Nabroušené hádě

Mustang Cobra R je jedním z posledních bláznivých kousků společnosti Ford SVT. Vůz je určený výhradně pro závodní využití, přesto bude asi 300 vozů upraveno pro běžný silniční provoz a dodáno vybraným dealerům Ford SVT.
Nabroušené hádě
Mustang Cobra R je jedním z posledních bláznivých kousků společnosti Ford SVT. Vůz je určený výhradně pro závodní využití, přesto bude asi 300 vozů upraveno pro běžný silniční provoz a dodáno vybraným dealerům Ford SVT.

„Tři stovky lidí budou mít šanci zažít mnoho legrace a závodních radovánek v novém Mustangu Cobra R“, řekl marketingový manager Fordu Tom Scarpello v souvislosti s uvedením Cobry R.

Srdcem Cobry R nemůže být nic jiného než klasický „americký“ motor V8 o objemu 5.4 litru. Výkon motoru se přes šestistupňovou převodovku přenáší na 18“ litá kola zadní nápravy obutá do pneumatik BF Goodrich g-ForceKD.

Základ podvozku tvoří pružiny řady Einbach Racing, se kterými je možné dosáhnout vpředu asi o 4 cm menší světlou výšku, vzadu pak asi o 3 cm. Pružiny Eibach výborně doplňují tlumiče Bilstein a tužší přední i zadní stabilizátor.

O bezpečné zastavení se starají výkonné přední brzdy Brembo s kotouči o průměru 340 mm a čtyřpístkovými hliníkovými třmeny. Na zadních kolech jim vydatně sekundují kotouče shodné se standardním provedením Mustangu Cobra. Doplněny byly jen o speciální závodní brzdové desky, které mají větší odolnost vůči vznikajícím teplotám a delší životnost. Na dobrém zpomalení mají nemalý podíl i již zmíněné 18“ litá kola obutá do pneumatik o rozměru 265/40 ZR18.

Hlavní změnou v interiéru Cobry R je odstranění zadních sedadel, zabudování sportovních sedadel. Krásným sportovním interiérem se můžete pokochat také na fotografii vlevo.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků