Presne ty same vyhody deklaruje jejich Diesel Extra, akorat je o dost levnejsi, tak nevim. Jinak radsi ocenuji tissi chod na naftu od Aralu (skoda, ze uz asi ne dlouho).
no parada pul roku stara zalezitost ktera uz dorazila do CR, je to OBYCEJNEJ DIESEL tecka najel jsem na nej letos 6500 km a casto ani (francie) normalni nemeli. to si zase cesti pumpari namasti kapsu az to budou ty maly fransizanti shellu prodavat a ve skutecnosti to bude obyc diesel
včera jsem koupil první nádrž, dneska jsem jí půlku projel (32,1 za litr) a zatím nepociťuji nějaký rozdíl :)
tusim, 32,40 Kc/l, 26.10.2005
Prumyslove koncerny potrebuji cas odcasu povzbudit poptavku, tak prichazeji s nejruznejsimi figly. Nicmene vznetove motory a zazehove motory s primym vstrikovanim budou i nadale k nejnebezpecnejsim/nejmene vhodnym pohonnym jednotkam. O jejich pochybnem prinosu pro osobni vozidla nemluve.
Tak společnost Shell objevila již objevené. Popisované vlastnosti totiž přesně má již současná bionafta, tedy to co je tak deklarováno. Totiž směs MEŘO a normální nafty v poměru 30:70. Bohužel pověst tohoto paliva je špatná právě proto, že dokáže rozpouštět staré usazeniny a ty potom ucpávají filtry. Proto bych se tohoto paliva u starších ropáků které již něco najezdili na normální naftu také trochu obával. Ale jinak pro všechny milovníky "klasické" nafty dle EU bude do budoucna toto palivo vždy muset obsahovat nějaké to procento MEŘO, tedy něčeho co vyrostlo na poli.
w-power... a o kolik to bude dražší???
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.