Na světě jsou první kola s neviditelnými loukotěmi

Autoshow SEMA v Las Vegas přináší každoročně i řadu kuriozit. Minulý rok to byly diamanty vykládané disky v ceně 1 000 000 dolarů, letos to jsou kola s „neviditelnými loukotěmi”.

Pro ty nejtvrdší tunery, kteří už neví jak zaujmout, jsou připravena kola D'Vinci Forgiato Radurra, které mají místo klasických loukotí průhledný velmi pevný polykarbonát. Díky tomu vám při pohledu připadá, že se vůz vznáší a že těm kolům něco chybí.

Aby byla zajištěna dostatečná pevnost a odolnost je vnitřní průhledný polykarbonát široký 1,5" a pro těžší vozy až 2". Na snímku je vidět kolo nasazené na Mercedesu, který má právě dvoupalcovky.

Výrobce již oznámil, že pro příští rok chystá ještě odvážnější kola. Ty budou mít místo loukotí také polykarbonát, ale pouze v úzkých páscích a vy tak budete moci kolem klidně prostrčit ruku, abyste ukázali, že máte opravdu divné auto.

No není to skvělé?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
A holky budou koukat...
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 22 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků