směšovač. ořád poruchy. Tak to vyměnil za dodělávaný plyn. Ten aspoň se tak nekazí. Ale má tam originál nádrž tu neměnil zatím.
No a teď abychom se bály kolik ta ekologie bude stát nás lidi.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 03. 2018 17:37

To se nadá..."..abychom se bály..".

Odpovědět  |   | 
Marek  |  07. 03. 2018 17:39

Nové octavie na plyn už jsou dělané poněkud jinak než staré auta. Už se to nestaví jako MPI

Odpovědět  |   | 
Petr Kadavý  |  06. 03. 2018 21:45

Nechápu, lidé by rádi naftové šestnáctistovky a ve větších autech dvou litry. A škodovka do 1,5 tunového auta cpe motor vhodný tak leda do sekačky. Je fakt, že jiné auotomobilky sledují přání zákazníků a proto část skalních Škodováků uteče jinam.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 03. 2018 22:34

Tak a máte to, za rakovinometama zaklaplo víko rakve a benzínu usekla zubatá jeden hrnek kosou. Přefouklý tříhrnky jsou voddělaný za par tisíc km, zákazníku plať. Plynoprdy nejsou žádná výhra jen starost navíc, hybridy má vychytaný jenom Toyota. Taky jim to trvalo 20 let. Ostatní to dělaj jak pejsek s kočičkou a jen lepěj agregáty dohromady a říkaj tomu hybrid. Spalováky frčej do hrobu ještě rychlejc než jste doufali.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  07. 03. 2018 08:06

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2018 15:26

Už i Škodofka chytla nerva a místo čekání na svoje elektrický SUV, dá už příští rok na trh elektrický Citigo.
https://automix.cars.cz/nova-auta/prvni-elektrick... ...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  07. 03. 2018 18:12

Jezisimarja kuk. To, ci sa trojvalec alebo osemvalec stane spolahlivym asi rozhodne v prvom rade z coho a ako to bolo postavene. Vezmime si W8 v Passate, ktore je jednym z najnepodarenejsich motorov vobec. Potom si vezmime napriklad 1.6 8v (55kW), ktory bude sluzit az do aleluja a ak ho chcete znicit, potom jedinou moznostou je ho utopit v jazere alebo rozmlatit na sr.cku. Posledne HTP (po xyz technickych zmenach, kedze to navrhoval blb a potom to po nom bolo treba dorabat), su normalne a pouzitelne motorizacie. Na rozdiel od neslavne znamych TSi prvej generacie, ktore sa vysypali na druhy den, len co Ste do priviezli domov. A dalo by sa pokracovat. Trebars V10 TDi, ktory zasa navrhoval niekto, kto mal ist radsej hadzat lopatou do miesacky - a posledne motory su hotove catterpillary. Atd. Je to stale len o tom, co a kolko sa vrazi do vyvoja a co sa vrazi do produkcie. A uplne samozrejme NEKUPOVAT AUTO Z PRVYCH ROKOV VYROBY, dat tomu co to potrebuje, spravat sa k tomu slusne a pojazdi to. Az kym to zakaznikovi 'niekto' nezakaze. Pretoze ho treba donutit kupit si nove. A je jedno ako. Idealne LZAMI a PODRAZMI.

Odpovědět  |   | 
k22  |  07. 03. 2018 08:38

Budoucnost patří všem

Odpovědět  |   | 
Luboš  |  07. 03. 2018 16:57

Ta EU nám dává. To je šikana. Už se nesvezem. Už vidím, jak pojedu při zaměstnání s naloženou škodovkou, kde v kufru budu mít vercajk. Nebo s autem na baterky a víc budu nabíjet, než makat. Šel jsem kolem policejního nastartovaného auta u nehody. Říkám policajtovi ať to chcípne, že otravuje ovzduší. A on, že má v autě zapojený počítač a uvnitř si svítí. Když chcípne motor, tak již neodjede. Tak jsem mu doporučil dnes propagované auto na baterky. Ten mne hnal. Měl jsem nakonec strach.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  08. 03. 2018 13:17

Ti jsou v práci, to se dá pochopit. Hlavně chtějí auto vytopit. Ale co je vrchol, když člověk vidí, jak slečna s velkým uchrochtaným dusíkometem zastaví na okraji parku, jde vyvenčit psa a nechá 20min puštěný motor a to není venku zima.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  07. 03. 2018 19:08

Vozy s tříválcovým motorem jsou značně předražené oproti čtyřválcovým 1.2 TSI .
Zkuste tříválec dát do Audi A6 .a uvidíte jaké to bude fáro.

Odpovědět  |   | 
SAM  |  15. 04. 2018 19:21

Ten Vlček mne vždycky pobaví, tím jak svůj proslov doprovází gestikulací. Přemýšlím na jakém marketingovém školení a kterej kauč ho to naučil. Taky jsem na začátku 90 let v době fialových sak, mokasiin a bílých ponožek takové školení absolvoval.
Ale jinak si myslím, že až se ty tříválce ještě vypiplají a zvedne se objem, třeba na 2 nebo 2,5 litru, tak to s ohledem na nižší hmotnost, nižší tření může být takový motor docela dobrý i ve větším autě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

10.  12.  2018 | | 367 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 51 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 72 N/A