Na světě jsou první kola s neviditelnými loukotěmi

Autoshow SEMA v Las Vegas přináší každoročně i řadu kuriozit. Minulý rok to byly diamanty vykládané disky v ceně 1 000 000 dolarů, letos to jsou kola s „neviditelnými loukotěmi”.

Pro ty nejtvrdší tunery, kteří už neví jak zaujmout, jsou připravena kola D'Vinci Forgiato Radurra, které mají místo klasických loukotí průhledný velmi pevný polykarbonát. Díky tomu vám při pohledu připadá, že se vůz vznáší a že těm kolům něco chybí.

Aby byla zajištěna dostatečná pevnost a odolnost je vnitřní průhledný polykarbonát široký 1,5" a pro těžší vozy až 2". Na snímku je vidět kolo nasazené na Mercedesu, který má právě dvoupalcovky.

Výrobce již oznámil, že pro příští rok chystá ještě odvážnější kola. Ty budou mít místo loukotí také polykarbonát, ale pouze v úzkých páscích a vy tak budete moci kolem klidně prostrčit ruku, abyste ukázali, že máte opravdu divné auto.

No není to skvělé?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
A holky budou koukat...
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků