Nabroušené hádě

Mustang Cobra R je jedním z posledních bláznivých kousků společnosti Ford SVT. Vůz je určený výhradně pro závodní využití, přesto bude asi 300 vozů upraveno pro běžný silniční provoz a dodáno vybraným dealerům Ford SVT.
Nabroušené hádě
Mustang Cobra R je jedním z posledních bláznivých kousků společnosti Ford SVT. Vůz je určený výhradně pro závodní využití, přesto bude asi 300 vozů upraveno pro běžný silniční provoz a dodáno vybraným dealerům Ford SVT.

„Tři stovky lidí budou mít šanci zažít mnoho legrace a závodních radovánek v novém Mustangu Cobra R“, řekl marketingový manager Fordu Tom Scarpello v souvislosti s uvedením Cobry R.

Srdcem Cobry R nemůže být nic jiného než klasický „americký“ motor V8 o objemu 5.4 litru. Výkon motoru se přes šestistupňovou převodovku přenáší na 18“ litá kola zadní nápravy obutá do pneumatik BF Goodrich g-ForceKD.

Základ podvozku tvoří pružiny řady Einbach Racing, se kterými je možné dosáhnout vpředu asi o 4 cm menší světlou výšku, vzadu pak asi o 3 cm. Pružiny Eibach výborně doplňují tlumiče Bilstein a tužší přední i zadní stabilizátor.

O bezpečné zastavení se starají výkonné přední brzdy Brembo s kotouči o průměru 340 mm a čtyřpístkovými hliníkovými třmeny. Na zadních kolech jim vydatně sekundují kotouče shodné se standardním provedením Mustangu Cobra. Doplněny byly jen o speciální závodní brzdové desky, které mají větší odolnost vůči vznikajícím teplotám a delší životnost. Na dobrém zpomalení mají nemalý podíl i již zmíněné 18“ litá kola obutá do pneumatik o rozměru 265/40 ZR18.

Hlavní změnou v interiéru Cobry R je odstranění zadních sedadel, zabudování sportovních sedadel. Krásným sportovním interiérem se můžete pokochat také na fotografii vlevo.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků