Na veřejnost utekly fotky dvou nových Ferrari. Jde o krásné retro kousky

Čas od času Ferrari vyrobí pro své nejváženější zákazníky něco opravdu speciálního. Nejnovější kreace italské automobilky přitom nyní utekly na veřejnost o něco dříve, než měly. A množné číslo je zde správně, jde totiž hned o dvojici vozů.

Divize Special Projects od Ferrari nám v minulosti ukázala již pěknou řadu unikátních modelů postavených pro důležité zákazníky maranellské automobilky. Do této kategorie rarit budou nyní patřit i speedstery Monza SP1 a Monza SP2, jejichž fotky ze soukromé akce Ferrari utekly na internet.  

Podrobností o dvojici speciálních vozů je zatím málo, dle britského Autocaru by se ovšem mohlo jednat o produkčně limitovanou sérii pro více šťastlivců.

Ferrari SP30 je jediné na světě. Majitel ho prodává se 103 ujetými kilometry

Ferrari SP30 je jediné na světě. Majitel ho prodává se 103 ujetými kilometry

Modely technicky vychází ze super GT 812 Superfast. Pod jejich kapotou tak nejspíš narazíme na mocný atmosférický dvanáctiválec o objemu 6,5 litru a výkonu kolem 588 kW (800 koní). Určitě zůstane také sedmistupňová dvouspojková převodovka.

Pár Ferrari se od sebe částečně liší. Zatímco červená Monza SP1 (v galerii také kus ve stříbrné barvě se žlutými detaily) má pouze jediné místo pro řidiče, černá SP2 je tradičněji dvoumístná. Každopádně lze vidět pořádnou inspiraci ve stejnojmenných závodních vozech Monza z 50. let, včetně ochranných oblouků za řidičem (u SP2 i za spolujezdcem).

K mání je mexická replika Ferrari F40. Vypadá opravdu směšně

K mání je mexická replika Ferrari F40. Vypadá opravdu směšně

Části interiérů jako volant a budíky vychází také z 812 Superfast. Ovládací prvky výbavy má ovšem řidič v malém kokpitu níže vpravo na novém panelu. V SP1 pak najdete staromódně vypadající skořepinu v hnědé kůži, kdežto Monza SP2 dostala dvojici červeně čalouněných skořepin. A jak už je u Ferrari samozřejmostí, uvnitř nechybí plno odhaleného karbonu.

Jakmile Ferrari odhalí dvojici speciálních modelů oficiálně, určitě vám přineseme více informací a také lepší fotky.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 86 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků