Ve městě Mount Airy, které se nachází v Severní Karolíně v Americe, se objevila na prodej kopřivnická Tatra 600 neboli Tatraplan. Zdroj:  Car and Classic

Ve městě Mount Airy, které se nachází v Severní Karolíně v Americe, se objevila na prodej kopřivnická Tatra 600 neboli Tatraplan. | Zdroj: Car and Classic

Československý sedan s proudnicovou karoserií se vyráběl od roku 1948 do roku 1952. Vzniklo celkem 6342, z toho pouze 168 se exportovalo do Severní Ameriky. Zdroj:  Car and Classic

Československý sedan s proudnicovou karoserií se vyráběl od roku 1948 do roku 1952. Vzniklo celkem 6342, z toho pouze 168 se exportovalo do Severní Ameriky. | Zdroj: Car and Classic

Tento konkrétní kousek ovšem není v Americe od počátku. Nejdříve jezdil na našem území a zde i prošel kompletní renovací.  Zdroj:  Car and Classic

Tento konkrétní kousek ovšem není v Americe od počátku. Nejdříve jezdil na našem území a zde i prošel kompletní renovací.  | Zdroj: Car and Classic

Současný majitel si vozu všiml během svého pobytu v Evropě a následně, při návratu zpět do Ameriky, si jej vzal s sebou. Tatraplan prozatím najel 63.228 kilometrů. Kolik z toho je po renovaci není uvedeno. Zdroj:  Car and Classic

Současný majitel si vozu všiml během svého pobytu v Evropě a následně, při návratu zpět do Ameriky, si jej vzal s sebou. Tatraplan prozatím najel 63.228 kilometrů. Kolik z toho je po renovaci není uvedeno. | Zdroj: Car and Classic

Až na jednu drobnost je auto zcela původní. Při renovaci se totiž do vozu osadila elektrická palivová pumpa. Vůz pohání čtyřválcový dvoulitr OHV o výkonu 38 kW.  Zdroj:  Car and Classic

Až na jednu drobnost je auto zcela původní. Při renovaci se totiž do vozu osadila elektrická palivová pumpa. Vůz pohání čtyřválcový dvoulitr OHV o výkonu 38 kW.  | Zdroj: Car and Classic

Vozu s aerodynamickou karoserií a pohotovostní hmotností to stačí k maximální rychlost 130 km/h. Spotřeba paliva se udává 11 l/100 km. Zdroj:  Car and Classic

Vozu s aerodynamickou karoserií a pohotovostní hmotností to stačí k maximální rychlost 130 km/h. Spotřeba paliva se udává 11 l/100 km. | Zdroj: Car and Classic

Majitel si svůj vůz cení v přepočtu na  2.998.000 Kč . To je o dost víc, než kolik stojí soudobé americké vozy.  Zdroj:  Car and Classic

Majitel si svůj vůz cení v přepočtu na 2.998.000 Kč. To je o dost víc, než kolik stojí soudobé americké vozy.  | Zdroj: Car and Classic

Pro Američany je holt exotika něco jiného než pro nás. Na tomto konkrétním autě je však strávené obrovské množství práce. Zdroj:  Car and Classic

Pro Američany je holt exotika něco jiného než pro nás. Na tomto konkrétním autě je však strávené obrovské množství práce. | Zdroj: Car and Classic

 Zdroj:  Car and Classic

| Zdroj: Car and Classic

 Zdroj:  Car and Classic

| Zdroj: Car and Classic

 Zdroj:  Car and Classic

| Zdroj: Car and Classic

 Zdroj:  Car and Classic

| Zdroj: Car and Classic

Československý sedan s proudnicovou karoserií se vyráběl od roku 1948 do roku 1952. Vzniklo celkem 6342, z toho pouze 168 se exportovalo do Severní Ameriky. Zdroj:  Car and Classic
Tento konkrétní kousek ovšem není v Americe od počátku. Nejdříve jezdil na našem území a zde i prošel kompletní renovací.  Zdroj:  Car and Classic
Současný majitel si vozu všiml během svého pobytu v Evropě a následně, při návratu zpět do Ameriky, si jej vzal s sebou. Tatraplan prozatím najel 63.228 kilometrů. Kolik z toho je po renovaci není uvedeno. Zdroj:  Car and Classic
Až na jednu drobnost je auto zcela původní. Při renovaci se totiž do vozu osadila elektrická palivová pumpa. Vůz pohání čtyřválcový dvoulitr OHV o výkonu 38 kW.  Zdroj:  Car and Classic
12
Fotogalerie

Nádherný Tatraplan v Česku uniknul před smrtí. Teď je na prodej za šílenou cenu

Auto prošlo kompletní renovací na našem území. Jistý Američan si ho přivezl domů a nyní jej prodává na tamním trhu.

Ve městě Mount Airy, které se nachází v Severní Karolíně v Americe, se objevila na prodej kopřivnická Tatra 600 neboli Tatraplan. Československý sedan s proudnicovou karoserií se vyráběl od roku 1948 do roku 1952. Vzniklo celkem 6342, z toho pouze 168 se exportovalo do Severní Ameriky.

Tento konkrétní kousek ovšem není v Americe od počátku. Nejdříve jezdil na našem území a zde i prošel kompletní renovací. Současný majitel si vozu všiml během svého pobytu v Evropě a následně, při návratu zpět do Ameriky, si jej vzal s sebou. Tatraplan prozatím najel 63.228 kilometrů. Kolik z toho je po renovaci není uvedeno.

Až na jednu drobnost je auto zcela původní. Při renovaci se totiž do vozu osadila elektrická palivová pumpa. Vůz pohání čtyřválcový dvoulitr OHV o výkonu 38 kW. Vozu s aerodynamickou karoserií a pohotovostní hmotností to stačí k maximální rychlost 130 km/h. Spotřeba paliva se udává 11 l/100 km.

Majitel si svůj vůz cení v přepočtu na 2.998.000 Kč. To je o dost víc, než kolik stojí soudobé americké vozy. Pro Američany je holt exotika něco jiného než pro nás. Na tomto konkrétním autě je však strávené obrovské množství práce. V galerii najdete i fotografie před renovací. Auto bylo téměř zničeno.

Doporučujeme

Články odjinud