Na unikátní Ferrari se momentálně čeká 5 let. Toto jsou ty nejlepší kousky historie

Vlastnictvím jednoho vozu Ferrari to pro bohatého zákazníka většinou jen začíná. Postupem času se totiž může dopracovat až k tomuto programu pro vyvolené.

Ve světě superaut se občas pěkně zatřese zem. Důvodů to může mít spoustu. Buď se objeví nějaká znovuzrozená značka, nebo přijede některá ze zavedených automobilek s něčím novým. Hotový zemětřas ale nastane, když Ferrari vyjede s některým ze svých one-off modelů.

Do aukce jde unikátní Ferrari, které nemůže na silnici. I tak o něj bude rvačka

Do aukce jde unikátní Ferrari, které nemůže na silnici. I tak o něj bude rvačka

Speciální program automobilky Ferrari dovoluje těm nejnáročnějším zákazníkům postavit si své vlastní, od podlahy navržené auto. Samozřejmě se většinou vychází z produkčních modelů, ale jakmile se za ním zavřou dveře dílny speciálního programu, fantazii se meze nekladou. 

Ceny se samozřejmě šplhají do závratných výšin a majitelé těchto vozů se automaticky řadí k té největší automobilové smetánce. I když jde o astronomicky drahý špás, Ferrari se nechalo slyšet, že ze všech svých produktů a programů má právě u tohoto tu nejdelší čekací listinu. Na největší klenoty od Ferrari se nyní čeká pět let.

Ferrari SF90 oficiálně: Rychlejší silniční Ferrari neexistuje, ujede i LaFerrari

Ferrari SF90 oficiálně: Rychlejší silniční Ferrari neexistuje, ujede i LaFerrari

Je dobré si připomenout, že všechny žádosti musely projít přes přísné síto automobilky, protože možnost vlastnit jeden z těchto vozů se jen tak někomu nedává. Speciální dílna dokáže vytvořit pouze dva až tři vozy ročně. V galerii nahoře si můžete prohlédnout náš výběr těch nejlepších kreací. Záměrně se nezmiňujeme o těch zcela nejnovějších, jako například P80/C, které vznikalo čtyři roky, a nedávno jsme o něm psali..

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

dnes | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků