Naftové Audi R10 ztrácí svou dominanci

27 komentářů

Mirek-607
2. dubna • 16:56

Aby LMP1 neujela ani o kolo LMP2 vozum... neco je spatne a nebo neco zatracene dobre... a nebo oboji :-)

René
2. dubna • 13:53

Jakou mělo Audi dominanci ??? Pokud vím, tak bylo samo ve své kategorii. Rozdílná pravidla je šoupla na pomyslný vrchol. Stačí srovnat pravidla na poměr 1:1 a kde je chrochtající Audi :-P

K
2. dubna • 15:15

Když ještě nebylo R10 TDI, tak stejně vyhrávalo Audi se svými benzíny, tři stupně vítězů pro Audi rozhodně nebyly ničím vyjímečným. Prostě Audi špička v této soutěži je a to už "pár" let. ;-)

Skyline
2. dubna • 17:47

A to, ze Audi bylo jedinym tovarnim tymem ve sve tride uz nam radsi nereknes, co?

Radek Ondrášík
2. dubna • 18:24

Ve vytrvalostních závodech jsou různá údobí, kdy někdo vládne celkovému pořadí. Audi, Porsche, Peugeot atd..atd.. měli vždy svou epochu.K tomu, že v P1, kde jezdí Audi R10 nemá soupeře. Není jich mnoho, ale jsou i v P1 konkurenti Audi R10. Ti se ovšem pohybují dost daleko od stupňů vítězů. Takže R10 dominuje jak celkovému pořadí, tak své třídě.

Skyline
3. dubna • 8:14

To jsou jabka a hrusky a dobre to vis. Stejne jako F1. Je rozdil, jestli McLaren porazi Ferrari, Renault, Hondu, BMW a Toyotu, nebo jestli McLaren porazi Sauber a (kdysi) Minardi. Zatimco v tom prvnim pripade lze hovorit o uspechu a naskoku pred konkurenci, v tom druhem je to jen pouha sila tovarnich penez proti par soukromnikum.Doba slavy Le Mans je uz skoro 10 let pryc a v konkurenci ostatnich vyrobcu bylo tehdy Audi jen pro smich (vic v boxech nez na trati). Ze dnes vyhrava neni tim, ze by se o tolik zlepsilo, ale tim, ze Porsche, Toyota, Nissan, BMW a Mercedes na Le Mans uz s tovarnimi vozy nejezdi.A k tomu, ze v kategorii LMP1 je vic aut - no jiste, ze je, ale jen soukromnici, tot vse. Nevim, jestli musis za kazdou cenu oponovat, nebo jestli ten rozdil vazne nevidis. Pro tebe to mozna znamena naskok Audi, pro me jen marketingovy tah, jak vypadat uspesne, ale sportovni hodnota vitezstvi je nulova.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
3. dubna • 8:52

Není snad pravda, že R10 dominuje LeMans series už druhou sezonu? Neni snad pravda, že vítězí rozdílem třídy - ano je. Takže potud jsou slova o dominanci oprávněná.Druhou stránkou mince je za jakých podmínek tohoto dosahuje. V podstatě až se přesune LeMans do Evropy, přijde Peugeot se svým HDI monopostem do stejné kategorie. Tovární tým, stejné auto a uvidíme, zda je Audi opravdu dobré, nebo jen nemělo doposud konkurenta a tak vyhrávala. Počkejme si na toto srovnání, ovšem min. do té doby domunije tomuto poháru.Ono ostatně stejné problémy a stejná situace je i v rallye a to přímo ve WRC. Dva týmy Citroen a Ford s opravdovou podporou. Zbytek hrají druhé housle. Takže i zde jsou dva "dominátoři".Pro mne je nasazení R10 taky marketingový tah a výborný. Prostě Audi dokázalo najít volné místo a to využít k obrovské propagaci naftových motorů. LeMans je totiž v USA obrovsky populární a reklama má v USA velkou sílu.

Skyline
3. dubna • 9:32

Stacilo napsat, ze mam pravdu - ze totiz dominance je jen umela diky neexistujici konkurenci a ze je to vyborny marketingovy tah, sportovne celkem bezcenny (samozrejme mimo cilovou skupinu marketingu). Ze to tak funguje i jinde neznamena nic vic, nez ze ve stejne pozici je vic automobilek, kazda tam, kde vidi svou sanci jak se zviditelnit bez vetsiho nebezpeci trapasu.

Radek Ondrášík
3. dubna • 9:44

Já tu pravdu uznal. Naopak jsem se nedočkal uznání toho, že Audi R10 dominuje v LeMans a vysvětlení k tomu jen dodat, jako chytrou poučku :)

Skyline
3. dubna • 10:13

Staci, kdyz napises, kde tu dominanci popiram. Takhle nevim, na co reagovat.

Radek Ondrášík
3. dubna • 10:19

Já neříkám, že popíráš dominanci, jenom jsem napsal, že jsi ji neuznal. ;-)

Skyline
3. dubna • 12:42

Ja uz nevim, jak jinak bych ji mel uznat - dokonce jsem ji pochvalil jako marketingovy tah. Co ti tam jeste chybi?

Jenda
2. dubna • 18:21

A to je jako zakázané?

Skyline
3. dubna • 8:08

To je argument jak od mrnete:-D:-D:-D Samozrejme, ze to neni zakazane, ale ja takove vitezstvi povazuju jen za marketing, nic vic. Pred prichodem Viperu byl jedinym zastupcem v GT2 chumel vozu Porsche 911. Znamena to tedy, ze bylo Porsche nejlepsi? A kdyz ano, tak v cem? A nez kdo?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
K
3. dubna • 9:16

Tak to vítej v normálním světě - v realitě. Nebo si opravdu myslíš, že by Real Madrid hrál to co hraje s rozpočtem Sparty???
Dobrýýý deeeen, už je čas vstávát, za okny je opravdový svět! ;-) :-D
PS: Ber si co chceš a jak chceš, fantazírovat tu můžeš v praxi to nezkoušej, tam jde o prachy. B-]

Skyline
3. dubna • 9:42

Samozrejme, ze ne - a co ma byt? Pokud ty povazujes vitezstvi Madridu nad Spartou za neco, co by meli v Madridu oslavovat, pak je to tvuj problem. A neboj, ja vim, ze za oknem je realny svet - spis mam obavu, ze ty ho pres reklamni zvasty nevidis.PS: jestli je videni nezkreslene reality "fantazirovani", tak holt mame na vec kazdy jiny nazor, ale pozor by sis mel dat spis ty, abys jednou te reklamni "realite" nenaletelB-]

K
3. dubna • 9:46

Nevím z čeho žiješ ty, ale já z vydělaných peněz. Tuto strategii naprosto chápu a cením ji. Dobrý tah, dobré výsledky. Díky reklamě mi taky tečou peníze. Takže o mne se neboj B-] Stojím totiž na druhé straně ;-)

Skyline
3. dubna • 10:12

Ehm, nejak mas problemy s chapanim - na druhe strane zjevne stojis jen pokud jde o vydelavani penez, pri utraceni jsi na stejne. Znam hodne lidi z marketingu, ale nikdo z nich neni hlupak, ktery nakupuje na zaklade zbleptu tech jinych, prave proto, ze sami dobre vedi, o jake blbosti pro ovce se jedna. Pokud ovsem ty kupujes podle reklam, pak je mi te az skoro litoB-]

K
3. dubna • 10:28

Koukám že neumíš číst. Reklama mě přináší peníze. Kupují jiní na jejím základě. ;-)
Za co utrácím svoje peníze, to ti může být naprosto jedno. B-]
PS: Zeptej se těch svých "marketingových lidí" které znáš, jestli opravdu veškerá reklama prodává neudatelné zboží. Tvůj další nesmyslný kec.

Skyline
3. dubna • 11:44

Boze ty se mi snad zdas, umis vubec cesky?Ano, pochopil jsem, ze te reklama zivi, coz by aspon trochu inteligentni jedinec pochopil z meho prispevku vyse. Ano, je mi uplne jedno, za co utracis svoje penize, ale je mi te lito, pokud je utracis na zaklade reklamy."Neudatelne zbozi" je MUJ nesmyslny kec? Ja to spokeni vidim poprve u tebe a ze pises nesmysly, s tim souhlasimB-]

K
3. dubna • 12:10

Jsi ubohý a hádavý. Gartuluji ti, v pravdě na takové chtrolíny nemám čas.

Skyline
3. dubna • 12:43

Ja zase nesnasim lhare, kteri si neco vymysli a vydavaji to za vyrok nekoho jineho. Ad "ubohy a hadavy" - nesmis me hned soudit podle sebe, vis?B-]

K
3. dubna • 13:04

V každé diskuzi se s někým dohaduješ o nesmyslech. Chce to být trochu nad věcí. ;-)

René
2. dubna • 15:33

Cti dusledne ;-) "Naftové Audi R10 ztrácí svou dominanci" . O tom se pise. A na to reaguju.

Jenda
2. dubna • 18:23

Zatím neprohrálo ;-)

jaromír
2. dubna • 10:54

sice má Tomáš u části motosportovních fanoušků stále vroubek za své neuvážené , nezodpovědné chování a hazardování s drogami a u mě figurováním jeho jména v souvislosti s prodejem německých polovozů volkswagen. Přesto mu přejme rychlé uzdravení a častá vítězství za volantem neněmeckých vozů.

Me2d
2. dubna • 11:59

Co to kecáš? TY už to nehul!

Doporučujeme

Články odjinud