Nadšenci vytvořili z Tesly Model S pick-up. Dozadu se vejde pár elektrických motorek

Teslu Model S přetvořenou na kombík jsme už viděli. Teď se však jistá kalifornská firma pokusila z elektromobilu vytvořit i „praktický“ pick-up. Výsledek s vysokou úrovní kvality ale nečekejte… zatím.

Zatímco se kalifornská Tesla chystá uvést svůj první elektrický pick-up, místní specialista EV West, který se zabývá přestavbami a prodejem náhradních dílů pro elektromobily, vzal situaci do vlastních rukou a pick-up od Tesly si vytvořil svépomocí. Do práce se ovšem pustil bez většího plánu a jednoduše stylem „proč to nezkusit?“.

Tesla už láká na svůj elektrický pick-up. Představení se máme dočkat ještě letos

Tesla už láká na svůj elektrický pick-up. Představení se máme dočkat ještě letos

EV West se totiž zabývá i výkupem starších či poškozených Tesel pro jejich vnitřnosti. A jeden takový vyřazený kus Modelu S právě posloužil k úpravě na pick-up. Zaměstnanci dílny chtěli totiž elektromobilem nahradit svůj dosavadní Ford F-150, který používají o víkendech k převozu elektrických krosových motorek na trať za město.

Při pohledu na jednu vykoupenou, poškozenou, ale stále funkční Teslu Model S bylo tedy rozhodnuto, že právě tento šedý kousek podstoupí razantní vykuchání všeho nepotřebného v oblasti za předními sedačkami. Všechno s cílem nacpat do vytvořeného prostoru dvojici motocyklů. A světe div se, stroje se dozadu tak tak vejdou a torzní tuhost šasi má být i přes chybějící kus střechy stále na dobré úrovni.

S Teslou Model X do terénu? Elektromobil už podruhé dostal řádně do těla

S Teslou Model X do terénu? Elektromobil už podruhé dostal řádně do těla

S nějakým sofistikovaným přístupem k práci si nadšenci nedělali těžkou hlavu – funkce zde předcházela formu a tahle upravená Tesla má být hlavně pracant. Magazínu InsideEVs však firma uvedla, že do budoucna chystá následky svého zásahu řezačkami trochu vypulírovat.

Kabina tak bude nejspíš uzavřena, upravena a vyztužena bude samotná „korba“ vzadu, kde se nejspíš objeví stojany na motocykly (nyní jsou zajištěny pomocí popruhů) a nakonec má Tesla dostat i zvýšený podvozek, terénní pneumatiky Goodyear Wrangler a světelnou rampu na přídi.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků