Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

„Chtěl jsem kempingový Transit postavený přesně dle mých požadavků. A mé požadavky byly opravdu vysoké,“ popisuje speciálně upravený Transit jeho majitel, britský nadšenec do Fordů Steve North. Stavbu svého vysněného obytného vozu přitom nechal na akreditovaných úpravcích Fordů, společnostech MS-RT a Wellhouse Leisure.

Výsledkem je tedy kempingový Ford Transit, který zřejmě nemá alespoň na půdě Velké Británie obdoby. Z části totiž vypadá jako okruhový Transit Super Van, s agresivními nárazníky, rozšířenými blatníky a sportovními koly OZ, které dílna MS-RT doplnila i o výfukový systém s dvojicí koncovek a výrazný polep karoserie.

Dobrodružství ve čtyřech: Upravené Ducato s pohonem 4x4 má žebřík i hamaku

Dobrodružství ve čtyřech: Upravené Ducato s pohonem 4x4 má žebřík i hamaku

Uvnitř se mezitím vyřádil kempingový expert Wellhouse Leisure, takže Transit nabídne veškerý komfort luxusního přebývání mimo domov. Obytný prostor je vyplněn plně funkční kuchyňkou, rozkládací postelí, posunovacími sedadly (čalouněnými kůží), hromadou odkládacích prostorů a nakonec nechybí ani vysunovací střecha, která je doplněna o LED osvětlení ve stylu hvězdné oblohy.

Ve výbavě speciálního kempingového Transitu se nachází i Alcantara na palubní desce, adaptivní tempomat, navigace a jinak vůz používá standardní dvoulitrový naftový čtyřválec EcoBlue o výkonu 125 kW (170 koní), spojený s šestistupňovým automatem.

Toto je nový Ford pick-up. Nejezdí, ale i tak o něm bude vědět celý svět

Toto je nový Ford pick-up. Nejezdí, ale i tak o něm bude vědět celý svět

Cenovka této přestavby nebyla zrovna nízká stejně jako Northovy požadavky. Finální cena za projekt se vyšplhala na 77.000 liber, tedy v přepočtu asi 2,2 milionu korun.

Nadšený majitel už se těší, až za Transit připojí přívěs se svými motorkami a užije si první pořádné cestovatelské dobrodružství. I když s touto světlou výškou určitě nemá v plánu vyrazit do lesa. 

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků