Nabídka motorů pro Fabii omezena

Náhodou jsem se podíval do ceníků Fabie a nestačím se divit - zcela zmizel motor 1.4 MPI 50 kW, který tvořil základ řady u karosérií sedan a kombi a fungoval jako mezikrok mezi motorem 1.2 HTP 40 kW a 1.4 16V 55 kW u krátké Fabie. Lze tedy předpokládat, že tento motor již brzy nahradí 1.2 12V 47 kW, který se už delší dobu nabízí u koncernových dvojčat, Ibizy, Cordoby a Pola.

50kW verze zatím zůstala v akčních verzích, ale pravděpodobně jen do vyprodání zásob. Tímto krokem zcela končí u Škodovky OHV motory, jejichž prapůvod sahá desítky let do historie.

Mimochodem, Fabia s motorem 1.2 12V 47 kW se už prodává na Slovensku.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků