Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

„Chtěl jsem kempingový Transit postavený přesně dle mých požadavků. A mé požadavky byly opravdu vysoké,“ popisuje speciálně upravený Transit jeho majitel, britský nadšenec do Fordů Steve North. Stavbu svého vysněného obytného vozu přitom nechal na akreditovaných úpravcích Fordů, společnostech MS-RT a Wellhouse Leisure.

Výsledkem je tedy kempingový Ford Transit, který zřejmě nemá alespoň na půdě Velké Británie obdoby. Z části totiž vypadá jako okruhový Transit Super Van, s agresivními nárazníky, rozšířenými blatníky a sportovními koly OZ, které dílna MS-RT doplnila i o výfukový systém s dvojicí koncovek a výrazný polep karoserie.

Dobrodružství ve čtyřech: Upravené Ducato s pohonem 4x4 má žebřík i hamaku

Dobrodružství ve čtyřech: Upravené Ducato s pohonem 4x4 má žebřík i hamaku

Uvnitř se mezitím vyřádil kempingový expert Wellhouse Leisure, takže Transit nabídne veškerý komfort luxusního přebývání mimo domov. Obytný prostor je vyplněn plně funkční kuchyňkou, rozkládací postelí, posunovacími sedadly (čalouněnými kůží), hromadou odkládacích prostorů a nakonec nechybí ani vysunovací střecha, která je doplněna o LED osvětlení ve stylu hvězdné oblohy.

Ve výbavě speciálního kempingového Transitu se nachází i Alcantara na palubní desce, adaptivní tempomat, navigace a jinak vůz používá standardní dvoulitrový naftový čtyřválec EcoBlue o výkonu 125 kW (170 koní), spojený s šestistupňovým automatem.

Toto je nový Ford pick-up. Nejezdí, ale i tak o něm bude vědět celý svět

Toto je nový Ford pick-up. Nejezdí, ale i tak o něm bude vědět celý svět

Cenovka této přestavby nebyla zrovna nízká stejně jako Northovy požadavky. Finální cena za projekt se vyšplhala na 77.000 liber, tedy v přepočtu asi 2,2 milionu korun.

Nadšený majitel už se těší, až za Transit připojí přívěs se svými motorkami a užije si první pořádné cestovatelské dobrodružství. I když s touto světlou výškou určitě nemá v plánu vyrazit do lesa. 

~/PubSystem.Controls.Run.GenericDataView/RelatedArticlesByTag.ascx
System.NullReferenceException
Object reference not set to an instance of an object.
App_Code.qttcen-u
at PubSystem.CNCUtils.GetAutoCzArticles(Int32 count) at ASP.pubsystem_controls_run_genericdataview_relatedarticlesbytag_ascx.SetControls() at PubSystem.Controls.Run.GenericDataView.DataView.LoadData() at PubSystem.Controls.Run.GenericDataView.DataView.Page_Load(Object sender, EventArgs e) at System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) at System.Web.UI.Control.LoadRecursive() at System.Web.UI.Control.AddedControl(Control control, Int32 index) at PubSystem.Controls.Run.CacheControl.CreateChildControls()
TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků