Nádherné Bugatti z roku 1937 je nejdražším autem, které se letos vydražilo

Hodnota veteránů roste každým rokem a zájemci jsou ochotni utratit astronomické sumy. Zářným příkladem je následující Bugatti, které bylo před pár dny vydraženo za miliony amerických dolarů.

Čím je vlastně toto Bugatti z roku 1937 tak výjimečné? Jedná se o kabriolet Type 57S, kterých se vyrobily jen tři kusy. Speciálně upravená karoserie vznikala pod taktovku populárního pařížského Vanvoorena.

Ferrari F50 Mika Tysona je ve skvělém stavu. A míří do aukce!

Ferrari F50 Mika Tysona je ve skvělém stavu. A míří do aukce!

Minulý víkend se automobil objevil na aukční sešlosti v Amelia Island na Floridě, kde se každým rokem draží velmi vzácné vozy. Pořadatelé akce věřili, že se tento historický klenot může prodat za osm a půl milionu dolarů. Nakonec byla jeho cena o něco nižší - 7 700 000 dolarů (tedy více než 196 milionů českých korun).

To z Bugatti dělá nejdražší vůz, který se v letošním roce zatím vydražil. Překonal i vzácný Jaguar E-Type, za který někdo v lednu ve městě Scottsdale utratil 7 370 000 dolarů.

Na tento Jaguar 20 let nikdo nesáhl a je to vrak. Proč stojí 1,4 milionu?

Na tento Jaguar 20 let nikdo nesáhl a je to vrak. Proč stojí 1,4 milionu?

Tento kousek přitom před začátkem akce neměl nejvyšší odhadovanou hodnotu. Pořadatelé události mnohem více věřili Ferrari 250 GT SWB Berlinetta či Jaguaru XKSS. Dohromady bylo na akci vydraženo několik automobilů v celkové hodnotě 70 milionů dolarů.

Prohlédněte si fotogalerii vzácného Bugatti z roku 1937...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků