Na unikátní Ferrari se momentálně čeká 5 let. Toto jsou ty nejlepší kousky historie

Vlastnictvím jednoho vozu Ferrari to pro bohatého zákazníka většinou jen začíná. Postupem času se totiž může dopracovat až k tomuto programu pro vyvolené.

Ve světě superaut se občas pěkně zatřese zem. Důvodů to může mít spoustu. Buď se objeví nějaká znovuzrozená značka, nebo přijede některá ze zavedených automobilek s něčím novým. Hotový zemětřas ale nastane, když Ferrari vyjede s některým ze svých one-off modelů.

Do aukce jde unikátní Ferrari, které nemůže na silnici. I tak o něj bude rvačka

Do aukce jde unikátní Ferrari, které nemůže na silnici. I tak o něj bude rvačka

Speciální program automobilky Ferrari dovoluje těm nejnáročnějším zákazníkům postavit si své vlastní, od podlahy navržené auto. Samozřejmě se většinou vychází z produkčních modelů, ale jakmile se za ním zavřou dveře dílny speciálního programu, fantazii se meze nekladou. 

Ceny se samozřejmě šplhají do závratných výšin a majitelé těchto vozů se automaticky řadí k té největší automobilové smetánce. I když jde o astronomicky drahý špás, Ferrari se nechalo slyšet, že ze všech svých produktů a programů má právě u tohoto tu nejdelší čekací listinu. Na největší klenoty od Ferrari se nyní čeká pět let.

Ferrari SF90 oficiálně: Rychlejší silniční Ferrari neexistuje, ujede i LaFerrari

Ferrari SF90 oficiálně: Rychlejší silniční Ferrari neexistuje, ujede i LaFerrari

Je dobré si připomenout, že všechny žádosti musely projít přes přísné síto automobilky, protože možnost vlastnit jeden z těchto vozů se jen tak někomu nedává. Speciální dílna dokáže vytvořit pouze dva až tři vozy ročně. V galerii nahoře si můžete prohlédnout náš výběr těch nejlepších kreací. Záměrně se nezmiňujeme o těch zcela nejnovějších, jako například P80/C, které vznikalo čtyři roky, a nedávno jsme o něm psali..

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

včera | Svět motorů | 48 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků