Na prodej je šestiválcový Renault Clio. Najeto má pouze 7100 km

11 komentářů

Dobre tak!
25. srpna • 19:57

Designove je na tom nejhur interier. K tomu paradnimu zevnejsku se absolutne nehodi :/

Twan
29. srpna • 16:47

Přesně tak, ty sedačky z Laguny vypadají komicky. Měl jsem je, jsou to solidní křesla, ale do sporťáku... :D

Mariuss
25. srpna • 17:12

To jak se Ferdinand Piech doslechl, ze Renault planuje trilitrove Clio a nahnal inzenyry do prace, at mu taky postavi VW Lupo nebo Audi A2, ktere zere jen 3l/100km. A pak mu jen klesla brada, kdyz Renault predstavil na autosalonu tohle :-D

Petr
25. srpna • 11:00

Za ty penize sezenete luxusni Porsche 911 v dobrem stavu, ktere mu natrhne zadek, jako nic. Furt to je Renault... Takovy penize za francouzkou kasi...

veto
26. srpna • 10:49

Petr, mlcat je obcas zlato

Pavel
25. srpna • 11:49

To že bude porsche řidičsky lepší nepopírám, ale tady jde o to, že to clio je v podstatě unikátní, kdežto 911 je masovka, kterou na parkovišti lehce přehlídneš.

JA-NE
25. srpna • 11:52

lepsie by som to nenapisal..;-)

JA-NE
25. srpna • 11:36

SI MIMO:-O

Pavel
25. srpna • 9:27

Jo to bejvávala zlatá automobilová léta, kdy ještě automobilky tolik neřešili emise a ekologii a stavěli se takové to šílenosti. Kdybych ty peníze měl ,klidně bych si ho koupil, protože tohle už nikdo nikdo nepostaví.

Miyaki
6. září • 12:45

I kdyz ty penize mam, stejne si to nekoupim.

Aladin
25. srpna • 10:25

Ale, vždy se skuhrá, že 15-20 let zpět to byla právě ta zlatá léta.Zlatá automobilová léta byla v US 50.-60. V Evropě spíše 70-80. Vozy se staly dostupnými, převládal podíl ručních prací. A emise se už v 70.řešily. Například krásný mercedes w108, V8. Původně se dělal jako 3.5. Do US ho převáželi stále jako 3.5. Homologací na emise prošel též jako 3.5. Pak upravili zdvih válců a byl to 4.5. :-) Jako 4.5 by neprošel na emise. Takže, už tehdy se čarovalo.A k těm zlatým kolem r.2000 nebo spíš malinko dříve. Remcalo se fest, že pořádná auta skončila 90. léty. Řidičům vadilo abs, že prý nelze zabrzdit. Ovšem největší vlna na mlýn remcalům přišla s airbagy. To bylo kňučení, že nás zabijí, když nejsme připoutaní. Že, kdyby to věděli, tak si to auto nekupují. A největší hysterikové si skutečně airbagy odpojovali. Dále se nelíbilo, že vůz není možné opravit doma na dvorku a musí se jezdit do servisů. To bylo zamračeným pohledů a dekl motoru, kde nic nebylo vidět. Nelíbilo hodně interiérových plastů. A předevšim u Clia se remcalo na to, že přední blatníky jsou plastové a ne klasická plechařina. Že to popraská, nevydrží, atd... A konkrétně Clio 3.0 V6 se skutečně nesetkalo s velkým ohlasem. Bylo přemotorované, hůře se ovládalo (alespoň podle všech zahraničních recenzí) a moror byl příliš těžký. Jinak běžné modely Clia byly povedené a v ČR skoro až nedoceněné. Hodně povedený byl P 205gti, to je ovšem generace před.Tím chci jen říci, že se vždy remcá na to co je teď a po 10 a více letech se jeví minulost krásně, protože jsme byli mladší, že. :-)

Doporučujeme

Články odjinud