Na tento Jaguar 20 let nikdo nesáhl a je to vrak. Proč stojí 1,4 milionu?

Může někdo za tento vrak zaplatit téměř půldruhého milionu korun? Podle pořadatelů aukce ano, jedná se totiž o mimořádně vzácný Jaguar z roku 1962.
Na tento Jaguar 20 let nikdo nesáhl a je to vrak. Proč stojí 1,4 milionu?

Vůz, který příští měsíc zamíří do aukce, nevypadá jako auto za 1,4 milionu korun. Jenže právě na tolik si jej pořadatelé akce cení. Proč? Jedná se o vzácný model E-Type řady 1 Fixed Coupé z roku 1962. Nejprve majiteli řádně sloužil, jenže posledních 20 let byl pouze odstaven v garáži.

Ferrari F50 Mika Tysona je ve skvělém stavu. A míří do aukce!

Ferrari F50 Mika Tysona je ve skvělém stavu. A míří do aukce!

Netradiční kousek bude součástí aukce klasických vozů, která se pravidelně koná v britském Birminghamu. Má pravostranné řízení, manuální převodovku a pouze dva předchozí majitele.

Jaguar byl v roce 1962 zaregistrován ve Velké Británii a prvnímu vlastníkovi sloužil téměř 35 let. Ten jej následně prodal dalšímu zájemci, který jej v roce 1997 odstavil do staré stodoly. Vůz chtěl restaurovat, ale k tomu se už nikdy nedostal.

Závodní Ferrari ze 70. let jde do aukce. Stát bude miliony

Závodní Ferrari ze 70. let jde do aukce. Stát bude miliony

I když vůz na první pohled neodpovídá své ceně, technika použitá v útrobách je prý v mimořádně skvělém stavu. Zachoval se původní brzdový systém a na některých místech karoserie je ještě k rozpoznání originální modrá barva.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků