Na unikátní Ferrari se momentálně čeká 5 let. Toto jsou ty nejlepší kousky historie

Vlastnictvím jednoho vozu Ferrari to pro bohatého zákazníka většinou jen začíná. Postupem času se totiž může dopracovat až k tomuto programu pro vyvolené.

Ve světě superaut se občas pěkně zatřese zem. Důvodů to může mít spoustu. Buď se objeví nějaká znovuzrozená značka, nebo přijede některá ze zavedených automobilek s něčím novým. Hotový zemětřas ale nastane, když Ferrari vyjede s některým ze svých one-off modelů.

Do aukce jde unikátní Ferrari, které nemůže na silnici. I tak o něj bude rvačka

Do aukce jde unikátní Ferrari, které nemůže na silnici. I tak o něj bude rvačka

Speciální program automobilky Ferrari dovoluje těm nejnáročnějším zákazníkům postavit si své vlastní, od podlahy navržené auto. Samozřejmě se většinou vychází z produkčních modelů, ale jakmile se za ním zavřou dveře dílny speciálního programu, fantazii se meze nekladou. 

Ceny se samozřejmě šplhají do závratných výšin a majitelé těchto vozů se automaticky řadí k té největší automobilové smetánce. I když jde o astronomicky drahý špás, Ferrari se nechalo slyšet, že ze všech svých produktů a programů má právě u tohoto tu nejdelší čekací listinu. Na největší klenoty od Ferrari se nyní čeká pět let.

Ferrari SF90 oficiálně: Rychlejší silniční Ferrari neexistuje, ujede i LaFerrari

Ferrari SF90 oficiálně: Rychlejší silniční Ferrari neexistuje, ujede i LaFerrari

Je dobré si připomenout, že všechny žádosti musely projít přes přísné síto automobilky, protože možnost vlastnit jeden z těchto vozů se jen tak někomu nedává. Speciální dílna dokáže vytvořit pouze dva až tři vozy ročně. V galerii nahoře si můžete prohlédnout náš výběr těch nejlepších kreací. Záměrně se nezmiňujeme o těch zcela nejnovějších, jako například P80/C, které vznikalo čtyři roky, a nedávno jsme o něm psali..

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků