Nabídka motorů pro Fabii omezena

Náhodou jsem se podíval do ceníků Fabie a nestačím se divit - zcela zmizel motor 1.4 MPI 50 kW, který tvořil základ řady u karosérií sedan a kombi a fungoval jako mezikrok mezi motorem 1.2 HTP 40 kW a 1.4 16V 55 kW u krátké Fabie. Lze tedy předpokládat, že tento motor již brzy nahradí 1.2 12V 47 kW, který se už delší dobu nabízí u koncernových dvojčat, Ibizy, Cordoby a Pola.

50kW verze zatím zůstala v akčních verzích, ale pravděpodobně jen do vyprodání zásob. Tímto krokem zcela končí u Škodovky OHV motory, jejichž prapůvod sahá desítky let do historie.

Mimochodem, Fabia s motorem 1.2 12V 47 kW se už prodává na Slovensku.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků