Na prodej je unikátní Koenigsegg Agera N. Stojí 44,6 milionů korun

Pokud patříte mezi ty, kteří finance opravdu řešit nemusí, pak se vám nabízí zajímavá možnost na automobil pod stromeček. Aktuálně je totiž na prodej Koenigsegg Agera N, který existuje pouze v jednom exempláři. Samozřejmě podle toho také vypadá jeho cena.

Kuriózní svolávací akce: jeden jediný Koenigsegg Agera musí do servisu

Kuriózní svolávací akce: jeden jediný Koenigsegg Agera musí do servisu

Nebudeme chodit kolem horké kaše, na tohle auto je potřeba v přepočtu zhruba 44 600 000 korun. Odměnou vám ale bude fakt, že za prvé vlastníte něco z dílny automobilky Koenigsegg, co je ještě navíc (a to je to „za druhé“) unikátní. Vůz během své historie vystřídal dva majitele a aktuálně má najeto necelých devět tisíc kilometrů.

Koenigsegg Regera: přes 1800 koní a k tomu žádná převodovka

Koenigsegg Regera: přes 1800 koní a k tomu žádná převodovka

Agera N dostala perleťový bílý lak karoserie kombinovaný s černým karbonem. Kromě obvyklých věcí typu spoilerů jsou karbonová dokonce také kola, zpětná zrcátka mají původ u modelu One:1 a třeba takové světlomety pocházejí z Agery RS. Jestli se ptáte, jak se na starší auto dostaly věci z nových speciálů, vysvětlení je jednoduché. Koncem roku 2014 byl vůz poslán do továrny, kde byl upraven.

Koenigsegg One:1 zvládl s velkým nadhledem 0-300-0 km/h pod 20 s

Koenigsegg One:1 zvládl s velkým nadhledem 0-300-0 km/h pod 20 s

Koenigsegg Agera N sice nedosahuje na výkon 1 MW (tedy 1360 k) jako One:1, ale i 838 kW (1140 koní) by mohlo do běžného provozu bohatě stačit. Jestliže vás tento stroj zajímá, následujte odkaz na stránky Super Vettura, kde je nabízen k prodeji. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků