Na trhu s palivy pro automobily se objevila zajímavá novinka

7 komentářů

sayza
27. října • 0:15

Presne ty same vyhody deklaruje jejich Diesel Extra, akorat je o dost levnejsi, tak nevim. Jinak radsi ocenuji tissi chod na naftu od Aralu (skoda, ze uz asi ne dlouho).

Martin Kalenda
26. října • 21:42

no parada pul roku stara zalezitost ktera uz dorazila do CR, je to OBYCEJNEJ DIESEL tecka najel jsem na nej letos 6500 km a casto ani (francie) normalni nemeli. to si zase cesti pumpari namasti kapsu az to budou ty maly fransizanti shellu prodavat a ve skutecnosti to bude obyc diesel

Fabia RS
26. října • 19:29

včera jsem koupil první nádrž, dneska jsem jí půlku projel (32,1 za litr) a zatím nepociťuji nějaký rozdíl :)

deff
26. října • 17:35

tusim, 32,40 Kc/l, 26.10.2005

Ruda
26. října • 15:55

Prumyslove koncerny potrebuji cas odcasu povzbudit poptavku, tak prichazeji s nejruznejsimi figly. Nicmene vznetove motory a zazehove motory s primym vstrikovanim budou i nadale k nejnebezpecnejsim/nejmene vhodnym pohonnym jednotkam. O jejich pochybnem prinosu pro osobni vozidla nemluve.

Misacek
26. října • 0:48

Tak společnost Shell objevila již objevené. Popisované vlastnosti totiž přesně má již současná bionafta, tedy to co je tak deklarováno. Totiž směs MEŘO a normální nafty v poměru 30:70. Bohužel pověst tohoto paliva je špatná právě proto, že dokáže rozpouštět staré usazeniny a ty potom ucpávají filtry. Proto bych se tohoto paliva u starších ropáků které již něco najezdili na normální naftu také trochu obával. Ale jinak pro všechny milovníky "klasické" nafty dle EU bude do budoucna toto palivo vždy muset obsahovat nějaké to procento MEŘO, tedy něčeho co vyrostlo na poli.

Haya
26. října • 13:43

w-power... a o kolik to bude dražší???

Doporučujeme

Články odjinud