Na světě je nový nejrychlejší sériový vůz. Zvládne 427,6 km/h

Na světě je nový nejrychlejší sériový vůz. Zvládne 427,6 km/h

Svět má nový nejrychlejší sériový automobil. Tento titul si na své konto připsalo monstrum postavené na základě Lotusu Elise. Jmenuje se Hennessey Venom GT a používá motor o výkonu 1260 koní. Na jednom americkém letišti to tento vůz rozjel až na 427,6 km/h.

Hennessey Venom GT je tu, zvládne až 440 km/h

Hennessey Venom GT je tu, zvládne až 440 km/h

Možná v tuto chvíli namítnete, že Bugatti Veyron přece bylo rychlejší a budete mít pravdu. Verze Super Sport překonala hranici 430 km/h, jenže v sériovém provedení má omezovač nastavený pouze na 415 km/h. Tedy pokud chcete nejrychlejší vůz bez dalších úprav, musíte si pořídit Venom GT. A mimochodem u Hennessey tento výsledek nepovažují za konečný. Prý stačí pouze najít dostatečně dlouhou plochu…

Bugatti Veyron Super Sport umí až 415 km/h

Bugatti Veyron Super Sport umí až 415 km/h

Stejný vůz si pak začátkem ledna připsal na své konto titul automobilu s nejrychlejší akcelerací z nuly na 300 km/h. Tuhle disciplínu zvládne za 13,63 s. Zmíněné Bugatti Veyron Super Sport je téměř o sekundu pomalejší.  

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků