Dokážu se vcítit do toho kravaťáka. Velké emoce a zrychlený tep v unikátním, nadopovaném auťáku ..to je jasnéB-]
Najkrajsi katalog od Skody. Kolko som sa do neho napozeral ,-)
To je pochopitelné u tak pěkného, praktického a machrovského bouráku.. dýchá z toho něco jako okno do nové dimenze vítězství té doby.. těch devadesátých let
Tak když se do toho přesedne z Lady....nevím proč jsi tak ironický....1.8T dokáže na semaforech provětrat kde co dodnes, RS ještě více. Z vlastní zkušenosti. Tehdy otcova běžná 1.8T s "paketem RS" (všechno jako RS krom sedaček a vzpěr, plus chip) která jakožto služební vůz měla nalítáno kolem 400k km s druhým "majitelem" stále uměla zavařit kdečemu. I bez podvozku, bez výztuh atd (tehdy původní "majitel" nechtěl RS protože podvozek byl moc tvrdý na dlouhé cesty). RS by byla ještě jedovatější. Ano, nemá to 500 koní ale na silnici to rozhodně nebylo vůdčí auto kolony a umělo to být skoro i zábavné. Krásně vyzdvihovala přednosti RS (spíše nedostatky běžné Octavie protože to RS nebylo) a mít ta věc samosvor, kastle by to asi těžce nesla, protože VW si dal veliký pozor aby Škoda nebyla rychlejší. V kontextu doby to byl celkem úlet protože na sériové auto to bylo prostě hodně rychlé. A ano, jejich katalog je tragédie a grafik by se měl zastřelit za úsvitu....ale o katalogu to není, dokud to auto neřídíš. V katalogu Viperu ti také neřeknou že použitelných verzí bylo jen pár, pekelně drahých a zbytek uměl jezdit jen rovně...skoro jako ta běžná Octavia která bez výztuh dělala na okresce co chtěla a člověk kormidloval místo řídil (ne že by to výztuhy vyřešily...díky VW...fakt)
Sračky a sračky.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.