Na trhu je kopie Frontery, Opelu se to nelíbí

Fanoušci klasického Opelu Frontera se mohou opět těšit. Čínský výrobce automobilů Jiangling Motors Fronteru téměř dokonale okopíroval a nyní jí začne prodávat v zemích EU. Zástupci Opelu a GM tímto krokem nejsou vůbec nadšeni, čemuž se nelze divit. Pomyslnou třešničkou na dortu je ovšem to, že čínská automobilka se dohodla s prodejci Opelů a tento automobil bude tedy prodáván společně s ostatními vozy značky. Tento krok je v EU možný, jelikož jakákoli společnost může prodávat jakékoli vozy, a to i různých značek. První vozy již míří do showroomů a tradiční zákazníci Opelu a modelu Frontera se již nemohou dočkat. Jedinou nevýhodou je prozatím pouze verze s levostranným řízením, což velmi zkomplikuje prodej ve Velké Británii. Tamní trh společně s německým patří mezi nejdůležitější pro tento model.

Otázkou je, jestli nadšenci nepřehlédli "smrtící" crash test německého ADACu, ve kterém Landwind totálně propadl. Německá organizace konstatovala, že opravdový řidič by simulovaný náraz v 64 km/h nepřežil. Že by číňané někde udělali chybu?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jiangling Landwind

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Frontera

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků