Nabroušené hádě

Mustang Cobra R je jedním z posledních bláznivých kousků společnosti Ford SVT. Vůz je určený výhradně pro závodní využití, přesto bude asi 300 vozů upraveno pro běžný silniční provoz a dodáno vybraným dealerům Ford SVT.
Nabroušené hádě
Mustang Cobra R je jedním z posledních bláznivých kousků společnosti Ford SVT. Vůz je určený výhradně pro závodní využití, přesto bude asi 300 vozů upraveno pro běžný silniční provoz a dodáno vybraným dealerům Ford SVT.

„Tři stovky lidí budou mít šanci zažít mnoho legrace a závodních radovánek v novém Mustangu Cobra R“, řekl marketingový manager Fordu Tom Scarpello v souvislosti s uvedením Cobry R.

Srdcem Cobry R nemůže být nic jiného než klasický „americký“ motor V8 o objemu 5.4 litru. Výkon motoru se přes šestistupňovou převodovku přenáší na 18“ litá kola zadní nápravy obutá do pneumatik BF Goodrich g-ForceKD.

Základ podvozku tvoří pružiny řady Einbach Racing, se kterými je možné dosáhnout vpředu asi o 4 cm menší světlou výšku, vzadu pak asi o 3 cm. Pružiny Eibach výborně doplňují tlumiče Bilstein a tužší přední i zadní stabilizátor.

O bezpečné zastavení se starají výkonné přední brzdy Brembo s kotouči o průměru 340 mm a čtyřpístkovými hliníkovými třmeny. Na zadních kolech jim vydatně sekundují kotouče shodné se standardním provedením Mustangu Cobra. Doplněny byly jen o speciální závodní brzdové desky, které mají větší odolnost vůči vznikajícím teplotám a delší životnost. Na dobrém zpomalení mají nemalý podíl i již zmíněné 18“ litá kola obutá do pneumatik o rozměru 265/40 ZR18.

Hlavní změnou v interiéru Cobry R je odstranění zadních sedadel, zabudování sportovních sedadel. Krásným sportovním interiérem se můžete pokochat také na fotografii vlevo.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků