Na prodej je zdařilá replika Bugatti Veyron. Stojí 1,5 milionu korun

Vlastnit Bugatti Veyron je poměrně drahá záležitost, takže případným méně movitým zájemcům zbývají akorát alternativní řešení. To opravdu velmi levné a ne moc vkusné před časem ukázal jistý kutil z Bělehradu, dnes tu máme o poznání propracovanější repliku. A ta je logicky také o mnoho dražší.

Tohle „Bugatti Veyron“ může být vaše za hubičku. Základem je VW Brouk

Tohle „Bugatti Veyron“ může být vaše za hubičku. Základem je VW Brouk

Základem tohoto „Bugatti Veyron“ je Mercury Cougar, které dostalo kompletně novou karoserii. Ta je také důvodem poměrně vysoké ceny, protože prodávající slibuje karoserii vyrobenou z karbonu. Nutno podotknout, že na první pohled nevypadá tato replika vůbec zle a podle toho, co prodávající píše, ani kolemjdoucí údajně nepoznají, že kolem nich nejede opravdové Bugatti.

Příběh Bugatti Veyron definitivně končí. Výrobu uzavírá La Finale  

Příběh Bugatti Veyron definitivně končí. Výrobu uzavírá La Finale  

Důvodem má být kromě jiného i upravený šestiválec a hlavně nový výfuk, který obstará patřičný zvuk. I když se replika na první pohled tváří, že má motor před zadní nápravou, fakticky je pohonná jednotka umístěná pod přední kapotou.

Pokud máte zájem, najdete tohle auto na ebay.com. Dostane ho ten, kdo dá nejlepší nabídku, případně zájemce, který okamžitě zaplatí v přepočtu 1,5 milionu korun. Čas na rozmyšlenou máte nejdéle do soboty 2. dubna. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků