Naftové Audi R10 ztrácí svou dominanci

Druhé klání letošního ročínku vytrvalostních závodů American Le Mans Series konečně přineslo zajímavou podívanou. Na okruhu v St. Petersburgu sice opět vyhrálo Audi R10, ovšem téměř s nulovým rozdílem.

Pět soupeřů totiž dokázalo zajet stejný počet kol a tak rozdíly zůstaly jen v řádu jednotek a desítek sekund. Zda se podaří tento trend udržet a Audi R10 ztratí svou dominanci uvidíme při příštím klání.

Do třídy P1, tedy prototypů se navíc zanedlouho připojí i Peugeot s modelem 908 V12 HDI. Monopost se ovšem bude letos účastnit jen závodů na evropském kontinentu.


Pořadí v St. Petersburgu

Audi R10 (P1) - 114 kol
Audi R10 (P1) - 114 kol
Porsche RS Spyder (P2) - 114 kol
Porsche RS Spyder (P2) - 114 kol
Acura ARX-O1a (P2) - 114 kol
Acura Lola BO6 (P2) - 113 kol


Pozn.: Pří závodech IRL, které probíhaly na stejném okruhu a ve stejný den jako ALMS se zranil český jezdec Tomáš Enge. Ve své třídě GT2 ještě dvacet kol před cílem kraloval, ovšem po dosud neobjasněné nehodě narazil do svodidel. Přes vážnost zranění by jeho život měl být mimo ohrožení.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 62 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků