Nabídka Lexusu LS se možná rozšíří. V úvahu dokonce připadá i vodík!

bzzz  |  13. 04. 2018 20:23

Vnejsek parada a je moc fajn, ze Toyota/Lexus jdou designove a motorove svou cestou.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  13. 04. 2018 20:59

Technologie. Evropske konkurenci odjel Lex o parnik. Ano. Cisty benzin jede mozna lepe hybridu co do dinamiky nicmene prijde doba kdy ciste spalovaky budou pro nekoho bohuzel minulosti.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 04. 2018 21:59

Tak jistě. Vždyť se taky jedna o japonské auto. Evropa nemá šanci.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  14. 04. 2018 05:31

Tak urcite. Klasika. Japonci konaji. Evropa jen diskutuje a diskutuje a diskutuje...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 04. 2018 08:54

No určitě konají. Třeba emise apod jsou u Japonců na jedničku. Žádné podvody, prostě čistá práce. Japonský vůz, toť vlhký sen každého muže.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 04. 2018 09:13

Chlapi, nehrotte to

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 04. 2018 13:27

Jenom to Mitsibushi tak dlouho podvádělo se spotřebou až málem krachlo a pak je Nissan slup jak malinu. Pantátové z Mistsubishi se za ty podvody omluvně klaněli až třiskali hlavou vo podlahu
I Žaponci uměj podvádět, Olympus podváděl v účetniství asi 15 let než to prasklo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 04. 2018 01:27

Dinamika je nějaká teploušská verze dynamiky?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  13. 04. 2018 21:28

V case, ked europska ‘premia’ paberkuje s konceptami half-hybridov, a stale nedokaze postavit auto s ucinnostou na urovni 20 rokov stareho HSD, predava materska znacka Lexusu seriove auto na vodik.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 04. 2018 21:58

Nechápu. Kde je to oficiálně? Nějaký zdroj nebo podklad?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 04. 2018 01:26

Ve vodíku je budoucnost... už 50 let a ještě dalších 50 let bude 😂🤣😂

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 04. 2018 09:03

Podivej, vyhorele jaderne palivo predstavuje nejaky patek taky budoucnost. Vetsinovy nazor 'plebs' na tom nic nezmeni (podobne jako ze za plotem arealu JE namerite vicemene prirodni ra pozadi). S vodikem, fuzi atp je to podobne.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 04. 2018 13:38

Strč si svoje vyhořelý palivo i s vodíkem do prdele a jdi si dál počítat na logáru ty inženýre. Jádro dojede na totální neekonomičnost. Bude žít jen tak dlouho dokud ho bude dotovat stát a jeho tuneláři. To proto teď chtěj rozdělit ČEZ, aby se nemuseli zpovidat akcionářům za vyhazování peněz a ohrožování firmy. Nikdo ti vo todle vyhazování peněz nestojí.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 04. 2018 07:57

Prosím o odpověď. Jak to, že Evropa nedokáže postavit auto s účinností 20 roků starého HSD? Jaká je tedy účinnost HSD a jaká evropských hybridů?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 04. 2018 13:47

V Evropě 20 let tlačili dízl a na hybridy srali zvysoka. To co VW dokázal vyprdnout je o 120 kg težší slepenec agregátů, který se budou po pár letech srát a spotřeba je nižší jen vo pár decek. Totalní německej fail. Hele taky umíme hybrid! Ale pod kapotu se radši nedívejte

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  14. 04. 2018 07:04

Nabídka se možná rozšíří. O V8 jako je v LC500, protože tohle v USA nechce nikdo kupovat. Lexusu se tímhle podařilo neuvěřitelně naštvat své věrné zákazníky.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  14. 04. 2018 11:05

prijde ti ze prodat 300 tisic Lexusu za 2017 v USA je snad spatnej prodej? ano za posledni 4 roky maj nejnizsi prodejni cislo, ale o rekneme normalnich 40 tisic kusu oproti rekordu z 2015

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  14. 04. 2018 20:14

Ne, to nejsou špatné prodeje. Koneckonců, také jsem si jeden z nich koupil - u svého malého prodejce v severní Nevadě, který prodá víc než celá ČR dohromady
Průšvih je nové LS. Jeho aktuální prodeje zdaleka nedosahují čísel z doby, kdy minulá generace (LS 460, LS600h) nahrazovala LS 430. A není divu. Ten nový krám se snaží o nějaký pseudosportovní projev, který by se možná líbil nějakému mileniálovi, ale ti si tahle auta nekupují. Nám, majitelům předchozí generace, to připadá stísněné, nekultivované, málo komfortní. Motor V8 je stále v téhle kategorii běžný a konkurence jej nabízí. V naší oblasti (kolem Lake Tahoe) se nové LS nebude prodávat i kvůli chybějící díře na lyže. Přitom ski pass-through zatím veškerá konkurence nabízí (aspoň volitelně).
Vím, že názory majitelů na specializovaných fórech nemusí odrážet názor většiny majitelů. Nicméně pokud se podívám na US Lexus fórum, tak vidím, že minimálně tři čtvrtiny majitelů předchozí generace si nový LS nekoupí. Ti bohatší si půjdou pro S-Klasse nebo BMW, ti šetřivější zjistili, že Genesis G90 je povedené auto, které s velkou slevou nabízí komfortní svezení LS předchozí generace doplněné o slušný V8 motor.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  15. 04. 2018 10:21

zmena je zivot, prosti to treba zas bude naopak a lidi z jinych znacek pujdou k Lexu

jinak dira na lyze u auta teto kategorie by me asi netrapila, lyze dovnitr? i ve vaku me to prijde pri nehode jako idelani "kafe mlejnek" a nikam jinam nez na strechu bych lyze nedal

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  16. 04. 2018 00:20

Pokud člověk bydlí nějakou čtvrthodinku od lyžařských středisek a je zvyklý si v průběhu týdne občas zajet na dvě nebo tři hodinky zalyžovat, tak prostě nebude dávat lyže na střechu. Za nějakých 5 let, co tu bydlím, jsem nikoho takového nepotkal. Všichni vozíme lyže uvnitř. A také jsem neslyšel, že by při nehodě někoho zranili, takže to asi nebude tak horké

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 04. 2018 09:25

V takove dojezdove vzdalenosti bych cekal Hilux, Ranger, RAM apod

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  17. 04. 2018 01:56

Něco takového taky mám. U nás na US venkově je to běžné a docela užitečné Ale v rodině se využije i to LS.

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  15. 04. 2018 00:44

Njn, pouze podměrečné šestiválce v luxusní třídě je těžký přešlap, bez osmiválců je to bez šance a pro trochu důstojnou konkurenci je dvanáctiválec stále nutnost. A u hybridní motorizace jakbysmet, vedle takové Panamery Turbo S E-Hybrid vypadá tenhle hybridní Lexus jako hodně chudý příbuzný.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 66 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A