Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

x12345678  |  24. 03. 2020 13:32

Krása. Pát tater mi prošlo rukama i garáží. Dvě tam jsou dodnes. V současné době bych považoval za lepší investici T613 verzi 1 nebo 2 (tzv. chromka), je jich málo, nic na ně není k sehnání a ceny nerenovovaných kusů jsou zatím pod půl milionem Kč. Tam je jasný potenciál.

Odpovědět  |   | 

Jasny potencial je momentalne v hajzlpapiru. Uz ted padaji na cene hodnotnejsi a vzacnejsi veci a auta, natoz takovehle bezcenne sr@cky.

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  24. 03. 2020 15:22

Nic vám nebrání investovat do hajzlpapíru, když youngtimerům zjevně nerozumíte.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 03. 2020 17:58

Spise nez youngtimer kus nostalgie pro muzeum/sberatele nebo totalniho fandu. Velmi velmi omezeny okruh potencialnich kupcu (do budoucna jeste mene).

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  24. 03. 2020 21:37

hmmm, proto od 2014 letěly cenou nahoru o 60% každý rok. Před rokem jsem za duo T603(1968) + T613/2(1977), obě nezbastlené v dobrém stavu s patinou a bez koroze dostal slušnou sumičku v "tvrdé" měně. A zájemců rozhodně nebylo málo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 03. 2020 22:01

To se prece nevylucuje s tim, co jsem napsal. Ja mam ve svem okoli hned nekolik podobne 'postizenych' petrolheadu.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  24. 03. 2020 22:27

Bez koroze ?? Tak a teď tu o Karkulce... Tatra a koroze, to jsou nerozlučné sestry....

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  25. 03. 2020 09:56

Ano i ne. Je dost aut, které krátce po kopřivnické GO (= výměna karosérie za novou) šly ze služby a soukromníci je ošetřili Resistinem. Někdy až moc. Z jedné T613 jsem sundával párou 2cm vosku.... Pod tím byla jak nová.

Odpovědět  |   | 
Herbert  |  27. 03. 2020 23:57

To je dobře, to Vám přeji. Takhle jsme zase my s kamarádem "vytáhli" na světlo pár pěkných motocyklů.

Odpovědět  |   | 

Par aut doma mam vcetne jednoho cenneho youngtimera, ale za takovou komunistickou sr.cku bych nedal ani tu rulicku hajzlpapiru. Autum rozumim vic nez vy, navic si nepletu nostalgii s hodnotou.

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  25. 03. 2020 11:29

tak určitěěěě..

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  24. 03. 2020 18:50

doba kedy hajzliak bude nad zlato nepride nikdy. mozno v casoch 3. svetovej vojny alebo globalnej pandemie eboly. zatial nepanikar, taka Tatra ma urcite zmysel.

Odpovědět  |   | 

hajzlák si pamatuji nebyl, prostě nebyl, ale 613 pro papaláše byly, to byla doba a proto všechny do pece a vyrobit pro děcka ztoho hřiště, protože ty hřiště taky nebyla.

Odpovědět  |   | 

To raději 813, ta 613 je prostě v některých očí komunistické auto. Něco mám najeto a na ten osmiválec se dají díly sehnat běžně i ve vojenských výprodejí třeba z elektrocenrály.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  24. 03. 2020 15:19

To si pletete osmiválec 2,5l z Tatry 603. těch je po elektrocentrálách opravdu dost plus jsou k mání díly z T805 a pár nadšenců na T603 toho poměrně dost buď vyrábí, nebo na zakázku vyrobí. Na šetsettřináctku se díly shání velice těžko. respektive skoro žádné nejsou. Zatímco na T603 seženete skoro vše.

Odpovědět  |   | 

Částečně, osobně jsem na vojně tahal elektrocentrálu 3,5L OHC. 2,5L ohv jsme měli taky, ale nepoužívala se, neudržela kmitočet, ale nehádám se a možná už výprodej železničního vojska skončil, tych 613 tam bylo asi 5 a náhradní dílů bylo dost, sklad byl v Pardubicích, tak někdo odtamtud by to mohl mět v garáži.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  24. 03. 2020 16:46

To mě zajímá. Protože vojenské elektrocentrály EC15 měly motor2,5l Tatra 603, EC30 motor Tatra 4,4l 924 a EC60 motor 11,8l Tatra 928. Že by v něčem byl motor 3,5l Tatra 613, to jsem zatím nikde nepobral.

Odpovědět  |   | 

a dále.....929 byla elektrocentrála na 815 s reverzní převodovkou.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 03. 2020 15:16

Hovno pohřebiště.. Majitel je kupuje k renovaci.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  24. 03. 2020 15:20

Jak tak na ně koukám, tak z některých toho už moc nezrenovuje. Ale můžou posloužit jako zdroj dílů nebo základ pro výrobní nástroje.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  25. 03. 2020 11:11

Tak samozřejmě že tam má auta i na díly. Rozhodně to ale není pohřebiště.. Ba naopak.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  24. 03. 2020 16:26

Tie vraky na posledných cca 10 fotkách vyzerali celkom zachovalo...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  24. 03. 2020 21:53

treba čítať s pochopením, to sú zrenovované stroje v múzeu.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  25. 03. 2020 09:00

Mě spíš zaráží, jak moc jsou ty tatrovky zrezivělé a to i relativně nové modely jako 613. Vedle toho stojí embéčko, které je daleko zachovalejší, možná ho někdo přelakoval, ale stejně takovou hromadu rzi bych očekával u něčeho z války a ne ze 70. let.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  25. 03. 2020 09:58

Tatry měly často nalítáno i půl milionu km. Embéčka čtvrtinu.

Odpovědět  |   | 
MiM  |  27. 03. 2020 00:39

Naprosto koreponduje s vyspelou technikou z dob sociku.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  25. 03. 2020 13:30

být majitelem toho vrakoviště, nevím jestli by se mi líbil takový článek, kde se z něj dělá nějaký "popravčí Tater", a ještě se nepřímo zveřejňuje místo, kde se ty Tatry nachází. Předpokládal bych, že si tam někdo půjde uloupnout nějaký ten chybějící, či cenný díl.
Správný novinář by se majitele nejprve dotázal zda to smí publikovat a případně s ním udělal rozhovor, nebo se aspoň vyptal na důvod takové "sbírky".
Přitom mobil na majitele je poměrně snadno zjistitelný.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 03. 2020 14:43

A vy víte, že to neudělal, že to není domluvené? A proč nepřímo, v článku je přece napsáno autovrakoviště Žandov u České Lípy.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  28. 03. 2020 05:20

tím nepřímo jsem měl na mysli, že tam není napsáno "Autovrakoviště Petr Vomáčka, Nádražní 5, Žandov" případně přímo GPS lokace.
Jinak článek nepůsobí zrovna "domluveným" dojmem, spíše jde o narychlo sepsaný "článek" jen na základě fotek, co kolují po netu.

Odpovědět  |   | 
Herbert  |  28. 03. 2020 00:07

Asi tak. Pokud nejde o (blbě) "placenou reklamu". Ale spíš ta služba me2dí...

Odpovědět  |   | 
MiM  |  27. 03. 2020 00:38

Sousedi musi byt happy , blazna se skladkou u baraku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

dnes | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 195 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro