Na tomto místě bude Škodovka pro celý svět vyvíjet jeden z nejdůležitějších motorů vůbec. Je jako hračkářství pro techniky

30 komentářů

R.
19. března • 20:03

Můj názor je ten, že by mělo být zachovánoSpalováky pouze na LPG, CNG, vodíková, hybrid spalovací + elektromotor a elektrická.Ať si každý vybere.CO BYCH JÁ UDĚLAL, tak úplně z jiného konce a né zakazovat ekologické nové auta!
Zakázal bych veškeré vraky 15 let+ ze silnic pryč. Tedy 2008 a starší do poslední TK a vyřadit. Kdo to neudělá daň, jako prase. Kdo takové auto vyřadí 100 000 dotaci na nákup nového nebo zánovního do stáří 3 let.

LOL
21. března • 6:59

to se hned pozná ekobolševik. :-D Regulace a dotace na jinak mrtvé technologie, nic jiného neumíte.V neděli to dobře zabil Topol. Toho pirátskýho "překladatele z RedHatu" uzemnil otázkou, co dělají v případě ekologické katastrofy jménem válka na Ukrajině.

luskoun
20. března • 1:02

A presne proto, kvakate ty sva moudra zde a ne v paralmentu.

R.
19. března • 20:06

Dotace na nákup ekologického bezpečného vozu (spalovacího či elektrického či hybridů) financovat z daní těch starých vraků a z vybraných pokut.

homer
20. března • 9:41

Máš nutkavou potřebu hrabat do cizích peněženek, jako terapie se doporučuje namáhavé fyzická práce po delší dobu. Velmi účinné.

Kuk Vykuk
19. března • 16:58

Pro jaký celý svět? Myslíte ty trafiky v Indii, Vietnamu či blízkém východě kde prodaj naprostý prd? Vo Kusovkách pro Afriku ani nemluvě.
Po tom co Škoda krachla na svém největším trhu v Číně a pak jí krachnul její další největší trh v russku, už jen paběrkujou a směřujou i se svejma spalovákama do hrobu. Jsou pomalí nepružný dinosauři co místo toho aby se pružně zmátořili a vyráběli hromady elektromobilů a hybridů radši odevzdaně čekali na Euro 7 nad kterým teď brečej jak ukřivděný děcka, ale přitom je to jen důsledek jejich důsledných podvodů v Dízlgejtu a v kartelech. Pěkně si to vyžerte…

Spinakr
19. března • 0:58

Naposled, když Škodovka pro VW vyvíjela motor, tak vytvořila 1.2 HTP.
No, tak doufejme, že tohle bude menší průser.

Björm Sudhoven
18. března • 14:48

První. co mě napadlo.
Teď když už spalováky a vývoj motorů končí ho VW předal Škodovce. Tak to gratuluji .

moje jmeno
18. března • 19:21

Doporučuji tomuto věnovat půlhodinu. Pak už nebudeš plácat podobné nesmysly.https://www.youtube.com/watch...

Kuk Vykuk
20. března • 1:08

Fňukání dinosaura nad tím jak si to posr@li díky podvodům s Dízlgejtem a se zpožďovacíma kartelama. Koho to zajímá? Ekologičtejší auta už mohli vyrábět 26 let jako Toyota, ale oni řekli NE! My bude radši podvádět a brzdit vývoj kartelama. Podělali si to sami a podělali to všem. Tak teď si to můžou vyžrat.

David
18. března • 14:55

Končí jenom v EU, zbytek světa na tohle kašle a vesele tam spalováky jedou dál. Jižní amerika, afrika a asie je toho příkladem kam škodovka tyhle motory bude vyvíjet

EV
18. března • 19:35

"zbytek světa na tohle kašle"
Jasně zase lživé keci
USA:
výrobci Tesla, Rivian , Lucid nestíhají vyrábět. Konkrétně Tesla láme rekordy ve všech továrnách.
Ford zahájil výrobu F150 EV nestíhá pokrývat objednávky. Což je top kategorie prodejů v USA třída velkých ve pick-upů.
Nárust prodejů čistých elektrických vozů 47 %
Obrovská Čína tam už automobilky neuvádí a neprodávají téměř nic jiného než el. auta, dodávky emskútry atd.
A mohl bych pokračovat: Kanada, Norsko,Švédsko Finsko, Jižní Korea, Island, New Zéland a další a další.
Každé kouřící smradlavé auto co zmizí ze silnic je velký úspěch pro nás lidí a vzduch , který dýcháme pro přírodu. Tisíce lidí co si vyzkouší plugin hybrid přejde na čisté EV jelikožu zjistí, jak zbytečný spalovák dnes v autě je. Je to takový přechod.

i20
19. března • 16:05

....coz je v tech Statech bratru ohromujicich 5.8% ze vsech prodanych aut za rok 2022.Preklad uz snad zvladnete i sam:
Total new vehicle sales fell 8% in 2022. But electric vehicle (EV) sales grew by a shocking 65%, according to Kelley Blue Book parent company Cox Automotive. Fully 5.8% of the new cars Americans bought were electric, up from 3.2% in 2021. Total EV sales topped 800,000 for the first time.Jinymi slovy, jesli se loni prodala jedna kara a ted dve, mame to neuveritelny narust o 100%.::)

GTI
18. března • 21:49

Bravo, EV 👏🏻👏🏻👏🏻

RD
18. března • 18:38

A ze na takovejch trzich skodovka ale proda aut :D.
Tohle je ukol za trest. Ponesou veskere naklady a prodavat to budou do koncernu za vyrobni cenu motoru. V lepsim pripade. A odbory se nezmuzou ani na slovo protestu.Cina - elektro uz ted
Indie - jdou v slepejich ciny.
Afrika - skodovka to uz tam zkousela. Super misto na vyhazovani penez do kanalu.
Jizni Amerika - no... co na to rict?

Kuk Vykuk
19. března • 22:51

Přesně. Jižní Amerika je naprosto houno trh, tam se prodá o 30 % míň aut než v celým Japonsku!!! Taková trafika nikoho neuživí. Afrika jsou kusovky. Ale to ropácký autodezoláti nikdy nepochopěj. :)))

petr r. (petrumr)
18. března • 18:11

správně, wv nikdy neuměl vyrobit eko motory a pro neevropu se jenom ztrapní, ten zbytek světa chtějí držáky a né aby to muselo jezdit do IT dílny každý týden na proplach kvalitním palivem.

kolkyno
18. března • 14:36

len im tu poznacim pripomienku: od 2035 nezabudnite uz len EV!

David
18. března • 14:53

Ale pouze v EU, jižní amerika, afrika a asie na tohle nehraje :)

Jan Mička
18. března • 13:59

Nejlepší motory na trhu, lepší jak Porsche, mluvím z vlastní zkušenosti.

kolkyno
18. března • 14:38

po kolkych km a akom style jazdy jeden aj druhy agregat

WRC Fabia R2 Twincharger
18. března • 21:45

Nikto nevie, ale keď maš dva motory v jednom tak všetko vyhraš aj pred tým než niečo zlyže B-]

webpaja
18. března • 13:38

Panenko skákavá, konečně motor, který spasí tuto planetu. Děkujme milovanému koncernu!

iudex
18. března • 13:57

Ďalší malý článok, ktorý vznikol len preto, aby nasýtil chlebodarcov VAG/Škoda a splnil dennú normu, ktorá je na tomto "nezávislom automobilovom webe" stále mimoriadne prekračovaná.

Jarda
18. března • 11:29

Myslím,že zrovna EA211 jako konstrukční řada je jedna z těch nejvíce povedených vůbec. Na motorech 1.0 MPI, 1.0 TSI, 1.2 TSI a 1.4 TSI s řemenem je závad minimum a spolehlivost více než slušná. Po přešlapech na předchozích EA111 se k novým motorům upínací velká pozornost a další problémy by mohly přímo ohrozit prodeje.

WRC Fabia R2 Twincharger
18. března • 22:02

A přitom u EA111 stačilo jen počkat na konec výroby B-] Dnes je jasné, že po uvedení motorového centra do provozu v r. 2014 tam od té doby testuje i Škoda Motorsport tak se vše dost zlepšilo.

k.ik
18. března • 9:34

tak snad to bude řádně otestováno, aby se neopakovaly problémy z minulosti

WRC Fabia R2 Twincharger
18. března • 17:58

Právě, jinak si prostě člověk občas musí vyměnit rozvody a tak.. ale tu mě potěšilo, že na mě z motoru koukalo dokonce tzv. olejové čerpadlo DUOCENTRIC B-)

Doporučujeme

Články odjinud