Na světě jsou první kola s neviditelnými loukotěmi

Autoshow SEMA v Las Vegas přináší každoročně i řadu kuriozit. Minulý rok to byly diamanty vykládané disky v ceně 1 000 000 dolarů, letos to jsou kola s „neviditelnými loukotěmi”.

Pro ty nejtvrdší tunery, kteří už neví jak zaujmout, jsou připravena kola D'Vinci Forgiato Radurra, které mají místo klasických loukotí průhledný velmi pevný polykarbonát. Díky tomu vám při pohledu připadá, že se vůz vznáší a že těm kolům něco chybí.

Aby byla zajištěna dostatečná pevnost a odolnost je vnitřní průhledný polykarbonát široký 1,5" a pro těžší vozy až 2". Na snímku je vidět kolo nasazené na Mercedesu, který má právě dvoupalcovky.

Výrobce již oznámil, že pro příští rok chystá ještě odvážnější kola. Ty budou mít místo loukotí také polykarbonát, ale pouze v úzkých páscích a vy tak budete moci kolem klidně prostrčit ruku, abyste ukázali, že máte opravdu divné auto.

No není to skvělé?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
A holky budou koukat...
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků