Nabíjení Škody Enyaq iV je první rok výhodnější. Je tu nová služba Powerpass

Škoda oficiálně spouští svou vlastní nabíjecí službu. Čip s sebou tahat nemusíte, stačí vám telefon.

Automobilka Škoda spustila službu Powerpass, která pomocí jednoho RFID čipu (Radio Frequency Identification) či aplikace v chytrém telefonu umožní nabíjení po celé Evropě. Aktivních nabíjecích míst je aktuálně přes dvě stě tisíc. V Česku můžete službu použít u stanic energetických společností a samozřejmě i u Ionity. Ceny za službu jsou v celé zemi jednotné.

„Vycházíme z toho, že zákazníci pořizující elektrifikované vozy značky Škoda mají možnost je nabíjet doma nebo v zaměstnání. Powerpass je pak ideálním doplňkem na dobíjení na delších cestách popřípadě pro lidi cestující často po území celé Evropy,“ popisuje zaměření řešení Powerpass Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení automobilky.

Škoda Enyaq iV konečně oficiálně přijíždí na český trh. Prý si ji máte vyzkoušet

Škoda Enyaq iV konečně oficiálně přijíždí na český trh. Prý si ji máte vyzkoušet

Powerpass disponuje třemi tarifními modely. Vyberete si podle toho, jakým způsobem vůz používáte. V základním tarifu Charge Free měsíční poplatek neplatíte. Při dobíjení u rychlonabíjecích stanic sítě Ionity ale platíte 21 Kč za kWh. Při dobíjení střídavým proudem je pak cena 16,20 Kč/kWh a při dobíjení stejnosměrným proudem 21,00 Kč/kWh.

V tarifu Simply Charge je základní měsíční poplatek ve výši 469 Kč. U rychlonabíjecích stanic sítě Ionity bude pak dobíjení stát 13,70 Kč za kWh. Na ostatních veřejných dobíjecích místech se při dobíjení střídavým proudem platí 8,90 Kč/kWh a při dobíjení stejnosměrným proudem 13,70 Kč/kWh.

Takto vypadá nová Škoda Fabia v úplném základu. Rozdíl 30.000 Kč je pořádně znát

Takto vypadá nová Škoda Fabia v úplném základu. Rozdíl 30.000 Kč je pořádně znát

Posledním tarifem je Charge Faster. U toho činí měsíční poplatek 597 Kč, přitom se náklady spojené s dobíjením sníží na 8,20 Kč/kWh v síti Ionity a na 6,20 Kč/kWh (AC) a 10,90 Kč/kWh (DC) u dobíjecích stanic ostatních poskytovatelů. 

Pokud si pak objednáte Škodu Enyaq iV a připlatíte si balíček Rychlé nabíjení, dostanete tento tarif na rok bez měsíčního poplatku. Vozy bez této příplatkové položky mají ceny za tarify výhodnější. Za Simply Charge dají 125 Kč měsíčně a za Charge Faster 250 Kč měsíčně.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Dlouhodobý test Toyota Yaris 1.5 Hybrid: Zajetá! Super spotřeba je standard (1. díl)

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

S titulem evropské Auto roku 2021 (COTY) přichází velká zodpovědnost. A k tomu všemu nové Toyotě Yaris přibyl další úkol: sloužit po dobu šesti měsíců v naší redakci. Nyní přišel čas na první report.

včera | Jan Mička | 37 příspěvků
TEST Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD Sport Line: Šetříme, teď už implicitně

Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD

V této chvíli už Cé-Er-Véčko ve vlastní konfiguraci koupíte jenom jako hybrid. Absence možnosti výběru starosvětského pohonného ústrojí sice zamrzí, ale budoucím majitelům to díky dobrému fungování zřejmě vadit nebude.

18.  6.  2021 | Richard Herbich | 9 příspěvků
TEST Renault Arkana TCe 140 EDC: Velká show na skromných základech

Renault Arkana TCe 140 EDC

Stále se nemůžete rozhodnout mezi Meganem Grandtour a GrandCoupé? Řešení má automobilka ve formě SUV s tvary kupé. Prostorem nešetří, ale co vaše peněženka?

15.  6.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků