Na prodej je speciální Saleen Mustang, se kterým točili film Need for Speed

Natočte si vlastní Need for Speed!

Už na první pohled tento Mustang nevypadá zrovna sériově. Jedná se o tuning od společnosti Saleen. Ještě zajímavější je ale fakt, že jej využili tvůrci filmu Need for Speed. Hodil by se i do akčních scén. Těch se sice zúčastnil, ale na druhé straně záběru...

Dodatečná výbava je pro kamerové vozy specifická. Mustang je lakován do matně černé, aby se v záběrech nelesknul. Vepředu pak nosí rám. Ten tu není kvůli ochraně, ale nosí traverzu pro posunování kamery s gyroskopem. Zajímavější je pak zadní část auta s proskleným vrškem pro kameramana.

Pick-up z Rychle a zběsile je na prodej. Má spoustu falešných vychytávek

Pick-up z Rychle a zběsile je na prodej. Má spoustu falešných vychytávek

Zmíněný kit od Saleenu zahrnuje mechanický kompresor. Ten dopuje pětilitrový osmiválec. Výsledkem je 625 koňských sil. Vylepšeny jsou i brzdy. Uvnitř je bezpečnostní rám a závodní sedadla. Když chcete držet krok se všemi těmi supersporty, musíte i kamerový vůz trošku poladit... Vůz má najeto 7 780 mil a k mání bude v aukci v Barrett-Jackson.

Podívejte se také na video z natáčení:

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 52 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků