Na tento Jaguar 20 let nikdo nesáhl a je to vrak. Proč stojí 1,4 milionu?

Může někdo za tento vrak zaplatit téměř půldruhého milionu korun? Podle pořadatelů aukce ano, jedná se totiž o mimořádně vzácný Jaguar z roku 1962.
Na tento Jaguar 20 let nikdo nesáhl a je to vrak. Proč stojí 1,4 milionu?

Vůz, který příští měsíc zamíří do aukce, nevypadá jako auto za 1,4 milionu korun. Jenže právě na tolik si jej pořadatelé akce cení. Proč? Jedná se o vzácný model E-Type řady 1 Fixed Coupé z roku 1962. Nejprve majiteli řádně sloužil, jenže posledních 20 let byl pouze odstaven v garáži.

Ferrari F50 Mika Tysona je ve skvělém stavu. A míří do aukce!

Ferrari F50 Mika Tysona je ve skvělém stavu. A míří do aukce!

Netradiční kousek bude součástí aukce klasických vozů, která se pravidelně koná v britském Birminghamu. Má pravostranné řízení, manuální převodovku a pouze dva předchozí majitele.

Jaguar byl v roce 1962 zaregistrován ve Velké Británii a prvnímu vlastníkovi sloužil téměř 35 let. Ten jej následně prodal dalšímu zájemci, který jej v roce 1997 odstavil do staré stodoly. Vůz chtěl restaurovat, ale k tomu se už nikdy nedostal.

Závodní Ferrari ze 70. let jde do aukce. Stát bude miliony

Závodní Ferrari ze 70. let jde do aukce. Stát bude miliony

I když vůz na první pohled neodpovídá své ceně, technika použitá v útrobách je prý v mimořádně skvělém stavu. Zachoval se původní brzdový systém a na některých místech karoserie je ještě k rozpoznání originální modrá barva.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků