Nabídka Lexusu LS se možná rozšíří. V úvahu dokonce připadá i vodík!

24 komentářů

Cikrt
15. dubna • 0:44

Njn, pouze podměrečné šestiválce v luxusní třídě je těžký přešlap, bez osmiválců je to bez šance a pro trochu důstojnou konkurenci je dvanáctiválec stále nutnost. A u hybridní motorizace jakbysmet, vedle takové Panamery Turbo S E-Hybrid vypadá tenhle hybridní Lexus jako hodně chudý příbuzný.

Clayton
14. dubna • 7:04

Nabídka se možná rozšíří. O V8 jako je v LC500, protože tohle v USA nechce nikdo kupovat. Lexusu se tímhle podařilo neuvěřitelně naštvat své věrné zákazníky.

Saman
14. dubna • 11:05

prijde ti ze prodat 300 tisic Lexusu za 2017 v USA je snad spatnej prodej? ano za posledni 4 roky maj nejnizsi prodejni cislo, ale o rekneme normalnich 40 tisic kusu oproti rekordu z 2015

Clayton
14. dubna • 20:14

Ne, to nejsou špatné prodeje. Koneckonců, také jsem si jeden z nich koupil - u svého malého prodejce v severní Nevadě, který prodá víc než celá ČR dohromady :-)
Průšvih je nové LS. Jeho aktuální prodeje zdaleka nedosahují čísel z doby, kdy minulá generace (LS 460, LS600h) nahrazovala LS 430. A není divu. Ten nový krám se snaží o nějaký pseudosportovní projev, který by se možná líbil nějakému mileniálovi, ale ti si tahle auta nekupují. Nám, majitelům předchozí generace, to připadá stísněné, nekultivované, málo komfortní. Motor V8 je stále v téhle kategorii běžný a konkurence jej nabízí. V naší oblasti (kolem Lake Tahoe) se nové LS nebude prodávat i kvůli chybějící díře na lyže. Přitom ski pass-through zatím veškerá konkurence nabízí (aspoň volitelně).
Vím, že názory majitelů na specializovaných fórech nemusí odrážet názor většiny majitelů. Nicméně pokud se podívám na US Lexus fórum, tak vidím, že minimálně tři čtvrtiny majitelů předchozí generace si nový LS nekoupí. Ti bohatší si půjdou pro S-Klasse nebo BMW, ti šetřivější zjistili, že Genesis G90 je povedené auto, které s velkou slevou nabízí komfortní svezení LS předchozí generace doplněné o slušný V8 motor.

Saman
15. dubna • 10:21

zmena je zivot, prosti to treba zas bude naopak a lidi z jinych znacek pujdou k Lexujinak dira na lyze u auta teto kategorie by me asi netrapila, lyze dovnitr? i ve vaku me to prijde pri nehode jako idelani "kafe mlejnek" a nikam jinam nez na strechu bych lyze nedal

Clayton
16. dubna • 0:20

Pokud člověk bydlí nějakou čtvrthodinku od lyžařských středisek a je zvyklý si v průběhu týdne občas zajet na dvě nebo tři hodinky zalyžovat, tak prostě nebude dávat lyže na střechu. Za nějakých 5 let, co tu bydlím, jsem nikoho takového nepotkal. Všichni vozíme lyže uvnitř. A také jsem neslyšel, že by při nehodě někoho zranili, takže to asi nebude tak horké :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
16. dubna • 9:25

V takove dojezdove vzdalenosti bych cekal Hilux, Ranger, RAM apod ;-)

Clayton
17. dubna • 1:56

Něco takového taky mám. U nás na US venkově je to běžné a docela užitečné :-) Ale v rodině se využije i to LS.

Joe Doe
13. dubna • 21:28

V case, ked europska ‘premia’ paberkuje s konceptami half-hybridov, a stale nedokaze postavit auto s ucinnostou na urovni 20 rokov stareho HSD, predava materska znacka Lexusu seriove auto na vodik.

stealth01
14. dubna • 7:57

Prosím o odpověď. Jak to, že Evropa nedokáže postavit auto s účinností 20 roků starého HSD? Jaká je tedy účinnost HSD a jaká evropských hybridů?

Kuk Vykuk
14. dubna • 13:47

V Evropě 20 let tlačili dízl a na hybridy srali zvysoka. To co VW dokázal vyprdnout je o 120 kg težší slepenec agregátů, který se budou po pár letech srát a spotřeba je nižší jen vo pár decek. Totalní německej fail. Hele taky umíme hybrid! Ale pod kapotu se radši nedívejte :-D:-DB-]

stealth01
13. dubna • 21:58

Nechápu. Kde je to oficiálně? Nějaký zdroj nebo podklad?

Kuk Vykuk
14. dubna • 1:26

Ve vodíku je budoucnost... už 50 let a ještě dalších 50 let bude 😂🤣😂

bzzz
14. dubna • 9:03

Podivej, vyhorele jaderne palivo predstavuje nejaky patek taky budoucnost. Vetsinovy nazor 'plebs' na tom nic nezmeni (podobne jako ze za plotem arealu JE namerite vicemene prirodni ra pozadi). S vodikem, fuzi atp je to podobne.

Kuk Vykuk
14. dubna • 13:38

Strč si svoje vyhořelý palivo i s vodíkem do prdele a jdi si dál počítat na logáru ty inženýre. Jádro dojede na totální neekonomičnost. Bude žít jen tak dlouho dokud ho bude dotovat stát a jeho tuneláři. To proto teď chtěj rozdělit ČEZ, aby se nemuseli zpovidat akcionářům za vyhazování peněz a ohrožování firmy. Nikdo ti vo todle vyhazování peněz nestojí. :-PB-]

GR8
13. dubna • 20:59

Technologie. Evropske konkurenci odjel Lex o parnik. Ano. Cisty benzin jede mozna lepe hybridu co do dinamiky nicmene prijde doba kdy ciste spalovaky budou pro nekoho bohuzel minulosti.

Kuk Vykuk
14. dubna • 1:27

Dinamika je nějaká teploušská verze dynamiky? :-DB-]

stealth01
13. dubna • 21:59

Tak jistě. Vždyť se taky jedna o japonské auto. Evropa nemá šanci.

GR8
14. dubna • 5:31

Tak urcite. Klasika. Japonci konaji. Evropa jen diskutuje a diskutuje a diskutuje... :-D

stealth01
14. dubna • 8:54

No určitě konají. Třeba emise apod jsou u Japonců na jedničku. Žádné podvody, prostě čistá práce. Japonský vůz, toť vlhký sen každého muže. ;-)

bzzz
14. dubna • 9:13

Chlapi, nehrotte to ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
14. dubna • 13:27

Jenom to Mitsibushi tak dlouho podvádělo se spotřebou až málem krachlo a pak je Nissan slup jak malinu. Pantátové z Mistsubishi se za ty podvody omluvně klaněli až třiskali hlavou vo podlahu :-D:-D:-D
I Žaponci uměj podvádět, Olympus podváděl v účetniství asi 15 let než to prasklo.

bzzz
13. dubna • 20:23

Vnejsek parada a je moc fajn, ze Toyota/Lexus jdou designove a motorove svou cestou.

Doporučujeme

Články odjinud