Naftové motory se do Fabie a Rapidu nevrátí. Víme, v čem je budoucnost

Kvicala  |  06. 03. 2018 15:54

Budoucnost je jasna : zazehove jedno a dvovalce s objemem max. 0,7 litru a pekne foukane. At zije budoucnost,velka pochvala inzenyrum do M.Boleslavi!

Odpovědět  |   | 
cbr  |  06. 03. 2018 16:22

Budoucnost patří aluminiu!
Jára Cimrman

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 03. 2018 22:35

Dokvad to nebouráš. Vyklepávat zvohybanej zkřehlej hliník je naprd.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  06. 03. 2018 16:54

budoucnost je další sestavička pokut, žádné peníze na rozvoj a čekání na ránu z milosti .

Odpovědět  |   | 
Marek  |  06. 03. 2018 17:18

Shrnuto: škodovka bude vyrábět třívalcové půlitrové sociální mrdky ..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 03. 2018 17:19

A jak jistě víte, tyto dva „okruhy“ už Škodovka umí kombinovat – Vision X je toho důkazem.

Cerstve predstaveno v Zeneve, ale mistri z autorevue uz vi, ze mistri z MBoleslavi umi

Odpovědět  |   | 
kkk  |  06. 03. 2018 17:32

Víra hory přenáší

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  06. 03. 2018 18:07

Ekologia je exaktna a medzi-zanrova veda. Ale tu sa musi pani Ekologia priam zvijat a v agonii zmietat pod baganzdami fasopolitickeho nadnarodneho korporatu. Fuj.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  06. 03. 2018 18:09

Titulek jak z Blesku. :D

Odpovědět  |   | 
milan  |  06. 03. 2018 18:47

Jak naznačuje nadpis článku víme kde je budoucnost no přece v prd.....
Situace se obrátí a budeme dělat moderní motory o objemu cca 200 ccm přeplňované 20 turby s fitry pevných částic a systémem start stop který bude vypínat jednotlivá turba.

Odpovědět  |   | 
cbr  |  06. 03. 2018 19:51

No, to je vlastně ještě ta lepší varianta. Taky může být, že budem jezdit od zásuvky k zásuvce. (Teda alespoň ti, kteří k ní dojedou dřív, než jim to chcípne)

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  06. 03. 2018 20:34

přijedu tankovat cng a přede mnou dva autobusy-1hod a 10minut....řidič řekl, že mám štěstí, že když to má prázdný, tak asi 45minut jeden. Ví někdo kdo vyrábí ty auta na cng, že na malém městě nejsou rychlé plničky? Auto jsem vrátil a poděkoval jsem.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2018 01:32

Vodíkový sluníčkáři to budou mít taky zábavný, 5 jich vycucne jednu čerpačku a pak se bude čekat na další kamión s vodíkem

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 03. 2018 08:45

Blbost

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2018 15:19

Koukám tebe taky vožrali tou destilkou. Víš hovno tak aspoň vykřikuješ

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 03. 2018 17:35

Ty máš také dost, elektriko.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 03. 2018 19:05

Tak urcite A vubec to nesouvisi s tim, kolik se do stavajicich vodikovych aut natankovat a jak vypada/funguje byt nejjednodussi vodikova stanice. Btw prvni vodikova cerpaci stanice u nas (x let zpatky) mela nadzemni zasobnik s kapacitou asi 50 m^3. Mirai ma nadrz na cca 5 kg (cca 120 l pri 700 barech). Plivej dal, vdecne obecenstvo urcite najdes.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2018 22:50

Akorát škoda, že si Mirai v Neratovicých "načepuje" jen půlku nádrže, maj tam sotva poloviční tlak než je potřeba.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 03. 2018 09:07

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  06. 03. 2018 21:33

Přijel zákazník se Škoda Octavie na plyn, říkám jaké to je když je to originál zabudované. Říká že co 40 000 km měnil plynové vstřiky pak směšovač. ořád poruchy. Tak to vyměnil za dodělávaný plyn. Ten aspoň se tak nekazí. Ale má tam originál nádrž tu neměnil zatím.
No a teď abychom se bály kolik ta ekologie bude stát nás lidi.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 03. 2018 17:37

To se nadá..."..abychom se bály..".

Odpovědět  |   | 
Marek  |  07. 03. 2018 17:39

Nové octavie na plyn už jsou dělané poněkud jinak než staré auta. Už se to nestaví jako MPI

Odpovědět  |   | 
Petr Kadavý  |  06. 03. 2018 21:45

Nechápu, lidé by rádi naftové šestnáctistovky a ve větších autech dvou litry. A škodovka do 1,5 tunového auta cpe motor vhodný tak leda do sekačky. Je fakt, že jiné auotomobilky sledují přání zákazníků a proto část skalních Škodováků uteče jinam.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 03. 2018 22:34

Tak a máte to, za rakovinometama zaklaplo víko rakve a benzínu usekla zubatá jeden hrnek kosou. Přefouklý tříhrnky jsou voddělaný za par tisíc km, zákazníku plať. Plynoprdy nejsou žádná výhra jen starost navíc, hybridy má vychytaný jenom Toyota. Taky jim to trvalo 20 let. Ostatní to dělaj jak pejsek s kočičkou a jen lepěj agregáty dohromady a říkaj tomu hybrid. Spalováky frčej do hrobu ještě rychlejc než jste doufali.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  07. 03. 2018 08:06

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2018 15:26

Už i Škodofka chytla nerva a místo čekání na svoje elektrický SUV, dá už příští rok na trh elektrický Citigo.
https://automix.cars.cz/nova-auta/prvni-elektrick... ...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  07. 03. 2018 18:12

Jezisimarja kuk. To, ci sa trojvalec alebo osemvalec stane spolahlivym asi rozhodne v prvom rade z coho a ako to bolo postavene. Vezmime si W8 v Passate, ktore je jednym z najnepodarenejsich motorov vobec. Potom si vezmime napriklad 1.6 8v (55kW), ktory bude sluzit az do aleluja a ak ho chcete znicit, potom jedinou moznostou je ho utopit v jazere alebo rozmlatit na sr.cku. Posledne HTP (po xyz technickych zmenach, kedze to navrhoval blb a potom to po nom bolo treba dorabat), su normalne a pouzitelne motorizacie. Na rozdiel od neslavne znamych TSi prvej generacie, ktore sa vysypali na druhy den, len co Ste do priviezli domov. A dalo by sa pokracovat. Trebars V10 TDi, ktory zasa navrhoval niekto, kto mal ist radsej hadzat lopatou do miesacky - a posledne motory su hotove catterpillary. Atd. Je to stale len o tom, co a kolko sa vrazi do vyvoja a co sa vrazi do produkcie. A uplne samozrejme NEKUPOVAT AUTO Z PRVYCH ROKOV VYROBY, dat tomu co to potrebuje, spravat sa k tomu slusne a pojazdi to. Az kym to zakaznikovi 'niekto' nezakaze. Pretoze ho treba donutit kupit si nove. A je jedno ako. Idealne LZAMI a PODRAZMI.

Odpovědět  |   | 
k22  |  07. 03. 2018 08:38

Budoucnost patří všem

Odpovědět  |   | 
Luboš  |  07. 03. 2018 16:57

Ta EU nám dává. To je šikana. Už se nesvezem. Už vidím, jak pojedu při zaměstnání s naloženou škodovkou, kde v kufru budu mít vercajk. Nebo s autem na baterky a víc budu nabíjet, než makat. Šel jsem kolem policejního nastartovaného auta u nehody. Říkám policajtovi ať to chcípne, že otravuje ovzduší. A on, že má v autě zapojený počítač a uvnitř si svítí. Když chcípne motor, tak již neodjede. Tak jsem mu doporučil dnes propagované auto na baterky. Ten mne hnal. Měl jsem nakonec strach.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  08. 03. 2018 13:17

Ti jsou v práci, to se dá pochopit. Hlavně chtějí auto vytopit. Ale co je vrchol, když člověk vidí, jak slečna s velkým uchrochtaným dusíkometem zastaví na okraji parku, jde vyvenčit psa a nechá 20min puštěný motor a to není venku zima.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  07. 03. 2018 19:08

Vozy s tříválcovým motorem jsou značně předražené oproti čtyřválcovým 1.2 TSI .
Zkuste tříválec dát do Audi A6 .a uvidíte jaké to bude fáro.

Odpovědět  |   | 
SAM  |  15. 04. 2018 19:21

Ten Vlček mne vždycky pobaví, tím jak svůj proslov doprovází gestikulací. Přemýšlím na jakém marketingovém školení a kterej kauč ho to naučil. Taky jsem na začátku 90 let v době fialových sak, mokasiin a bílých ponožek takové školení absolvoval.
Ale jinak si myslím, že až se ty tříválce ještě vypiplají a zvedne se objem, třeba na 2 nebo 2,5 litru, tak to s ohledem na nižší hmotnost, nižší tření může být takový motor docela dobrý i ve větším autě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Kamery do auta: Na co si dávat pozor? V Česku hrozí i vysoké pokuty!

Kamery do auta: Na co si dávat pozor? V Čes…

V případě nejnovější legislativy GDPR o ochraně osobních údajů v EU by mohl kdekdo znejistit, zda má natáčení záběrů ostatních účastníků provozu nějaká pravidla. Na použití kamer u nás a v zahraničí se nyní podíval i český BESIP, který přichází s několika radami.

20.  8.  2018 | | 91 N/A
Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Po…

Nadšenci z Ústí nad Labem se pustili do dalšího projektu přestavby staré škodovky na limuzínu. Karoserie má být hotová ještě letos.

22.  8.  2018 | | 78 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 73 N/A
Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje a kde není na místě?

Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje …

Pravidlo zipu je evergreenem silničních sporů. Nešťastný je fakt, že pokud jej chcete dodržet, zatímco ostatní nikoli, můžete se sami dostat mimo tento systém.

24.  8.  2018 | | 91 N/A