Na trh vstoupil pick-up Volkswagen Amarok se šestiválcem

Přesně 980 009 korun činí nyní základní cena nové verze pickupu Volkswagen Amarok se šestiválcovým turbodieselem pod kapotou.
Na trh vstoupil pick-up Volkswagen Amarok se šestiválcem

Za zmiňovanou částku získají zákazníci agregát naladěný na výkon 150 kW/204 koní ve výbavovém stupni Comfortline. Ten je nejnižší ze tří nabízených. K dispozici je pouze pětimístná verze, takzvaný Double Cab.

Uvnitř se nachází přepracovaná palubní deska, zvnějšku se auto od klasického Amaroku odlišuje pozměněnou přídí.

Motor je spojený s osmistupňovou automatickou převodovkou a hnací síla se samozřejmě přenáší na všechna čtyři kola.

Volkswagen Amarok prošel faceliftem, kromě motoru má i nový interiér  

Volkswagen Amarok prošel faceliftem, kromě motoru má i nový interiér  

Amarok V6 se stejnou motorizací, ale s lepší výbavou stupně Highline, stojí 1 128 009 Kč. Necelých třicet tisíc si pak připlatí ten, který si bude chtít pořídit motor připravený k výkonu až 165 kW/224 koní.

Vrcholnou variantou v nabídce se stává Amarok V6 Aventura. U něho je cenovka 1 393 990 Kč. Jezdí na dvacetipalcových kolech z lehké slitiny, v položkách výbavy je zahrnuta například zadní kamera, multifunkční volant, čalounění v kůži Nappa, kryty pedálů z ušlechtilé oceli, sportovní rám za kabinou a dokonce prahové trubky osvětlené LED diodami.

Časem se prý do prodeje dostane slabší verze 120 kW/163 koní s možností volby rovněž manuální převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků