Na světě jsou první kola s neviditelnými loukotěmi

Autoshow SEMA v Las Vegas přináší každoročně i řadu kuriozit. Minulý rok to byly diamanty vykládané disky v ceně 1 000 000 dolarů, letos to jsou kola s „neviditelnými loukotěmi”.

Pro ty nejtvrdší tunery, kteří už neví jak zaujmout, jsou připravena kola D'Vinci Forgiato Radurra, které mají místo klasických loukotí průhledný velmi pevný polykarbonát. Díky tomu vám při pohledu připadá, že se vůz vznáší a že těm kolům něco chybí.

Aby byla zajištěna dostatečná pevnost a odolnost je vnitřní průhledný polykarbonát široký 1,5" a pro těžší vozy až 2". Na snímku je vidět kolo nasazené na Mercedesu, který má právě dvoupalcovky.

Výrobce již oznámil, že pro příští rok chystá ještě odvážnější kola. Ty budou mít místo loukotí také polykarbonát, ale pouze v úzkých páscích a vy tak budete moci kolem klidně prostrčit ruku, abyste ukázali, že máte opravdu divné auto.

No není to skvělé?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
A holky budou koukat...
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků