Na světě je nový nejrychlejší sériový vůz. Zvládne 427,6 km/h

14 komentářů

Martin
29. května • 22:31

tak tady se seredne pletete hennessey venom gt se neradi mezi nejrychlejsi auto na svete hennessey jelo jen cestu tam a zpatky uz ne vuz musi absolvovat 1 hodinu tam i zpet hennessey je upraveny lotus exige s titul krale nejrychlejsisch aut nadale patri bugatti veyron ss ktere dosahlo 431 km/h jde videt ze ste jen banda tupcu kteri veri vsemu existuje jen 5 nejrychlejsich vozu planety ktere opravdu dosahli sve max rychlosti

poršáček
21. května • 21:00

to odhalil nejaky kdklfhkuldfzg veyron je proste nj.B-]

Vana666
5. dubna • 15:00

Hezká hračka, akorát že se celé auto musí s obrovskými náklady dimenzovat výkonově i pevnostně na jízdní režimy, které v provozu stejně nejdou prakticky využít.
Takže neskutečné a zbytečné plýtvání technikou, materiály i vývojem pro pár prchavých okamžiků štěstí za bombastické peníze.

x
5. dubna • 15:58

Ježkovy zraky, tak co děláte na webu o autech a čtete články o supersportech, když vám takové auto tak vadí? Vždyť to prostě jsou auta od začátku vyvíjena pro tu chvíli zážitku na hraně možností.Sám supersport nemám, jezdím levným rodinným kombíkem a ani bych supersport vlastnit nechtěl, ale přesto tomu "plýtvání technikou", jak píšete, velmi fandím. Je to prostě snaha dokázat si, že mohou překonat limity, mohou vyvinout něco lepšího než ostatní před nimi. Během takového vývoje se pak objevuje spousta nečekaných technických řešení, které pak uplatní někde jinde. Koneckonců samotný vývoj těchto supersportů je dnes z velké části postaven na umění lidí z jiného oboru, kteří nejdříve také je plýtvali technikou a překonávali limity - využívají poznatky o aerodynamice z letectví.

Vana666
5. dubna • 17:40

Řekl bych že pro jízdu na hraně možnosti je určená závodní technika. Ježdění s mnohasetkoňovým supersportem na hraně jeho možnosti v běžném provozu mi přijde trochu mimo.

Vana666
6. dubna • 10:50

Vidim nesouhlasy takže dobře, opravím svůj příspěvek ať je po vašem: Závodní technika je určená na pohodové rekreační vyjížďky a naopak lítání se supersportem má hranici jeho možnosti v běžném provoze je v naprostém pořádku.

D4nNy0o7
5. dubna • 14:14

Tak ale treba zobrat do uvahy ze na dosiahnutie tej rychlosti 427km/h mu stacili iba 2 mile, zato bugatti tu rekordnu rychlost 430km/h dosiahlo na neporovnatelne dlhsej rovine

ree
5. dubna • 16:36

tohle neni o zrychleni, neni o delce trati na ktery zrychleni probehne, tohle je o TOP SPEED.

D4nNy0o7
8. dubna • 23:29

Sak nesom blby, je mi to jasne, ale si vsimni, ze tesne predtym ako jazdec musel brzdit tak rychlost este pekne plynulo stupala, keby mal k dispozicii este taku milu na plny plyn, cez 430 by sa s prehladom dostal

ree
5. dubna • 10:27

Tvl to je nadpis. venom je nejrychlejsi dosahl 427 bla bla, veyron 430 blabla bla. je uplne jedno ze ma veyron omezovac, proste zatim dosahl nejvetsi rychlosti, takze venom NENI nejrychlejsi.

miguell
5. dubna • 11:43

Porovnej si váha výkon

josephko
5. dubna • 11:01

V nadpise je slovíčko "sériový".

ree
5. dubna • 16:38

no co to je seriovy? kolik se vyrobilo veyronu(ss) a kolik venomu? jestli jich venom postavi 20 super, 50 ? moc neverim. ;-)

Fireman
5. dubna • 9:43

Subjektivně: Mnohem krásnější než Bugatti Veyron.

Doporučujeme

Články odjinud