Naftové motory se do Fabie a Rapidu nevrátí. Víme, v čem je budoucnost

Kvicala  |  06. 03. 2018 15:54

Budoucnost je jasna : zazehove jedno a dvovalce s objemem max. 0,7 litru a pekne foukane. At zije budoucnost,velka pochvala inzenyrum do M.Boleslavi!

Odpovědět  |   | 
cbr  |  06. 03. 2018 16:22

Budoucnost patří aluminiu!
Jára Cimrman

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 03. 2018 22:35

Dokvad to nebouráš. Vyklepávat zvohybanej zkřehlej hliník je naprd.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  06. 03. 2018 16:54

budoucnost je další sestavička pokut, žádné peníze na rozvoj a čekání na ránu z milosti .

Odpovědět  |   | 
Marek  |  06. 03. 2018 17:18

Shrnuto: škodovka bude vyrábět třívalcové půlitrové sociální mrdky ..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 03. 2018 17:19

A jak jistě víte, tyto dva „okruhy“ už Škodovka umí kombinovat – Vision X je toho důkazem.

Cerstve predstaveno v Zeneve, ale mistri z autorevue uz vi, ze mistri z MBoleslavi umi

Odpovědět  |   | 
kkk  |  06. 03. 2018 17:32

Víra hory přenáší

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  06. 03. 2018 18:07

Ekologia je exaktna a medzi-zanrova veda. Ale tu sa musi pani Ekologia priam zvijat a v agonii zmietat pod baganzdami fasopolitickeho nadnarodneho korporatu. Fuj.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  06. 03. 2018 18:09

Titulek jak z Blesku. :D

Odpovědět  |   | 
milan  |  06. 03. 2018 18:47

Jak naznačuje nadpis článku víme kde je budoucnost no přece v prd.....
Situace se obrátí a budeme dělat moderní motory o objemu cca 200 ccm přeplňované 20 turby s fitry pevných částic a systémem start stop který bude vypínat jednotlivá turba.

Odpovědět  |   | 
cbr  |  06. 03. 2018 19:51

No, to je vlastně ještě ta lepší varianta. Taky může být, že budem jezdit od zásuvky k zásuvce. (Teda alespoň ti, kteří k ní dojedou dřív, než jim to chcípne)

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  06. 03. 2018 20:34

přijedu tankovat cng a přede mnou dva autobusy-1hod a 10minut....řidič řekl, že mám štěstí, že když to má prázdný, tak asi 45minut jeden. Ví někdo kdo vyrábí ty auta na cng, že na malém městě nejsou rychlé plničky? Auto jsem vrátil a poděkoval jsem.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2018 01:32

Vodíkový sluníčkáři to budou mít taky zábavný, 5 jich vycucne jednu čerpačku a pak se bude čekat na další kamión s vodíkem

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 03. 2018 08:45

Blbost

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2018 15:19

Koukám tebe taky vožrali tou destilkou. Víš hovno tak aspoň vykřikuješ

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 03. 2018 17:35

Ty máš také dost, elektriko.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 03. 2018 19:05

Tak urcite A vubec to nesouvisi s tim, kolik se do stavajicich vodikovych aut natankovat a jak vypada/funguje byt nejjednodussi vodikova stanice. Btw prvni vodikova cerpaci stanice u nas (x let zpatky) mela nadzemni zasobnik s kapacitou asi 50 m^3. Mirai ma nadrz na cca 5 kg (cca 120 l pri 700 barech). Plivej dal, vdecne obecenstvo urcite najdes.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2018 22:50

Akorát škoda, že si Mirai v Neratovicých "načepuje" jen půlku nádrže, maj tam sotva poloviční tlak než je potřeba.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 03. 2018 09:07

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  06. 03. 2018 21:33

Přijel zákazník se Škoda Octavie na plyn, říkám jaké to je když je to originál zabudované. Říká že co 40 000 km měnil plynové vstřiky pak směšovač. ořád poruchy. Tak to vyměnil za dodělávaný plyn. Ten aspoň se tak nekazí. Ale má tam originál nádrž tu neměnil zatím.
No a teď abychom se bály kolik ta ekologie bude stát nás lidi.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 03. 2018 17:37

To se nadá..."..abychom se bály..".

Odpovědět  |   | 
Marek  |  07. 03. 2018 17:39

Nové octavie na plyn už jsou dělané poněkud jinak než staré auta. Už se to nestaví jako MPI

Odpovědět  |   | 
Petr Kadavý  |  06. 03. 2018 21:45

Nechápu, lidé by rádi naftové šestnáctistovky a ve větších autech dvou litry. A škodovka do 1,5 tunového auta cpe motor vhodný tak leda do sekačky. Je fakt, že jiné auotomobilky sledují přání zákazníků a proto část skalních Škodováků uteče jinam.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 03. 2018 22:34

Tak a máte to, za rakovinometama zaklaplo víko rakve a benzínu usekla zubatá jeden hrnek kosou. Přefouklý tříhrnky jsou voddělaný za par tisíc km, zákazníku plať. Plynoprdy nejsou žádná výhra jen starost navíc, hybridy má vychytaný jenom Toyota. Taky jim to trvalo 20 let. Ostatní to dělaj jak pejsek s kočičkou a jen lepěj agregáty dohromady a říkaj tomu hybrid. Spalováky frčej do hrobu ještě rychlejc než jste doufali.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  07. 03. 2018 08:06

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2018 15:26

Už i Škodofka chytla nerva a místo čekání na svoje elektrický SUV, dá už příští rok na trh elektrický Citigo.
https://automix.cars.cz/nova-auta/prvni-elektrick... ...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  07. 03. 2018 18:12

Jezisimarja kuk. To, ci sa trojvalec alebo osemvalec stane spolahlivym asi rozhodne v prvom rade z coho a ako to bolo postavene. Vezmime si W8 v Passate, ktore je jednym z najnepodarenejsich motorov vobec. Potom si vezmime napriklad 1.6 8v (55kW), ktory bude sluzit az do aleluja a ak ho chcete znicit, potom jedinou moznostou je ho utopit v jazere alebo rozmlatit na sr.cku. Posledne HTP (po xyz technickych zmenach, kedze to navrhoval blb a potom to po nom bolo treba dorabat), su normalne a pouzitelne motorizacie. Na rozdiel od neslavne znamych TSi prvej generacie, ktore sa vysypali na druhy den, len co Ste do priviezli domov. A dalo by sa pokracovat. Trebars V10 TDi, ktory zasa navrhoval niekto, kto mal ist radsej hadzat lopatou do miesacky - a posledne motory su hotove catterpillary. Atd. Je to stale len o tom, co a kolko sa vrazi do vyvoja a co sa vrazi do produkcie. A uplne samozrejme NEKUPOVAT AUTO Z PRVYCH ROKOV VYROBY, dat tomu co to potrebuje, spravat sa k tomu slusne a pojazdi to. Az kym to zakaznikovi 'niekto' nezakaze. Pretoze ho treba donutit kupit si nove. A je jedno ako. Idealne LZAMI a PODRAZMI.

Odpovědět  |   | 
k22  |  07. 03. 2018 08:38

Budoucnost patří všem

Odpovědět  |   | 
Luboš  |  07. 03. 2018 16:57

Ta EU nám dává. To je šikana. Už se nesvezem. Už vidím, jak pojedu při zaměstnání s naloženou škodovkou, kde v kufru budu mít vercajk. Nebo s autem na baterky a víc budu nabíjet, než makat. Šel jsem kolem policejního nastartovaného auta u nehody. Říkám policajtovi ať to chcípne, že otravuje ovzduší. A on, že má v autě zapojený počítač a uvnitř si svítí. Když chcípne motor, tak již neodjede. Tak jsem mu doporučil dnes propagované auto na baterky. Ten mne hnal. Měl jsem nakonec strach.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  08. 03. 2018 13:17

Ti jsou v práci, to se dá pochopit. Hlavně chtějí auto vytopit. Ale co je vrchol, když člověk vidí, jak slečna s velkým uchrochtaným dusíkometem zastaví na okraji parku, jde vyvenčit psa a nechá 20min puštěný motor a to není venku zima.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  07. 03. 2018 19:08

Vozy s tříválcovým motorem jsou značně předražené oproti čtyřválcovým 1.2 TSI .
Zkuste tříválec dát do Audi A6 .a uvidíte jaké to bude fáro.

Odpovědět  |   | 
SAM  |  15. 04. 2018 19:21

Ten Vlček mne vždycky pobaví, tím jak svůj proslov doprovází gestikulací. Přemýšlím na jakém marketingovém školení a kterej kauč ho to naučil. Taky jsem na začátku 90 let v době fialových sak, mokasiin a bílých ponožek takové školení absolvoval.
Ale jinak si myslím, že až se ty tříválce ještě vypiplají a zvedne se objem, třeba na 2 nebo 2,5 litru, tak to s ohledem na nižší hmotnost, nižší tření může být takový motor docela dobrý i ve větším autě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Hyundai má v Česku problém. Prodejci odcházejí, odmítli nové smlouvy

Hyundai má v Česku problém. Prodejci odcház…

Další prodejci vozů Hyundai se údajně chystají nepodepsat novou smlouvu s českým zastoupením. Zákazníci to tak mohou mít dále.

28.  5.  2018 | | 289 N/A
Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na toto si stěžují její majitelé

Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na t…

Mladoboleslavská automobilka se momentálně chlubí nejrychlejším sedmimístným SUV na Nürburgringu, na adresu Kodiaqu však nepadají jen slova chvály. Tohle jsou názory z druhé strany.

17.  6.  2018 | | 99 N/A
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Če…

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

23.  5.  2018 | | 51 N/A
V Brně už vám při čištění ulic auto neodtáhnou. Mají lepší metodu

V Brně už vám při čištění ulic auto neodtáh…

V Brně se změní pravidla pro blokové čištění ulic. Bude je zajišťovat město přímo se správou komunikací. Auta, která budou blokovat ulice, již nebudou odtažena.

6.  6.  2018 | | 48 N/A
Slavná závodnice zhodnotila Škodu Kodiaq RS. Její slova asi mnohé nepotěší

Slavná závodnice zhodnotila Škodu Kodiaq RS…

Německá závodnice Sabine Schmitz obkroužila slavnou Severní smyčku Nürburgringu více než 30.000krát. Zajela tam i rekord se Škodou Kodiaq RS, kterou následně zhodnotila.

15.  6.  2018 | | 73 N/A