Obří zakázkový kombík z roku 1990 vycházel z osmiválcové limuzíny třídy S. Tato zajímavá přestavba nyní míří do aukce za velmi zajímavé peníze.
Někdejší vlajková loď Mercedesu, tedy třída S řady W 126, se vyráběla v letech 1979 až 1991. Vrcholnou motorizací byl pětiapůllitrový benzinový osmiválec M117, dávající ve své vrcholné podobě výkon 220 kW (300 k) a točivý moment 455 Nm. Právě tato verze s označením 560 SEL se stala základem pro přestavbu, kterou si v roce 1990 nechal vyrobit jistý movitý řidič u německé karosárny Caro International. Ta mimochodem funguje dodnes.
Jako zdroj některých dílů (například zadních světel a prvků zádi) posloužil soudobý Mercedes W 124, C sloupky byly upraveny z originálu a zadní skla jsou vyrobena na míru. Výsledek působí, jako by sjel z klasické výrobní linky, včetně označení TEL, jejíž písmeno T (Tourismus und Transport) kdysi tradičně označovalo kombíky.
Cena za tento vůz byla v roce 1990 astronomická: 337 tisíc německých marek. V době, kdy byla jedna marka za 18 Kčs a průměrný měsíční plat v ČSFR činil zhruba 3300 korun, by průměrný Čechoslovák na takový stroj vydělával 1862 měsíců, tedy přes 150 let. Proto překvapí vcelku rozumná cena, za kterou se dle odhadů prodá v chystané aukci RM Sotheby’s – 30 až 40 tisíc dolarů, čili 650 až 860 tisíc korun.