Clovece, dle ofiko udaju tech dvoulitru ve vsech karosarskych provedenich bylo vyrobeno cca 4-5 tisic kusu. Byl o tom special casopis. Ohledne spotreby jsem s ni jako rekord chcipla ryba udelal 5.9. Realne se dalo jezdit kombinovane za 8 litru (8.3 u me). No a na lpg jsem daval dlouhodobe 9.1 (lpg od 11 az po konecnych 14 korun, kdy jsem auto prodal). A jako perlicka, s narizlou hadickou za zplynovacem, byla schopna “jet” za 5.7 lpg, ale to uz bylo co do zivosti skoro nebezpecne auto a jako rekord to tedy nepovazuji. Trhac na zarazeni do sedacky to samozrejme nebyl (nemelo to turbo), ale v podstate od 40 byl schopny zrychlovat na 5ku az do 200 (vic jsem nezkousel, ale slo by). Namontovani lpg maximalku sundalo na pomaleji dosazitelnych 190, ale do 180 to v podstate na zivosti neztratilo. Drobny pruser byly kosti stabilizatoru a jejich ulozeni, ktere proste nebyly dimenzivane na tezky motor a nestandarni oficialni rozmer 195/50 R15 pneu. Jo a take svicky ukryte pod svody vyfuku byla tragedie. A pro dalsi zajimavost, stejne karosarske provedeni (kombi) s motorem 1.2htp 6v (44kw tusim a v provedeni classic- tedy lehci) bylo schopne pocitove cca do 30km/h moji predjet (1-2 rychlost), do cca 50km/h skoro drzet krok a od 80 koukat na zadek mizejici v dalce. Zprevodovani delalo hodne. U auta mi tezce chybela 6ka (motor na to mel) a v provozu jsem byl schopen prekvapit mnoho ridicu silnejsich vozu. Jako vylepseni se dalo dat prave velke zrcatko z anglicke verze (s napisem, ze objekty mohou byt blize, nez se zdaji) a leva packa tempomatu ze superbu, ktera z nejakeho duvodu vypadala stejne jako prava, narozdil od originalni, ktera zrejme puvodne patrila do uplne jineho auta). Par set tisic kilometru jsme spolu dali a na fabku vzpominam v dobrem. A co me zklamalo u “novejsich” a novych skodovek je to, ze interier v te, vic jak 20 lete, fabce byl hodnotnejsi. To je proste smutne.