Nádherný Peugeot 605 je neprávem opomíjená klasika. Obzvlášť v unikátní verzi s 24ventilovým šestiválcem

12 komentářů

Juraj K.
21. března • 16:12

Presne - Nič pre dlháňov!
Éra P605 a AR164 boli autá z dlhým predkom, veľkým kufrom a vnútri bol viac miesta na šírku, ako na dĺžku :(

JA-NE
21. března • 15:38

Kamos mal v rodine 2. 2,0T a potom nejaký turbodiesel. obe auta boli strašne naložené a pamätám ze bolo veľmi veľmi pohodlne..

Twan
20. března • 0:37

Jediný pažout co se mi líbí je 504....jediné francouzské auto které bylo vyráběné v Itálii..s podivným vstřikováním a tak....ale vypadá jakoby žralo silnici. A designem se může jít řada xx5 vycpat.........ok, 205 atd ale designově fakt sežrali žábu a šli dělat auta...

LOL
19. března • 13:56

Pažouti 405 a 605 jsou jedny z nejkrásnějších aut devadesátek, dodnes jejich napohled jednoduchý, ale velmi líbivý design dokáže potěšit oko (když tedy náhodou potkáte nedotuněný a nezreznutý/nedobitý exemplář - takových už moc není). Spolehlivost ale byla vpravdě francouzská. Jejich následovníci (406, 606) už tak podaření nebyli, protože Frantíci začali experimentovat s křivkami a jediný povedený model byla 406 coupé od Pininfariny. P605 bylo první cizí auto, se kterým jsem najel tisíce km. V té době naprostý kočár.

puk123
21. března • 19:14

405 byl i jedním z nejkrásnějších kombíků historie.

JK
19. března • 17:08

406 je naopak vrcholné zakončení tehdejšího stylistyckého jazyka automobilky. Následná 407 je neuvěřitelně disproporční obludnost. Stejně tak 607 je po ladné 605 neuvěřitelný přešlap, ale třeba jen chtěli aby se líp prodávala C6 od Citroenu. :)

LOL
20. března • 11:59

Když přišla, 406 se mi moc líbila, jenže dnes vidím, že to bylo pozlátko. Uvnitř to samozřejmě byl obrovský upgrade, ale kastle 405 je prostě a jednoduše nadčasová svou graciézní jednoduchostí, všechno tvořeno do zlatého řezu a bez kudrlinek (viz ta 406). Pininfarinova 406 coupé se právě těch výdutí a kudrlinek ve velké míře zbavila, a proto z celé šestkové generace vystupuje.A ano, 607 je hnus, stejně jako nevyvážený "žralok" 407.

Radek
19. března • 12:59

Měl jsem v 90 605 2.1 svdt a byl to opravdu pohodlný koráb.
Kamarád měl tento sv24 a opravdu to bylo neuvěřitelné auto,akorát žralo trávu okolo sebe.Krásnou lahvové zelenou metlu,uvnitř černá kůže,prostě krása...

OnlyTruth
19. března • 10:08

skoda, ze to nebolo ako paradna 505 zo zakladom zadnookoky a potom plus 4x4.. to bola podlamna osobne chyba.. tej premii sa tak vyrovnavali.. u mna boli top 205GTi, 405 T16 a 505 (Evolution, V6, Turbo)

k.ik
19. března • 9:35

Kde je palivoměr?

Darvi
19. března • 20:38

V otáčkoměru je displej který ukazuje stav přímo v litrech.

k.ik
20. března • 9:25

dík

Doporučujeme

Články odjinud