Na prodej je vzácná Škoda Favorit Sport line. Je v super stavu a za férovou cenu

Vzácný lidový sporťák, tedy alespoň vzhledem. Asi nejvíc cool verze Škody Favorit se občas objeví na prodej. Teď je tu další kousek.

Škoda Favorit Sport line se představila v roce 1992 a podařilo se jí udělat z nevýrazného vozu sportovně vyhlížející parádu. Kouzlo novinky spočívalo v unikátním červeném laku, který jiná škodovka mít nemohla. K tomu přibalila i zadní spoiler, cool nápisy na zadním sloupku, přední mlhovky s ochranou mřížkou či kouřové zadní svítilny.

Aby toho nebylo málo, stál vůz na hliníkových 13palcových kolech, měl pěknou výfukovou koncovku a uvnitř zase autorádio značky Blaupunkt a sedadla s vyšším bočním vedením a unikátním vzorem. Na tu dobu prostě paráda, ale Škoda si to všechno nechala zaplatit. Škoda Favorit Sport line stála nová 189.900 Kčs.

Nejluxusnější Škoda Felicia je dnes velká rarita. O její výbavě se dřív mohlo jen snít

Nejluxusnější Škoda Felicia je dnes velká rarita. O její výbavě se dřív mohlo jen snít

Dnes je tato výbava jednou z těch nejcennějších a ceny ojetin umí kolikrát protočit panenky. Není to tak dlouho, co se jeden zachovalý kousek prodával za dvě stě tisíc korun. Vysoká cena za tuto verzi je dána i tím, že se jich vyrobilo jen 3001 kusů. Nyní je na prodej další, ovšem jeho cena je o dost „zdravější“.

Konkrétně se jedná o exportní kus do Francie, který má najeto 125 tisíc kilometrů. Do České republiky byl zpět dovezený v roce 1998. Aktuálně je po velkém servisu. Má za sebou výměnu oleje, rozvodů, brzd i ložisek. Dokonce i centrální zamykání, které bylo tehdy také součástí výbavy, je stále funkční.

Škoda Favorit Sport line je vzácný lidový sporťák. Její cena ale moc lidová nebyla

Škoda Favorit Sport line je vzácný lidový sporťák. Její cena ale moc lidová nebyla

Prodejce z Vyškova vůz prodává za 149.990 Kč. Při pohledu na ceny těchto verzí je to více než férové, protože řada jiných majitelů se nebojí vůz dost nadhodnotit. Škodu Favorit Sport line pohání třináctistovka OHV o výkonu 43 kW a s točivým momentem 94 N.m. Uměl jet 140 km/h. Opravdový sporťák to tedy nebyl, ale parády tehdy nadělal...

Inzerát najdete zde.

Škoda Favorit Sport line: Nadstandardní výbava

  • speciální lak - červeň Sport line
  • zadní spoiler
  • nápisy na zadním sloupku a ozdobné dveřní lišty
  • 13palcové hliníkové disky kol
  • přední mlhovky s ochrannou mřížkou
  • kouřové zadní svítilny a středový reflexní panel
  • boční lišty a černá fólie na středním sloupku
  • výfuková koncovka
  • centrální zamykání
  • rádio Blaupunkt Boston
  • specifické potahy sedadel a dveřních výplní
  • uzamykatelná příruční schránka
  • oranžové ukazatele kontrolních přístrojů
  • ostřikovače světlometů

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

TEST VW Caddy Maxi California 2.0 TDI: Boží chatka na kolech za super peníze

VW Caddy Maxi California 2.0 TDI DSG

Základními lidskými potřebami je mít kde se vyspat, zůstat v teple a najíst se. S Californií to jde snadno a každý den jinde.

24.  10.  2021 | Richard Herbich | 16 příspěvků
Za volantem Chevrolet Corvette C1: Je to kousavá mrcha, nebo pohodlné GT?

Chevrolet Corvette C1

Chevrolet Corvette 1. generace je skutečná kráska. Po nastartování ale vymění něžnost za získání respektu širokého okolí. Je třeba se této nespoutané elegance bát?

23.  10.  2021 | Vladimír Kadera
TEST Mercedes-Benz EQA 250: Zlatíčko do zásuvky jen pro holky? Tak to pozor!

Mercedes-Benz EQA 250

Nejlevnější model rodiny EQ automobilky Mercedes-Benz působí spíše jako auto pro holky. Byla by ale škoda ho takhle povrchně škatulkovat. Obzvláště, když jeho vlastnosti ocení i chlapáci.

22.  10.  2021 | Jan Mička | 6 příspěvků