Na prodej je unikátní Koenigsegg Agera N. Stojí 44,6 milionů korun

Pokud patříte mezi ty, kteří finance opravdu řešit nemusí, pak se vám nabízí zajímavá možnost na automobil pod stromeček. Aktuálně je totiž na prodej Koenigsegg Agera N, který existuje pouze v jednom exempláři. Samozřejmě podle toho také vypadá jeho cena.

Kuriózní svolávací akce: jeden jediný Koenigsegg Agera musí do servisu

Kuriózní svolávací akce: jeden jediný Koenigsegg Agera musí do servisu

Nebudeme chodit kolem horké kaše, na tohle auto je potřeba v přepočtu zhruba 44 600 000 korun. Odměnou vám ale bude fakt, že za prvé vlastníte něco z dílny automobilky Koenigsegg, co je ještě navíc (a to je to „za druhé“) unikátní. Vůz během své historie vystřídal dva majitele a aktuálně má najeto necelých devět tisíc kilometrů.

Koenigsegg Regera: přes 1800 koní a k tomu žádná převodovka

Koenigsegg Regera: přes 1800 koní a k tomu žádná převodovka

Agera N dostala perleťový bílý lak karoserie kombinovaný s černým karbonem. Kromě obvyklých věcí typu spoilerů jsou karbonová dokonce také kola, zpětná zrcátka mají původ u modelu One:1 a třeba takové světlomety pocházejí z Agery RS. Jestli se ptáte, jak se na starší auto dostaly věci z nových speciálů, vysvětlení je jednoduché. Koncem roku 2014 byl vůz poslán do továrny, kde byl upraven.

Koenigsegg One:1 zvládl s velkým nadhledem 0-300-0 km/h pod 20 s

Koenigsegg One:1 zvládl s velkým nadhledem 0-300-0 km/h pod 20 s

Koenigsegg Agera N sice nedosahuje na výkon 1 MW (tedy 1360 k) jako One:1, ale i 838 kW (1140 koní) by mohlo do běžného provozu bohatě stačit. Jestliže vás tento stroj zajímá, následujte odkaz na stránky Super Vettura, kde je nabízen k prodeji. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků