Nabízí Toyota GT86 málo výkonu? Řešením je motor z Ferrari

Nabízí Toyota GT86 málo výkonu? Řešením je motor z Ferrari

Někteří jsou pořád toho názoru, že Toyota GT86 a Subaru BRZ mají málo výkonu. Řešeních se dříve ukázalo už několik, a to včetně instalace systému přeplňování, tohle nejnovější je ale poněkud radikálnější. Pod kapotu sportovní Toyoty se totiž stěhuje motor z Ferrari. 

Výkon Toyoty GT86 a Subaru BRZ nestačí? Kupte si kompresor  

Výkon Toyoty GT86 a Subaru BRZ nestačí? Kupte si kompresor  

Radikální úpravu má na svědomí společnost Huddy Motorsports, přičemž výsledkem bude driftovací speciál. Pod kapotu GT86 nemíří nic menšího než atmosférický osmiválec používaný ve Ferrari 458 Italia. To mimochodem znamená výkon 425 kW (570 k), což už by mohlo stačit. 

Subaru BRZ má za sebou facelift. Došlo i na zvýšení výkonu

Subaru BRZ má za sebou facelift. Došlo i na zvýšení výkonu

Projekt ještě není ukončen, ale už teď to vypadá na hodně zajímavou záležitost. Uvidíme, za jak dlouho vše dospěje ke zdárnému konci. Prozatím tu máme pár obrázků a jedno video. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků