Nad Dacií Logan už nikdo nos neohrnuje. Nová stojí méně než 160 tisíc korun

50 komentářů

Karel
13. února • 12:35

Vážení, musím se s vámi podělit o počáteční pocity k nové Dacii Logan MCV. Dlouho jsem zvažoval, co že mám nyní koupit, když jsem dosud jezdil s Meganem 1,6/55 kW a před tím s devatenáctkou a vždy zcela spokojen. Když jsem ale narazil na novou verzi této Dacie, jsem doslova unesen, jaký že je to výborný combik s výbornými vlastnostmi. Navíc, když jsem to porovnával ke Grandtouru Rendovi, který jsem rovněž chtěl. A ani nemluvím o mém zklamání u Fluense, pro mě vládní vozidlo, když to ale nemá páté dveře, bez kterých prostě auto není pro mě autem. Mj. toto auto považuji u nás za jedno z nejlepších...Jenom krátký kufr nic neřeší. Jak říkám, auto má sloužit. V dnešních podmínkách u nás mají dvě auta jen ti, co mají měsíční příjem 50.000,- Kč. Tedy když se jedná o nová,pořádná vozidla, ne o ojetiny. Jinak u této Dacie Logan MCV 2014 opravdu chválím velikost kufru,kvalitní nastavení sedadel právě vhodné pro starší lidi, co mají problémy jak s koleny tak kyčlemi.Navíc dost místa jak pro pohodlný posez na zadních sedadlech tak s velkým prostorem pro nohy. Jediný pro mě problém je umístění klaksonu na levé páčce pod volantem. Jde sice o zvyk,ale hoňte rychle tlačítko, když se něco náhle před Vámi děje. Až s tím najedu nějakou tu tisícovku,vložím sem konkrétní další názory pro druhé. Podle sebe soudím tebe. Před kšeftem jsem zde všude možně hltal reference k tomuto autu, které je rovněž i vzhledově krásné. Navíc oceňuji, že má plechy oboustraně pozinkované (galvanizované). Bylo by toho víc,to si nechám ale na jindy,ať tady nevotravuji,že ano?!A o tom to je. Karel

Saj
25. února • 17:02

Co si budeme povídat. Za prachy tohohle logana se dá sehnat třeba 7mi letý focus 2.0TDCI v plný palbě. To auto je někde jinde. Jede to jako střela, výbava Vám dělá radost a ND jsou za hubičku.Tohle je sice levný nový auto, ale jízda v tom je utrpení. To je fakt tak možná dobrý pro kodrcání se tamhle za kopec. Ale radost z jízdy? Nula...

Veto
25. února • 17:10

Si normalny? Preco by si mal kupovat 7 rocneho forda, ked so mozes kupit 15rocnu 7cku,? Alebo rovno 20rocneho jaguara? Vsetky budu mat zhodne 100000km na tacho a budu tahat odspodu .
Totalne nepochopenie. ...

Farrel
24. února • 16:10

Za tu cenu nové slušně vypadající auto. Sám bych si jej sice nekoupil, ale kéž by lidé raději kupovali toto než staré vraky, a pak si jimi ještě honili triko. Pak to vypadá, že průměrné stáří aut je u nás 14 let a z našich silnic se stává pojízdné vrakoviště.

VW
24. února • 9:57

Souhlasim nejsem tak chudej abych si neco podobneho koupil!

fogel
24. února • 10:19

Jestli máte nosy nahoru,tak se na tu plečku nedívejte.Toto auto je určeno pro lidi,kteří toho moc nenajedou a občas si zajedou na nákup,nejezdí Aš-Jablunkov a nechtějí ležet pod starou hujdou 100tis.+ s nejistým servisem a kilometrama

VW
24. února • 11:23

Kdo tvrdi neco o stare plecce a 100t? Jasne ze si koupis to na co mas, at je to nove nebo ojete! O tom zadna! Take nic jineho netvrdim!

Saj
24. února • 9:52

Radši o 100 tisíc dražší ojetinu se 100 tisící km na tachometru než takovouhle plečku pro ostudu

defender110
25. února • 6:48

...ty si tak blbej , že se to ani nedá popsat.
Ale co, bohužel i takoví v ČR jsou. Proto to tu tak vypadá. A další odkazy piš, až intelektuálně dospěješ aspoň na úroveň dítěte 7 třídy!

Fantomas
25. února • 10:33

Řadové číslovky se píšou zásadně s tečkou, žák 7. třídy by to měl vědět.

Fantomas
24. února • 10:14

Je zajímavé sledovat, jak stačí pát let a z lidí, vozících se ve stopětce, se stanou "nóbl" lidé pohrdající vším obyčejným :-) A přitom se klidně může stát, že uplyne dalších pár let a tihle lidé se sejdou ve frontě na pracáku, nebo se za dalších pár let sejdou v nemocnici a dali by cokoliv na světě, kdyby se mohli vozit takovýmhle autem a byli zdraví ;-)

pravda
24. února • 21:47

to je oblubena fama socialkarov. V skutocnosti sa bohati a socky nikdy nestretnu. Ani na pracaku (bohati nikdy neschudobneju) a ani v nemocnici (skutocne bohati do beznej nemocnice nikdy nevstupia).Zvykajte si.:-/

Fantomas
25. února • 10:24

Ano. A bohatí dokonce ani nechodí na záchod :-)

defender110
25. února • 10:39

Ano to je pravda, místo nich chodí ty socky. :-D :-D

pravda
23. února • 21:58

pravda sa odhalila..Pamatam si, ako nas vsetci novinari presvedcovali, ze stary Logan je skoro auto strednej triedy..Novy Logan je zrazu len odvodeny od MALEHO auta - Sandero, ktore je este mensie ako Fabia..Vyseldok?Novy Logan je obycajne male auto s prirobenym kufrom. V tejto optike uz ta cena az taka prelomova nie je..Ked si do auta pridam zakladne polozky (teda zakladne pri konkurencii), zrazu je cena uz velmi blizko 10000€. A to je na "lacnu" znacku dost.Na porovnanie - V SRsa da teraz kupit C3 picasso HDi !! kupit za menej ako 11000€.C4 sa da kupit za menej ako 12000€308 sa da kupit tiez okolo 12000€
Na zostatkovu cenu po 5rokoch sa ani nepytajte- Logan je prakticky nepredajne auto.Zhrnutie- Daciu Logan si kupi len velmi neinformovany zakaznik

bumbac
29. září • 7:14

Ci chces alebo nechces, Logan 2 je co sa tyka vnutorneho priestoru o dost vatsi ako jednotkova Octavia. Osobna skusenost. A neviem co meles o 10 000. Za 8000 Eur mas Logana v Arctice. El predne okna, el zrkadla, manualna klima, MediaNav radio, 4 repraky, 4 vaky, ABS, ESP, ASR....plnohodnotna rezerva, Central na dialkove, stvorvalcovy motor, a ked to liznes, tak aj 5 rocnu zaruku. To za kolko auto predam za 6 rokov je mne osobne suma fuk ak mi sluzi bezporuchovo tych 6 rokov. Stale to bude mensia strata ako za auto ktore nove stoji dajmetomu 18 000.

Veto
25. února • 17:07

Bud si totalny hlupak alebo totalne zavadzas. Sandero je ovela vacsie auto ako fabia.
Ze zrovna ty pises o informovanosti. ...

defender110
25. února • 10:36

Sandero menší než Fabia??? kde žijete? proberte se. To Blbé Sandero je proti Fobii palác!

puk123
24. února • 11:04

V této třídě u nás prolamuje bariéry hlavně Škoda s Rapidem. Jen si nějak spletli směr.

adamzz
24. února • 0:04

seděl si v Loganu někdy? Logan 1 má o 10cm delší rozvor než tolik oblíbená Octavia 1, prostorově především vzadu se tak tato auta ani nedají srovnávat. Sandero 1 bylo také prostorově na svou kategorii velmi dobré (rozvor 2588mm vs 2462mm Fabie II), takže jediný neinformovaný jsi tady ty ;)

Jan
24. února • 1:23

Velide zajímavé velikostní srovnání. Na druhou stranu Tatra 613 taky byla delší než S klasse Benz...

adamzz
27. února • 10:46

nevím co je špatného na mém srovnání - borec psal jak je Sandero menší než Fabie a Logan je jen malé auto s kufrem. Napsal jsem pouze fakta.

michal
23. února • 20:13

Za ty prachy si radši koupim ojetou octavii.

xxx
23. února • 21:37

To seš odvážnej. Já mám logana Van od novýho a krom pravidelného servisu bez investic. Pak mám Opel Vectra Caravan 2005 koupenýho před třemi roky a na tach. 140000 - investice do oprav cca 40000 kč. Tak co je lepší - nový Logan, nebo ojetina???

Saj
24. února • 9:50

Určitě vybavená a velká ojetina

lethal924
25. února • 8:40

A taky nekupovat ojety OPEL proboha. Zvlast ne Vectru z 2005 - to je kapitola sama pro sebe. To za tech 40 000,- muzete byt jeste rad, znamy uz do toho vpalil trojnasobek.

><
23. února • 15:52

Maska mi připomíná Jeep. Docela hezké auto za pár korun.

k22
23. února • 16:00

Souhlasím, dkyby tam dali klasický pákový klikya anténu dozadu, bylol by to ještě o kus hezčí ...

Fantomas
23. února • 15:15

Docela mě pobavilo, že ve verzi Arctica bude mít český zákazník v navigaci i mapu Islandu. Asi oblíbený cíl českých motoristů :-))

ka-spel
24. února • 22:56

K Arctica to patří. Ještě tam mohli dát Norsko.

Fantomas
25. února • 10:22

Kolik asi majitelů vyrazí v létě se svou novou Dacií na Island?

Dacia
23. února • 14:16

Stránky věnující se testům, novinkám a zajímavostem z dílen Dacia a Škoda Auto.
http://www.facebook.com/pages/Dacia-a-Škoda-Auto-... ...

broom
23. února • 13:36

měl jsem thálii rok 2007,je to hodně podobné auto. Jen ten kufr.....je sice velký,ale na fotce z článku tam maj krásně vyfocený zavazadla,ale takhle zarovnanej kufr se nedá prostě zavřít.Je to díky špatnému zavěšení toho víka,které zasahuje do prostoru kufru. Jinak motor 1,2 16v v základní nabídce je dobrá volba,já byl spokojenej jak s projevem,tak se spotřebou,která byla do 6,5l.

whitenight
23. února • 12:32

pokud s tím člověk jezdí jenom po městě, nebo nechce utrácet tolik peněz za auto je to ideální, ale jako hlavní auto bych si to nekoupil, na dlouhé cesty to asi nebude moc ideální, navíc ty motory nejsou moc silné, ale jak řekl kolega nade mnou

k22
23. února • 15:58

Okolo komína? Vždyť celá ta naše republika je "okolo komína"! Když od svého bydliště udělám kruh 250km, tam jsem všude prakticky na hranicích a dálnic u nás moc nemáme, takže tyhle "dálky" lze uděla např. v Sanderu naprosto v pohodě (podvozek dobře filtruje nerovnosti, líp než mnohem draží auta, ovládání je pohodě, klima a levná navigace, nic víc není potřeba). Že motor není silný? 0.9 TCE 0-100 za 11s, to je lepší než 1.2 TSI ve Fabce nebo 1.9TDI v ochcávce!
Bezpečnost: již staré Sandero melo 31 bodů, Fabka má 32, Golf V 33, nové Sandero bud eurčitě lepší.
Antikorozní ochrana: od roku 2009 jsou je prováděn kompletmní pozink hlubokotažných plechů karoserie, po jejch svaření je skelet fosfátován a opatřen ochraným nástřikem.Jedinou rezavou Dácii kterou jsem viděl byla stará Solenza.
Problémem Dácie je paradoxně cena, nová Hyundai i20 stojí totiž jen 174k ...

Saj
24. února • 9:47

Ty máš taky ochcávky v hlavě

Ondrej
23. února • 19:19

Dalsi vysledky Euroncap budou 5. brezna. Doufam, ze aspon Sandero tam bude. Docela bych se zasmal, kdyby dala pet hvrezd a v reklame to pak nalezite prezentovali a zvyaovali prodeje a kradli ksefty skodovce :-)

whitenight
23. února • 16:21

já neříkám, že to je špatné auto, nic proti němu nemám (btw dal jsem vám +), ale ruku na srdce, v čem pojedete např trasu Aš-Jablunkov tj přes republiku(601 km a něco kolem 6 hodin), v třeba Hyundai i40, mazdě 6, nebo v dacii? Opravdu proti daciím nic nemám, rozhodně je lepší si koupit nové, relativně moderní auto, než ojetinu s podezřelým počtem najetých kilometrů, ve které se dva lidé.....ehm důvěrně sbližovali ;-)

puk123
24. února • 11:00

Aš-Jablunkov? Napadá mne třeba Bentley Continentel GT. Jo, v tom bych jel. :-)

whitenight
24. února • 22:42

v tom bych se taky rád svezl, ale nechtěl bych platit ani auto, ani benzin

xxx
23. února • 21:33

Ty jsi chytrej. Už jsi v loganovi alespoň seděl??? Já s Loganem Van najezdím cca 400 km denně a v pohodě.

Saj
24. února • 9:49

MAzda 6 vs Logan :-D:-D:-D

whitenight
23. února • 22:31

i ty lichotníku jeden:-D, v loganu jsem neseděl, seděl jsem, ale v autech stejné cenové hladiny s podobnou výbavou, znovu opakuji, že jsem nikde neřekl, že logan je špatné auto, já pouze řekl, že kdybych měl jet dlouhou cestu, navíc ještě převážně po dálnicích, tak bych si logan nevybral, asi proto, že oproti autům, která jsem napsal výše je menší, má slabší motor a menší kufr, taky ale stojí třetinu toho co třeba mazda, takže se omlouvám, pokud jsem někoho svým výrokem naštval, nebo urazil

VW
23. února • 16:18

Nevim jak OCT3 ale Rapid pouziva vetsinou jen nizkotazne plechy, ale o tom se nepise! Predpokladam, ze u Oct to bude stejne!?:-))

Pepa
23. února • 19:14

Možná má Rapid i OIII nízký tah,ale plechy používá hlubokotažné.Napiš materiálová čísla nízkotažných plechů.:-D

VW
24. února • 11:40

Konstrukce a tvar karoserie je navrzen tak aby mohly byt v co nejvetsi mire pouzity prave nizkotazne a levnejsi plechy a to same plati i pro Oct3!? A kdyz se ohnes a podivas se z jakych slabych plechu jsou vylisovana ramena predni napravy tak taky uvidis kde dale se setrilo!?

hrabje_olaf
23. února • 21:02

souhlasím, taky mne ta materiálová čísla docela zajímají.... :-))

KarelAntonin
23. února • 11:52

Je to zajímavá varianta na ježdění ,,okolo komína"
Je jen zajímavé kolik má Logan stejných prvků s Ladou Grantou.

mirozv
24. února • 20:32

KOncern no, tak je tam vonkajčia podobnosť, ale diely asi zdieľať nebudú...

KarelAntonin
25. února • 9:29

No Renault je spoluvlastníkem LADY.
Třeba starého LOGANA kombi vyrábějí v LADĚ.

Doporučujeme

Články odjinud