Na prodej je zdařilá replika Bugatti Veyron. Stojí 1,5 milionu korun

Vlastnit Bugatti Veyron je poměrně drahá záležitost, takže případným méně movitým zájemcům zbývají akorát alternativní řešení. To opravdu velmi levné a ne moc vkusné před časem ukázal jistý kutil z Bělehradu, dnes tu máme o poznání propracovanější repliku. A ta je logicky také o mnoho dražší.

Tohle „Bugatti Veyron“ může být vaše za hubičku. Základem je VW Brouk

Tohle „Bugatti Veyron“ může být vaše za hubičku. Základem je VW Brouk

Základem tohoto „Bugatti Veyron“ je Mercury Cougar, které dostalo kompletně novou karoserii. Ta je také důvodem poměrně vysoké ceny, protože prodávající slibuje karoserii vyrobenou z karbonu. Nutno podotknout, že na první pohled nevypadá tato replika vůbec zle a podle toho, co prodávající píše, ani kolemjdoucí údajně nepoznají, že kolem nich nejede opravdové Bugatti.

Příběh Bugatti Veyron definitivně končí. Výrobu uzavírá La Finale  

Příběh Bugatti Veyron definitivně končí. Výrobu uzavírá La Finale  

Důvodem má být kromě jiného i upravený šestiválec a hlavně nový výfuk, který obstará patřičný zvuk. I když se replika na první pohled tváří, že má motor před zadní nápravou, fakticky je pohonná jednotka umístěná pod přední kapotou.

Pokud máte zájem, najdete tohle auto na ebay.com. Dostane ho ten, kdo dá nejlepší nabídku, případně zájemce, který okamžitě zaplatí v přepočtu 1,5 milionu korun. Čas na rozmyšlenou máte nejdéle do soboty 2. dubna. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků