Mercedes-Benz 600 Pullman byl kompletně zrenovován u Mercedes Classic. Původně byl dodán v roce 1975 do Libanonu, nyní může být váš. Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman byl kompletně zrenovován u Mercedes Classic. Původně byl dodán v roce 1975 do Libanonu, nyní může být váš. | Zdroj: Mechatronik

Osmiválec M100 má výkon 186 kW (250 k) a bere si necelých 20 l/100 km. Proto se hodí nádrž o objemu 112 litrů. Zdroj: Mechatronik

Osmiválec M100 má výkon 186 kW (250 k) a bere si necelých 20 l/100 km. Proto se hodí nádrž o objemu 112 litrů. | Zdroj: Mechatronik

Vnitřek byl kompletně přestavěn dle moderních standardů a za pomoci prvků ze soudobých Maybachů. Zdroj: Mechatronik

Vnitřek byl kompletně přestavěn dle moderních standardů a za pomoci prvků ze soudobých Maybachů. | Zdroj: Mechatronik

Kokpit vkusně kombinuje historický ráz s moderními prvky typu navigace. Zdroj: Mechatronik

Kokpit vkusně kombinuje historický ráz s moderními prvky typu navigace. | Zdroj: Mechatronik

Posádka na zadních sedadlech může oddělit prostor řidiče výsuvnou přepážkou. Zdroj: Mechatronik

Posádka na zadních sedadlech může oddělit prostor řidiče výsuvnou přepážkou. | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman Zdroj: Mechatronik

Mercedes-Benz 600 Pullman | Zdroj: Mechatronik

Osmiválec M100 má výkon 186 kW (250 k) a bere si necelých 20 l/100 km. Proto se hodí nádrž o objemu 112 litrů. Zdroj: Mechatronik
Vnitřek byl kompletně přestavěn dle moderních standardů a za pomoci prvků ze soudobých Maybachů. Zdroj: Mechatronik
Kokpit vkusně kombinuje historický ráz s moderními prvky typu navigace. Zdroj: Mechatronik
Posádka na zadních sedadlech může oddělit prostor řidiče výsuvnou přepážkou. Zdroj: Mechatronik
25
Fotogalerie

Na prodej je unikátní Mercedes Pullman 600 po renovaci. Připravte si 60 milionů

Pokud se třeba chystáte anektovat nějakou africkou zemi, budete potřebovat adekvátní diktátorský povoz. Nic stylovějšího, než je tento historický jezevčík ze Stuttgartu, zřejmě neseženete.

Benz typu 600 měl premiéru na autosalonu ve Frankfurtu v roce 1963. Šlo o vizi ultimátního luxusu pro vyvolené, vyráběnou v krátké čtyřdveřové verzi nebo jako dlouhá (6,24 m) šesti- či čtyřdveřová limuzína.

Vůz byl přehlídkou nejmodernější dobové techniky, měl třeba vysokotlaký hydraulický systém pro ovládání sedadel, dveří, kufru, střešního okna nebo bočních oken. Vzduchové odpružení zajišťovalo úžasný komfort, pohon měl na starost osmiválec M100 o objemu 6,9 litru s výkonem 186 kW. S ním se luxusní Benz rozjel na 100 km/h za 9,7 sekundy a uměl upalovat až 205 km/h. Pro zajímavost, palivová nádrž měla objem 112 litrů.

Výroba probíhala v letech 1963 až 1981. Tento konkrétní kus byl dodán v roce 1975 do Libanonu v šedé metalíze a s modrým koženým interiérem. Mercedes-Benz Classic ho získali ve španělské Malaze v roce 2007, kde se nacházel od roku 1997. Vůz byl kompletně rozebrán a zrenovován, repasí prošlo hnací ústrojí i odpružení a vnějšek dostal perleťovou metalízu.

Vnitřek kombinuje historii a současnost, najdeme zde například elektrochromatickou panoramatickou střechu z Maybachu, infozábavní systém z Mercedesu W221 Pullman, DVD přehrávač, hydraulicky nastavitelná sedadla, a účinnou klimatizaci, která vůz zvládne uchladit i v extrémních podmínkách. Manévrování usnadní nově doplněné přední a zadní parkovací kamery.

Jde tedy o naprostý unikát, který nyní najdete v nabídce prodejce Mechatronik. U nich si mimochodem nyní můžete koupit i takové špeky, jakými jsou Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso, Porsche Carrera GT-R, Mercedes-Benz W08 460 Nürburg nebo Bugatti Type 57. Cena je stanovena na 2 320 500 euro, čili přibližně 59 milionů korun.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud