Na trh vstoupil pick-up Volkswagen Amarok se šestiválcem

Přesně 980 009 korun činí nyní základní cena nové verze pickupu Volkswagen Amarok se šestiválcovým turbodieselem pod kapotou.
Na trh vstoupil pick-up Volkswagen Amarok se šestiválcem

Za zmiňovanou částku získají zákazníci agregát naladěný na výkon 150 kW/204 koní ve výbavovém stupni Comfortline. Ten je nejnižší ze tří nabízených. K dispozici je pouze pětimístná verze, takzvaný Double Cab.

Uvnitř se nachází přepracovaná palubní deska, zvnějšku se auto od klasického Amaroku odlišuje pozměněnou přídí.

Motor je spojený s osmistupňovou automatickou převodovkou a hnací síla se samozřejmě přenáší na všechna čtyři kola.

Volkswagen Amarok prošel faceliftem, kromě motoru má i nový interiér  

Volkswagen Amarok prošel faceliftem, kromě motoru má i nový interiér  

Amarok V6 se stejnou motorizací, ale s lepší výbavou stupně Highline, stojí 1 128 009 Kč. Necelých třicet tisíc si pak připlatí ten, který si bude chtít pořídit motor připravený k výkonu až 165 kW/224 koní.

Vrcholnou variantou v nabídce se stává Amarok V6 Aventura. U něho je cenovka 1 393 990 Kč. Jezdí na dvacetipalcových kolech z lehké slitiny, v položkách výbavy je zahrnuta například zadní kamera, multifunkční volant, čalounění v kůži Nappa, kryty pedálů z ušlechtilé oceli, sportovní rám za kabinou a dokonce prahové trubky osvětlené LED diodami.

Časem se prý do prodeje dostane slabší verze 120 kW/163 koní s možností volby rovněž manuální převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků