Nabídka Lexusu LS se možná rozšíří. V úvahu dokonce připadá i vodík!

Vlajková loď luxusní divize automobilky Toyota má v současné době jen dva typy pohonných jednotek.

Toyota vážně uvažuje nad možností rozšířit nabídku pohonných jednotek v aktuální generaci Lexusu LS. Tato limuzína se v současnosti prodává buď se zážehovým šestiválcem (3,5 litru) s výkonem 310 kW, nebo s hybridním soustrojím o stejném základu.

Podle informací, které zveřejnila australská verze GoAuto, v úvahu pro nejdražší model automobilky Lexus připadají plug-in hybrid, čistě elektrická verze, nebo dokonce vůz s pohonem pomocí vodíkových palivových článků.

Nový Lexus LS oficiálně: Odvážný je nejen v počtu převodových stupňů...

Nový Lexus LS oficiálně: Odvážný je nejen v počtu převodových stupňů...

Tato verze vůbec není nepravděpodobná. Už proto, že Toyota tuto technologii využívá ve voze Mirai, a také proto, že loni v létě představila koncepční sedan LS-FC. Vůz disponoval pohonem všech kol. Palivové články byly zabudované do zadní části vozu, řídící jednotky se nacházely vpředu a vodíkové nádrže konstruktéři uspořádali do tvaru písmene T.

Stoletý muž si objednal Lexus LS. Automobilka pro něj vytvořila speciální edici

Stoletý muž si objednal Lexus LS. Automobilka pro něj vytvořila speciální edici

Technické parametry tehdy Toyota nezveřejnila, nicméně je jisté, že výkon elektromotorů by musel být o poznání větší, než je 114 kW v Mirai. Pokud se auto skutečně představí, stane se tak nejpozději do začátku olympijských her 2020, které se konají právě v Japonsku.

Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Audi Q5 3.0 TDI quattro (minitest)

Obligátní třílitrový turbodiesel obohatil nabídku Audi Q5 na českém trhu teprve nedávno. Jde o druhý nejdražší a zároveň druhý nejsilnější agregát nabídky, otázkou ale zůstává, jestli je ho vůbec potřeba.

dnes | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků