Na prodej je zdařilá replika Bugatti Veyron. Stojí 1,5 milionu korun

Vlastnit Bugatti Veyron je poměrně drahá záležitost, takže případným méně movitým zájemcům zbývají akorát alternativní řešení. To opravdu velmi levné a ne moc vkusné před časem ukázal jistý kutil z Bělehradu, dnes tu máme o poznání propracovanější repliku. A ta je logicky také o mnoho dražší.

Tohle „Bugatti Veyron“ může být vaše za hubičku. Základem je VW Brouk

Tohle „Bugatti Veyron“ může být vaše za hubičku. Základem je VW Brouk

Základem tohoto „Bugatti Veyron“ je Mercury Cougar, které dostalo kompletně novou karoserii. Ta je také důvodem poměrně vysoké ceny, protože prodávající slibuje karoserii vyrobenou z karbonu. Nutno podotknout, že na první pohled nevypadá tato replika vůbec zle a podle toho, co prodávající píše, ani kolemjdoucí údajně nepoznají, že kolem nich nejede opravdové Bugatti.

Příběh Bugatti Veyron definitivně končí. Výrobu uzavírá La Finale  

Příběh Bugatti Veyron definitivně končí. Výrobu uzavírá La Finale  

Důvodem má být kromě jiného i upravený šestiválec a hlavně nový výfuk, který obstará patřičný zvuk. I když se replika na první pohled tváří, že má motor před zadní nápravou, fakticky je pohonná jednotka umístěná pod přední kapotou.

Pokud máte zájem, najdete tohle auto na ebay.com. Dostane ho ten, kdo dá nejlepší nabídku, případně zájemce, který okamžitě zaplatí v přepočtu 1,5 milionu korun. Čas na rozmyšlenou máte nejdéle do soboty 2. dubna. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků