Na prodej je zdařilá replika Bugatti Veyron. Stojí 1,5 milionu korun

Vlastnit Bugatti Veyron je poměrně drahá záležitost, takže případným méně movitým zájemcům zbývají akorát alternativní řešení. To opravdu velmi levné a ne moc vkusné před časem ukázal jistý kutil z Bělehradu, dnes tu máme o poznání propracovanější repliku. A ta je logicky také o mnoho dražší.

Tohle „Bugatti Veyron“ může být vaše za hubičku. Základem je VW Brouk

Tohle „Bugatti Veyron“ může být vaše za hubičku. Základem je VW Brouk

Základem tohoto „Bugatti Veyron“ je Mercury Cougar, které dostalo kompletně novou karoserii. Ta je také důvodem poměrně vysoké ceny, protože prodávající slibuje karoserii vyrobenou z karbonu. Nutno podotknout, že na první pohled nevypadá tato replika vůbec zle a podle toho, co prodávající píše, ani kolemjdoucí údajně nepoznají, že kolem nich nejede opravdové Bugatti.

Příběh Bugatti Veyron definitivně končí. Výrobu uzavírá La Finale  

Příběh Bugatti Veyron definitivně končí. Výrobu uzavírá La Finale  

Důvodem má být kromě jiného i upravený šestiválec a hlavně nový výfuk, který obstará patřičný zvuk. I když se replika na první pohled tváří, že má motor před zadní nápravou, fakticky je pohonná jednotka umístěná pod přední kapotou.

Pokud máte zájem, najdete tohle auto na ebay.com. Dostane ho ten, kdo dá nejlepší nabídku, případně zájemce, který okamžitě zaplatí v přepočtu 1,5 milionu korun. Čas na rozmyšlenou máte nejdéle do soboty 2. dubna. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků