Na prodej je unikátní Koenigsegg Agera N. Stojí 44,6 milionů korun

Pokud patříte mezi ty, kteří finance opravdu řešit nemusí, pak se vám nabízí zajímavá možnost na automobil pod stromeček. Aktuálně je totiž na prodej Koenigsegg Agera N, který existuje pouze v jednom exempláři. Samozřejmě podle toho také vypadá jeho cena.

Kuriózní svolávací akce: jeden jediný Koenigsegg Agera musí do servisu

Kuriózní svolávací akce: jeden jediný Koenigsegg Agera musí do servisu

Nebudeme chodit kolem horké kaše, na tohle auto je potřeba v přepočtu zhruba 44 600 000 korun. Odměnou vám ale bude fakt, že za prvé vlastníte něco z dílny automobilky Koenigsegg, co je ještě navíc (a to je to „za druhé“) unikátní. Vůz během své historie vystřídal dva majitele a aktuálně má najeto necelých devět tisíc kilometrů.

Koenigsegg Regera: přes 1800 koní a k tomu žádná převodovka

Koenigsegg Regera: přes 1800 koní a k tomu žádná převodovka

Agera N dostala perleťový bílý lak karoserie kombinovaný s černým karbonem. Kromě obvyklých věcí typu spoilerů jsou karbonová dokonce také kola, zpětná zrcátka mají původ u modelu One:1 a třeba takové světlomety pocházejí z Agery RS. Jestli se ptáte, jak se na starší auto dostaly věci z nových speciálů, vysvětlení je jednoduché. Koncem roku 2014 byl vůz poslán do továrny, kde byl upraven.

Koenigsegg One:1 zvládl s velkým nadhledem 0-300-0 km/h pod 20 s

Koenigsegg One:1 zvládl s velkým nadhledem 0-300-0 km/h pod 20 s

Koenigsegg Agera N sice nedosahuje na výkon 1 MW (tedy 1360 k) jako One:1, ale i 838 kW (1140 koní) by mohlo do běžného provozu bohatě stačit. Jestliže vás tento stroj zajímá, následujte odkaz na stránky Super Vettura, kde je nabízen k prodeji. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků