Nadšenec postavil z Lega slavnou Lancii. S podporou by mohla zamířit do obchodů

Stavebnici slavné Lancie z Lega oficiálně neseženete, to však jistého nadšence nemohlo zastavit.

Lego v posledních letech pořádně rozjelo svou sérii oficiálně licencovaných stavebnic reálných automobilů. Přišlo Ferrari F40, Bugatti Chiron, Porsche 911 GT3 a v poslední době i třeba nejnovější Land Rover Defender nebo Lamborghini Sián. Takovou Lancii Delta Integrale byste však v obchodě hledali marně.

Nadšenec postavil Ducati z Lega v životní velikosti. Potřeboval 400.000 kostek

Nadšenec postavil Ducati z Lega v životní velikosti. Potřeboval 400.000 kostek

Co však není, může zcela reálně být. Mnoho nadšenců se totiž pouští do staveb vlastních nápadů, čistě z dostupných dílů Lego Technic a Lego Creator, aby pak na stránkách dánské společnosti sbírali podporu k oficiálnímu vytvoření nové stavebnice. V tomto případě tedy na základě tvorby jistého stavitele po jménem Lumik, který z Lega stvořil právě slavnou Lancii.

Při pohledu na detaily vozu byste klidně hádali, že se jedná o oficiální stavebnici. Deltě Integrale nechybí snad žádný typický prvek reálné předlohy a podrobně je zpracován také interiér modelu. Je zde i funkční odpružení a řízení, funkční osvětlení vpředu i vzadu a k pohonu všech kol slouží trojice elektromotorů.

Lamborghini Sián je další úžasnou stavebnicí Lego. Model 1:8 přijde na deset tisíc

Lamborghini Sián je další úžasnou stavebnicí Lego. Model 1:8 přijde na deset tisíc

Ke stavbě použil Lumik na 2584 Lego dílků, přičemž nakonec se pustil i do tvorby legendárních závodních barev Martini nebo označení modelu na zádi. Celkem zabral proces tvorby 15 měsíců. Na webu Lego Ideas má v tuto chvíli projekt 3284 hlasů, aby se však dostal pod lupu expertů ze společnosti Lego a získal šanci na oficiální produkci, musí dosáhnout hranice 10.000 hlasů.

Lancia

Lancia, založená v roce 1906, patří k nejstarším světovým automobilkám. První vůz vznikl v roce 1908.

Až do šedesátých let 20. století zůstala Lancia nezávislá. V roce 1969 ji ale převzal Fiat, kde má roli luxusnější alternativy k jeho automobilům.

Lancia Ypsilon

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

Ford Puma ST

Český Ford přivezl prvních pár kousků ostrého modelu Puma ST. Měli jsme možnost se s jedním z nich projet a nyní se podělíme o první dojmy.

16.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 52 příspěvků