Nabízí Toyota GT86 málo výkonu? Řešením je motor z Ferrari

Nabízí Toyota GT86 málo výkonu? Řešením je motor z Ferrari

Někteří jsou pořád toho názoru, že Toyota GT86 a Subaru BRZ mají málo výkonu. Řešeních se dříve ukázalo už několik, a to včetně instalace systému přeplňování, tohle nejnovější je ale poněkud radikálnější. Pod kapotu sportovní Toyoty se totiž stěhuje motor z Ferrari. 

Výkon Toyoty GT86 a Subaru BRZ nestačí? Kupte si kompresor  

Výkon Toyoty GT86 a Subaru BRZ nestačí? Kupte si kompresor  

Radikální úpravu má na svědomí společnost Huddy Motorsports, přičemž výsledkem bude driftovací speciál. Pod kapotu GT86 nemíří nic menšího než atmosférický osmiválec používaný ve Ferrari 458 Italia. To mimochodem znamená výkon 425 kW (570 k), což už by mohlo stačit. 

Subaru BRZ má za sebou facelift. Došlo i na zvýšení výkonu

Subaru BRZ má za sebou facelift. Došlo i na zvýšení výkonu

Projekt ještě není ukončen, ale už teď to vypadá na hodně zajímavou záležitost. Uvidíme, za jak dlouho vše dospěje ke zdárnému konci. Prozatím tu máme pár obrázků a jedno video. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

dnes | Milan Lažanský
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků