Na tento Jaguar 20 let nikdo nesáhl a je to vrak. Proč stojí 1,4 milionu?

Může někdo za tento vrak zaplatit téměř půldruhého milionu korun? Podle pořadatelů aukce ano, jedná se totiž o mimořádně vzácný Jaguar z roku 1962.
Na tento Jaguar 20 let nikdo nesáhl a je to vrak. Proč stojí 1,4 milionu?

Vůz, který příští měsíc zamíří do aukce, nevypadá jako auto za 1,4 milionu korun. Jenže právě na tolik si jej pořadatelé akce cení. Proč? Jedná se o vzácný model E-Type řady 1 Fixed Coupé z roku 1962. Nejprve majiteli řádně sloužil, jenže posledních 20 let byl pouze odstaven v garáži.

Ferrari F50 Mika Tysona je ve skvělém stavu. A míří do aukce!

Ferrari F50 Mika Tysona je ve skvělém stavu. A míří do aukce!

Netradiční kousek bude součástí aukce klasických vozů, která se pravidelně koná v britském Birminghamu. Má pravostranné řízení, manuální převodovku a pouze dva předchozí majitele.

Jaguar byl v roce 1962 zaregistrován ve Velké Británii a prvnímu vlastníkovi sloužil téměř 35 let. Ten jej následně prodal dalšímu zájemci, který jej v roce 1997 odstavil do staré stodoly. Vůz chtěl restaurovat, ale k tomu se už nikdy nedostal.

Závodní Ferrari ze 70. let jde do aukce. Stát bude miliony

Závodní Ferrari ze 70. let jde do aukce. Stát bude miliony

I když vůz na první pohled neodpovídá své ceně, technika použitá v útrobách je prý v mimořádně skvělém stavu. Zachoval se původní brzdový systém a na některých místech karoserie je ještě k rozpoznání originální modrá barva.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků