Nabízí Toyota GT86 málo výkonu? Řešením je motor z Ferrari

Nabízí Toyota GT86 málo výkonu? Řešením je motor z Ferrari

Někteří jsou pořád toho názoru, že Toyota GT86 a Subaru BRZ mají málo výkonu. Řešeních se dříve ukázalo už několik, a to včetně instalace systému přeplňování, tohle nejnovější je ale poněkud radikálnější. Pod kapotu sportovní Toyoty se totiž stěhuje motor z Ferrari. 

Výkon Toyoty GT86 a Subaru BRZ nestačí? Kupte si kompresor  

Výkon Toyoty GT86 a Subaru BRZ nestačí? Kupte si kompresor  

Radikální úpravu má na svědomí společnost Huddy Motorsports, přičemž výsledkem bude driftovací speciál. Pod kapotu GT86 nemíří nic menšího než atmosférický osmiválec používaný ve Ferrari 458 Italia. To mimochodem znamená výkon 425 kW (570 k), což už by mohlo stačit. 

Subaru BRZ má za sebou facelift. Došlo i na zvýšení výkonu

Subaru BRZ má za sebou facelift. Došlo i na zvýšení výkonu

Projekt ještě není ukončen, ale už teď to vypadá na hodně zajímavou záležitost. Uvidíme, za jak dlouho vše dospěje ke zdárnému konci. Prozatím tu máme pár obrázků a jedno video. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 771 km
Cena: 314 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2014
Stav: 130 394 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 465 km
Cena: 118 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2013
Stav: 69 336 km
Cena: 150 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 25 128 km
Cena: 146 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2011
Stav: 64 304 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků